Fitness Seller

heeft iemand upc? komt daar ufc op?

Bezoekers in topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
ik heb sinds vandaag upc moet een hele zooi aan kanalen...weet iemand of er ook ufc wedstrijden op komen?

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m94
Massa
118kg
ik heb sinds vandaag upc moet een hele zooi aan kanalen...weet iemand of er ook ufc wedstrijden op komen?

Lijkt me niet, aangezien alle grote UFC evenementen pay-per-view zijn, dus een betaaldienst naast de normale tv. Anders moet je kijken of je SpikeTV hebt, daar wordt het geloof ik weleens uitgezonden in Amerika. Dingen zoals The Ultimate Fighter enzo komen daar op.

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
Lijkt me niet, aangezien alle grote UFC evenementen pay-per-view zijn, dus een betaaldienst naast de normale tv. Anders moet je kijken of je SpikeTV hebt, daar wordt het geloof ik weleens uitgezonden in Amerika. Dingen zoals The Ultimate Fighter enzo komen daar op.

idd pay per view

rtodeep

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jun 2005
volgens mij heb je wel cage rage op zn sport kanaal

TH3F4STL4N3

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
25 aug 2008
op extreme sports word s'avonds king of the cage uitgezonden

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2008
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Lengte
1m86
Massa
102kg

Ik haal zelf de volgende dag na een UFC evenement de uitzending van nieuwsgroepen.
Wil je live 's nachts kijken?
Meld je aan bij mixfight.nl.... vraag/pm aan Wheelie of Ronald toegang tot het multimedia gedeelte.... post de vraag of iemand je een uitnodiging voor Dé bekende MMA tracker wil sturen... even installeren en je wekker zetten op 04.00 uur, want doorgaans begint dan de uitzending.
Have fun:D

Naar boven