MuscleMeat

Woopy returns

Ga je niet juist vocht vasthouden door niets te drinken?

Ga je niet juist vocht vasthouden door niets te drinken?
Niet als je het kortdurende doet. Dus even snel vocht lozen gedurende avond en nacht. Dan inwegen en weer drinken.
Pas als je langer weinig drinkt gaat je lijf erop reageren. Maar ook dat is per persoon anders hoe lang t duurt voordat je lijf daarop reageert.

• Topic Starter Topic Starter
Dat dus 😄

Je kan het zelfs wat forceren door de laatste paar dagen voor je water-cut heel veel te drinken. Als je dan plots stopt met drinken gaat je lichaam nog een dag of zo extra veel vocht afdrijven.

We gaan slapen op 91,2kg. Komt goed. Had graag morgenochtend kunnen ontbijten, maar dat zal moeten wachten tot na de weging, vrees ik.

Succes morgen.

Vanacht rond 3u opgestaan voor de wc. Gewogen: 90,4.
Deze ochtend om 8u na een goed ochtendkakje: 90,6.

Dit is niet handig 😂

Je weegschaal maakt je wat wijs.

Deze ochtend resultaten gezien van 89,9kg tot 91,7kg. Er zit een heeeeel licht relief in de badkamervloer. Weegschaal meegenomen naar de living en daar krijg ik wel meteen drie keer na elkaar 89,9kg. Komt dus goed, maar ik heb honger :(

Een weegschaal moet echt wel op een perfect vlakke vloer staan. Gelukkig zit je goed qua gewicht.
Nog ff volhouden.

Ingewogen op 89,80kg 😂

Netjaaaas! En nu eteeeee. Succes!

Bodyweight
89.8kg (Okay 😅)

Zercher squat
1 x 170kg (Vlot)
1 x 185kg (5kg PR 😁) PR
1 x 195kg (Hupla 😄 200kg zat er in) PR

Log press

1 x 115kg (105kg voelde in de opwarming nog effortless. Dit was beetje onstabiel)
1 x 120kg (Goeie lift, beter dan de 115)
0 x 126kg (YOLO beurt. 1kg boven Belgisch record. Te duizelig na clean 😅)

Deadlift (dl bar, straps)
1 x 230kg (Onverwacht toch met deadlift bar. Geplande opener met 5kg verhoogd. Goeie lift, maar is een snelle wedstrijd geweest en mijn lichaam begint er duidelijk genoeg van te hebben 😅)
1 x 240kg (Zwaar)
0 x 250kg (Nope 😅 na de 240kg wel al gedacht dat het gedaan zou zijn, maar is de laatste oefening dus we kunnen maar proberen)

Goeie wedstrijd. Kan nergens over klagen!

Hoeveelste van de hoeveel ben je geworden?
En je zat dan in een 90kg klasse?
Goed gedaaan!

1ste in de -90 klasse van de 2 personen 😄

Maar is een wedstrijd die in 8 of 10 landen ofzo doorging. Eerste 10 van die landen samen kunnen naar EK/WK van dezelfde wedstrijd binnen een paar maand. Die algemene uitslag is dus belangrijker maar die heb ik nog niet.
Is een nieuwe wedstrijd, en op nog niet zo veel plaatsen gehouden deze keer, dus denk dat de kans voor op zijn minst EK wel realistisch is.

Hatsieeekieeeedeee! zou mooi zijn! netjaaas

Goed gepresteerd Woopy. Da's een stevige Zercher squat!

Goed gelift Johan!

goeie lifts Johan, netjes gedaan

Terug
Naar boven