Fitness Seller

Hendrie's V2 log

• Topic Starter Topic Starter

Morgen wel tijd voor dus zal wel effe wat uitgebreider training pooste

Zojuist helaas effe een inzinking en 3grote eet eetlepels satesaus bij me broodje gehad :( niet me bedoeling gelukkig uur cardio hiervoor gedaan en morgen nog ma een keer

Das geen inzinking hoor Hendrie, das meer je kleine teen even onder water hebben gehad ;)

Mijn inzinking vandaag: 2 broodje kipburger van de FEBO & 1KG vers gebakken kibbeling van de visboer :o

Hallo home gym wat ben ik blij met u... :D

K*t ja dat de meeste sportscholen dicht gaan maar agja even dagje extra rust ;)

Das geen inzinking hoor Hendrie, das meer je kleine teen even onder water hebben gehad ;)

Mijn inzinking vandaag: 2 broodje kipburger van de FEBO & 1KG vers gebakken kibbeling van de visboer :o
:D lang leve de feestdagen:D

Hallo home gym wat ben ik blij met u... :D

K*t ja dat de meeste sportscholen dicht gaan maar agja even dagje extra rust ;)
precies heb je ook nodig des te harder knallen we morgen rug/schouders/onderarmen

Zo lekker dagje gehad lekker vrij vanmorgen thuis beetje aan het werk na het middag eten (rijst,kip)
1uur en 40minuteb gewandeld op een behoorlijk snel tempo
Bij thuis komst weightgainger+appel uurtje op de bank gelegen trainingsvideos gekeken op na de gym

Lat pulldown
10x65
10x65
9x65+halve rep
8x65+2halve reps

Dl
5x100
5x100
5x110
5x110

Seated row
10x63
8x63
10x57
10x57

Straight arm pulldown
15x36
15x43
13x43 2halve reps
12x43 3halve reps

DB schouder press
12x22
10x22
9x22
8x22

Latrial Side raises
10x12
10x14
9x14
8x14

Heerlijke workout voelde goed aan! Dl blijft zoekende na perfecte uitvoering maar hier werken ibo en ik aan!

Post workout meal 9zelf gebaken pannenkoeken

Mooi training! Goede oefening keuze! Is dit al wat IBo heeft voorgeschreven?

Zoals de meesten weten weeg ik me elk zaterdagmorgen koud uit Bed

Gewicht:80,0
Taille 75cm

Vanmorgen op nuchtere maag 1uur en 20minuten snelwandelen gedaan op 2hydroxycut caps

Toen me ontbeit 100gram havermout 1scoop whey 2eieren

Nu sample levrone formula extreme nitric pump blend testen van de fibo en een extra training dus arms trainen:)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 08:37 ----------

http://youtu.be/BEI3F3h7RNo

Jip alles gaat nu volgens ibo zijn plan voeding.training.cardio.supps.rust.coïtus:P
Met Ibo..:rolleyes:

Zoals de meesten weten weeg ik me elk zaterdagmorgen koud uit Bed

Gewicht:80,0
Taille 75cm

Vanmorgen op nuchtere maag 1uur en 20minuten snelwandelen gedaan op 2hydroxycut caps

Toen me ontbeit 100gram havermout 1scoop whey 2eieren

Nu sample levrone formula extreme nitric pump blend testen van de fibo en een extra training dus arms trainen:)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 08:37 ----------

http://youtu.be/BEI3F3h7RNo
Je stats zijn IMO nog steeds prima! Wat zei Ibo over je toename in gewicht (vocht, vet?)

Deadlift gaat goed ;)

Met Ibo..:rolleyes:

Je stats zijn IMO nog steeds prima! Wat zei Ibo over je toename in gewicht (vocht, vet?)
veelal vocht

Tanks moet de lucht in!

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 10:52 ----------

Training

Rope Triceps extensions

12x23
12x29
12x35
10x41
10x47
8x63
6x69
7x47
10x35
10x23

Cable Curl met fatgripz

12x23
12x29
12x35
10x41
10x47
8x63
6x63
10x47
10x41
10x35

Triceps press

12x30
12x40
12x50
10x60
10x70
10x80
10x80

Zittend DB hammercurl

12x10
12x12
10x14
10x16
10x18
8x20
6x22
10x18
10x16
15x10

Reverse Triceps extensions

12x23
12x29
10x35
7x41
7x41
10x29
10x29
10x29

Pacher Curl met fatgripz

12x20
10x25
7x30
6x30
10x20
10x20

2oefeningen onderarmen toen waaren me armen helemaal op

lekker volume draai je ook!:)

Flinke training

Lekker hoog volume, hoe lang doe je er ongeveer over?

Flink je armen vol geknalt Hendrie! Veel plezier vandaag:thumbs:

Lekker hoog volume, hoe lang doe je er ongeveer over?

Flink je armen vol geknalt Hendrie! Veel plezier vandaag:thumbs:

Dankjewel jongens was zeker killing volume maar en wel lekker ik weet eigelijk nog niet goed waar mijn lichaam nu goed op gaat hoog volume of laag volume maar we blijven gewoon lekker uittesten!
Zon training duur net geen uur 50minuten ofzo

JUNKDAY!!!!!

Vanmorgen de dag begonnen met 50minuten buiten wandelen toen ontbeit zoals altijd
100gram havermout 1scoop whey 2eieren

Vandaag junkday ik merk de hele week al dat de drang na eten erg groot word en vooral savonds
Hier moet ik voor gaan uitkijken want als ik 1x los ga gaan we weer de verkeerde kant op ik merk gewoon dat ik heel de dag door nog honger heb ik weet van mezelf dat ik een grote eten dan ook ben
Vandaag is de drang dus ook groot om me weer helemaal vol te proppen maar ik wil het is anders aanpakken zoals ik al zei de drang na junk is niet zo groot meer de drang na Veel eten is groot dus wil ik vandaag minder junken maar gewoon grote portie gezond en clean eten eten dus vanmiddag inplaats van best bord patat nu een groot bord rijst met kip en dan als junk en beetj satesaus erbij vanavond het zelfde geen frituurhapjes of snacks maar brood met kipfilet en kaas tussen tosti apparaat zo probeer ik toch lekker vol gevoel te creëren maar niet met alleen maar snoep en rotzooi kijken of dit scheelt

JUNKDAY!!!!!

Vanmorgen de dag begonnen met 50minuten buiten wandelen toen ontbeit zoals altijd
100gram havermout 1scoop whey 2eieren

Vandaag junkday ik merk de hele week al dat de drang na eten erg groot word en vooral savonds
Hier moet ik voor gaan uitkijken want als ik 1x los ga gaan we weer de verkeerde kant op ik merk gewoon dat ik heel de dag door nog honger heb ik weet van mezelf dat ik een grote eten dan ook ben
Vandaag is de drang dus ook groot om me weer helemaal vol te proppen maar ik wil het is anders aanpakken zoals ik al zei de drang na junk is niet zo groot meer de drang na Veel eten is groot dus wil ik vandaag minder junken maar gewoon grote portie gezond en clean eten eten dus vanmiddag inplaats van best bord patat nu een groot bord rijst met kip en dan als junk en beetj satesaus erbij vanavond het zelfde geen frituurhapjes of snacks maar brood met kipfilet en kaas tussen tosti apparaat zo probeer ik toch lekker vol gevoel te creëren maar niet met alleen maar snoep en rotzooi kijken of dit scheelt

Zo doe ik het ook als ik dan echt nood heb aan wat meer eten, je gaat sneller verzadigd geraken & dat scheelt dan ook wel weer :)

Terug
Naar boven