AndroidHealthClinic

Help!

mevrouw1988

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
49kg
Vetpercentage
21%
Hallo allemaal,

Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.

Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?

Hoop dat er iemand is die me kan helpen ..

Groetjes

Enig idee van dosis wat je gebruikt hebt? Welke test? Cyp? En? Prop?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb werkelijk geen idee... maar is het zo dat wannee rik nu direct stop ook de haargroei afneemt?

Hangt een beetje van welke test je gebruikt hebt. Als het bv cyp is werkt die nog wel even
door voordat alles terug normaal gaat worden. Dus heb je kans op nog wat meer. En hetgene
wat je hebt, tja ...

Ok ja wat ik heb valt opzich nog wel mee .. maar wel genoeg om te denken ik stop ermee.. maar als ik er nu mee stop stopt de haargroei dan ook na een tijdje !! Ben een beetje in paniek nu namelijk ahaha ..

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 11:32 ----------

Ook enig idee hoe lang zoiets doorwerkt?

Ok ja wat ik heb valt opzich nog wel mee .. maar wel genoeg om te denken ik stop ermee.. maar als ik er nu mee stop stopt de haargroei dan ook na een tijdje !! Ben een beetje in paniek nu namelijk ahaha ..

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 11:32 ----------

Ook enig idee hoe lang zoiets doorwerkt?

zoals ik al zei, hangt van je test af :)

prop is er zo weer uit
en & cyp duurt wat langer ;)

Heel fijn... het was de CYP:S....
2 ml per keer kan dat ?

Ligt - onder meer - aan het test ester. Robke refereert er ook al aan.

Test prop heeft korter ester, wat - min of meer - meebrengt dat het sneller werkt en ook sneller is uitgewerkt. Bij test prop zou dat ook betekenen dat je toenemende haargroei stagneert op het moment dat je stopt.

Bij langere esters (test cyp en/of test ent) duurt het langer voordat de test werkt en ook langer voordat het is uitgewerkt. Dat betekent dat het staken van injecties niet meteen betekent dat de 'bijwerkingen' stoppen. Je zult dan een paar weken moeten wachten om meer 'zekerheid' te krijgen.

Overigens geen rare vraag, wel een 'domme vraag', aangezien dit bekende materie had moeten zijn vóórdat je überhaupt de eerste inject overwoog. Bovendien zal het ester en de dosering bekend moeten zijn, alleen al doordat het op de ampul/vial behoort te staan.
Dat je het ester niet kent en ook geen weet hebt van de dosering, doet vermoeden dat je vraag niet eens oprecht is (disrespect not intended).

Hoe dan ook, de extra haargroei zal mogelijk nog ietwat afnemen, maar de kans is aanwezig dat het blijvend is. Als je het weg wilt hebben....laseren.

EDIT:

2ml test cyp per week?

PS Gezien je paniek zou ik verdere injecties staken.

Ik staak het zeker ... heb het via iemand gedaan die er wel verstand van zou hebben wete er zelf niks van .. achterfa heel dom maar heb diegene gesproken het was niet de cyp maar de prop excuses... maar het kan dus zijn dat die haargroei langer doorgaat en dus blijft :(

Ik staak het zeker ... heb het via iemand gedaan die er wel verstand van zou hebben wete er zelf niks van .. achterfa heel dom maar heb diegene gesproken het was niet de cyp maar de prop excuses... maar het kan dus zijn dat die haargroei langer doorgaat en dus blijft :(

Prop ben je er snel vanaf hoor ;) En geen paniek, zo snel als het er nu bij is
gegroeid, zo snel gaat het niet meer als je terug normale hormoonspiegels hebt.

Je had gewoon primo, var ofzo moeten nemen ;)

Bij de prop staakt de toename van de haargroei vrijwel onmiddellijk. De extra haargroei die je inmiddels hebt ontwikkeld, is mogelijk blijvend.

Hartstikke bedankt voor je reacties.. ben geen bodybuildster ik kickboks en wilde het een beetje doen voor mijn kracht.. doe dit nooit maar dan ook nooit meer!!!

Hehehehe, kan nooit kwaad om eens rond te neuzen op het forum en dingen te vragen voordat
je aan zoiets begint natuurlijk ;)

Ja degene van wie ik het heb gekregen... daar dacht ik van dat hij er verstand van had.. maar goed hopen dat ik op tijd gestopt ben! en nogmaals bedankt voor de snelle reacties.. kan wel huilen zo erg vind ik het ! haha

ach... als je zo oud als mijn bent zijn die haren niet meer zwart, maar grijs... ook een soort van blond.

Tjah, dat krijg je er van als je die shit spuit. Gewoon trainen word je vanzelf sterker. Maar men heeft tegenwoordig geen geduld.

Hallo allemaal,

Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.

Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?

Hoop dat er iemand is die me kan helpen ..

Groetjes

Na een aantal laserbehandelingen kom je er wel vanaf.;)

Echt weer zo;n Belg die zomaar iets doet

Terug
Naar boven