Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Inderdaad. Na 6 weken ga ik kijken hoe dit meevalt en dan split schema of terug full body.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bij die side raises he. ligt het gewicht van je warming-up en van de werkset niet te dichtbij elkaar?? Als je werkset dus met 8,5 kg is waarop je failt, dan is een warmin-up setje van 5kg bijv. toch al voldoende? Lijkt me dat je 7,5kg ook al goed voelt
. Maar zo pak ik ze ook weer hard aan dan.
. Volgende keer hopelijk 7,5 en 9,5 ofzo. 
Trainingen gaan goed, maar waarom liggen je warmup gewichten zo dicht op je werksets. Is er niet veel meer uit je werksets te halen als je je warmingup wat minder zwaar pakt. Of misschien beter nog iets opbouwen met minder gewicht en herhalingen en dan omhoog met gewicht en omlaag in herhalingen en dan knallen met je werkset. Ben verder helemaal niet thuis in Yates, dus misschien volg je gewoon strict zijn programma.

. Gewichten volgende keer van de squat wat omlaag om dieper te gaan.
.
. 2 bankjes maar voor met losse gewichten te trainen. 30 mm bars met een adaptor maar max 200 kg aan schijven en dumbbells tot 30 kg. 
.
.
.
.