Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou altijd met de grote compounds beginnen in je training. Zo haal je hier het meeste uit. Of dat moet je doelstelling niet zijn om zo sterk mogelijk te worden op de grote 3.
Schouders / Triceps:
Dumbbell shoulder press:
Warm up:
12 x 7,5 kg
10 x 8,5 kg
Werk set:
8 x 12,5 kg
Side Lateral Raise:
Warm up:
12 x 7 kg
Werk set:
8 x 8 kg
Reverse DB fly:
Warm up:
12 x 4,5
Werk set:
10 x 7 kg
Dips:
Warm up:
15 x Bodyweight
Werk set:
10 x BW + 15kg
Lying triceps extensions:
Warm up:
12 x 16,5 kg
Werk set:
8 x 21,5 kg
Seated Tricep press:
Warm up:
10 x 12,5 kg
Werk set:
8 x 14,5 kg
Schouders zijn een echt werkpunt. En moeten dus nog harder aangepakt worden.. Volgende keer de gewichten omhoog aangezien ik merkte dat bij sommige oefeningen de gewichten te laag waren. Verder tijdens de training een heerlijke pomp in de triceps.
. Morgen knallen op de benen.
![]()

Volgens Dorian Yates haal je meer uit die oefeningen als je die op het einde pakt.
---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------
Schouders komen inderdaad beetje achter precies
Hoe doe jij dips? Tussen bankjes? Of heb je dips bar? Want die gewichten op je schoot leggen vind ik niet zo simpel![]()
. Schouders moeten nog een boost krijgen ja.
. Ik zet me neer op 1 bank en leg het gewicht dan op mijn schoot. en dan trippel ik met mijn voeten naar de andere bank en zet ik mijn voeten er heel voorzichtig op. 
Tussen 2 banken.. Schouders moeten nog een boost krijgen ja.
. Ik zet me neer op 1 bank en leg het gewicht dan op mijn schoot. en dan trippel ik met mijn voeten naar de andere bank en zet ik mijn voeten er heel voorzichtig op.
![]()
Maar toch niet zo praktisch 
...Of dat moet je doelstelling niet zijn om zo sterk mogelijk te worden op de grote 3.
.. 3 goede tricep oefeningen. Voel je wel he na de tijd.^^Vraag me af wie dat nou niet zou willen als bb-er xD
---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
Wel meer tricep gerichter dan die andere dips toch^^
---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Valt me op dat je gek bent op halve kilo's Heljen haha. Voegt niet veel toe aan de training maargoed.. 3 goede tricep oefeningen. Voel je wel he na de tijd.^^
. Vandaar dat het dus altijd ,5 is.
. Die triceps voel je enorm ja. 
Vraag me af wie dat nou niet zou willen als bb-er xD
---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------
Wel meer tricep gerichter dan die andere dips toch^^
---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Valt me op dat je gek bent op halve kilo's Heljen haha. Voegt niet veel toe aan de training maargoed.. 3 goede tricep oefeningen. Voel je wel he na de tijd.^^
Voel dit toch meer dan tussen 2 bankjes.Volgens Dorian Yates haal je meer uit die oefeningen als je die op het einde pakt.
.Wat jij doet lijkt meer op een excuus om zo min mogelijk te doen, niet rot bedoeld ofzo. Maar dorian yates werkt met forced reps, rust-pause sets etc etc, zijn intensiteit lag vele malen hoger dan de jouwe. Als ik jou was zou ik er mee stoppen en meer werksets gaan doen en anders zorgen dat je intensiteit vele malen hoger ligt.
nice bent over ja:O ik deed gister ook 48 kg. Kan ik net 5x:S en das joun warming-up met je 12 reps.. nice
. Rug is altijd mijn lievelingsdeel geweest om te trainen.
.Waarom zo weinig volume ?
Waarom maar 1 work set deadlift
Thanks allebei.. Rug is altijd mijn lievelingsdeel geweest om te trainen.
.