Fitness Seller

Hendrie's V2 log

Mooie basis heb je nu, 10-11% verstandig gedaan

Even vraagje, ik zie vaak (ook hier) dat mensen zeggen dat het vooral vocht is.
Wat houdt dat precies in?

Bijv. zag ik bij jou dat je nu 75 woog en je zei dat het vooral vocht was?? Hoe moet ik dat zien.

Edit, in je andere log las ik dat je 14u per week (2u per dag) cardio deed de laatste vier weken. Deed je daarnaast ook nog kracht?
Als je maar 1700kcal eet op een dag en twee uur cardio doet, dat kan toch niet goed zijn? Verlies je dan niet heel veel massa

Laatst bewerkt:

Bijv. zag ik bij jou dat je nu 75 woog en je zei dat het vooral vocht was?? Hoe moet ik dat zien.

Edit, in je andere log las ik dat je 14u per week (2u per dag) cardio deed de laatste vier weken. Deed je daarnaast ook nog kracht?
Als je maar 1700kcal eet op een dag en twee uur cardio doet, dat kan toch niet goed zijn? Verlies je dan niet heel veel massa

je lichaam bestaat voor 70% uit water...
zegt dat niet al genoeg?

heel simpel gezegd;
wanneer je het onderhuidsvocht dan weghaalt om er zo hard mogelijk uit te zien en je weer gewoon gaat eten schiet je gewicht weer omhoog omdat het lichaam gelijk heel veel zijn best gaat doen zo veel mogelijk vocht vast te houden.
onder andere door een grote dosis aan carbs en zout die je door het junken binnenkrijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Even je andere log snel door gelezen, ik volg ;)

Mooie basis heb je nu, 10-11% verstandig gedaan
jip nu proberen zo te houden

je lichaam bestaat voor 70% uit water...
zegt dat niet al genoeg?

heel simpel gezegd;
wanneer je het onderhuidsvocht dan weghaalt om er zo hard mogelijk uit te zien en je weer gewoon gaat eten schiet je gewicht weer omhoog omdat het lichaam gelijk heel veel zijn best gaat doen zo veel mogelijk vocht vast te houden.
onder andere door een grote dosis aan carbs en zout die je door het junken binnenkrijgt.
daar weet ik het fijne niet van ma klinkt wel logies

Training

Leg Curl liggend

12x60
10x65
9x70
8x70

Stiff leg dl

10x60
10x70
8x70
8x70

Leg Curl staand

4x10x50

Standing Calfs

10x30
10x50
10x60
10x60
10x50
10x40
10x30

Bb Curl

10x30
10x35
8x35
7x35

DB hammercurl

10x18
10x18
9x18
8x18

Cable Curl met rechte stang

10x33
10x43
10x43
9x43

30minuten cardio

Heerlijke training alweer 3trainingen oprij geknald gaat super
Leg Curl 2stappen zwaarder gegaan standing Calf ook paar setjes meer gedaan omdat volgende oefeningen nog bezet was:)
Stiff leg wel iets verhoogt techniek twijfel ik nog over
Alle biceps Curl uitgevoerd met fatgripz heerlijke pomp maar dan verlaag je eerder de gewichten dan verhogen want is echt een stukje zwaarder morgen effe een rustdagje en vrijdag en zaterdag weer knallen!

Postworkout meal 150gram rijst 200gram kipfilet

Mijn favoriete bodybuilder!!!

image.jpg

Mijn droomfysiek!!!

image.jpg

Wat een baas is het toch! Mooie keuze voor droomfysiek :D

Je zou geen foto's van me plaatsen :D

Mooie training en streeffysiek..hebben ze die fatgripz gewoon bij jou gym?

Ik ben opzoek na een goeie riem om om te doen tijdens mij dl,sq,rackpull,tbar zoek een riem om met zulke oefeningen me rug wat te ondersteunen allereerst alleen voor sq en dl

Vanmorgen ochtend cardio op leege maag 52minuten snelwandelen omtbeitje erin en half uur later in de gym was de hele training niemand dus kon lekker door knallen

Lat pulldown

10x65
10x65
10x70
8x70

Cable row small

10x63
10x63
8x70
8x70

Dl

5x5x110

Straight arm pulldown

15x43
15x50
13x50
13x50 lats on fire!

Schouder DB press

10x22
10x22
8x22
7x22

Read delt raises DB

10x12
10x12
10x12
8x12

DB schrugs

3x10x26

Lat pulldown omhoog
Cable row omhoog
Dl niet techniek blijft drama trek alles met bolle rug redt het niet raar?
Straight arm omhoog
DB press zelfde
Rear delta's ook

Prima training alleen jammer van de dl techniek

Laatst bewerkt:
je hebt er aardig wat voor over man ! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Bestel hem dan kom je erachter ;)

Blijven oefen met die deads..desnoods eerst even een paar sets op techniek met 60-80kg..

Verder een prima training hoor maat!

Bestel hem dan kom je erachter ;)
:D

Blijven oefen met die deads..desnoods eerst even een paar sets op techniek met 60-80kg..

Verder een prima training hoor maat!
dankjewel ja we blijven zeker oefeningen!!!

update!

vanmorgen weer gewogen en gemeten

81,2kilo
75,5 taille

kom behoorlijk aan in gewicht taile is nu ook al redelijk wat bij dus ben erg bang dat er toch ook hier en daar wel wat vet bij zit:( woensdag ga ik na ibo dan zullen we zien!verder blijf ik enorm honger houden vooral savonds en is het echt moeilijk jezelf in de houden training lopen super lekker kracht komt langzaam ietje bij kwa fysiek ja stuk voller weer zit nu 11kilo bij in 3weken tijd waarvan het meeste de eerste week natuurlijk toen ik effe lekker los ben gegaan sportschool eigenaar zei van de week wel dat ik een stuk buffer was en er goed uit zag tijden trainen behoorlijk wat aders nog op de onderarmen biceps en schouders.

update van vandaag

vanmorgen begonnen met 1uur en 7minuten snelwandelen buiten
ontbeit gepakt 100gram havermout 2eieren en 30gram whey
half uurtje terug in bed gegaan toen eruit pre workoutshake genomen xxl unlease
toen na half uurtje richting de gym training 5deze week dus achterliggende spiergroepen aanpakken
benen en biceps en buik

leg extensions DTP style

1x50x14
1x40x28
1x30x42
1x20x56
1x10x70
1x10x77
1x20x63
1x30x49
1x40x35
1x50x21 facking burn!!!! alles net aan weten te hallen soms effe 2seconde rust onderaan en weer door

leg press

15x40
12x80
10x120
8x160 VPR
1x200 PR!!!!!!!!!!!!!!
nooit gedacht benen waren bomvol verwachte niks van de leg press en dan krijg je dit
eerste 3sets gingen zo makkelijk denk a blijf gewoon verhogen en na die 8x160 dacht ik ach waarom niet eens moet de eerste x zijn om die 200te proberen!:D:Dblij mee!

zittend kuiten

30x15
20x35
15x55
5x70 oeie taai
12x55
15x35
20x15 burn!!!!

vanaf hier kon ik amper meer lopen me kuiten verrot en me bovenbenen in de fik!

cable curl met stang en fatgripz DTP style

1x50x7
1x40x28
1x30x35
1x20x42
1x10x49
1x10x49
1x20x42
1x30x35
1x40x28
1x50x21 super POMP!!!!

concentratie curl met fatgripz

15x8
12x10
8x12

revurse BB curl met fatgripz

4x10x20 onderarmen zwaar verzuurd biceps bomvol!

2oefeningen buik gedaan toen vol geblazen na huis om me postworkout meal te eten!

Gisteren weer me junkday gehad en ben weer heerlijk verzadigd :) alleen nu is die £¥$%#<~\<\%>gym weer niet los vandaag vanwege 2de pinksterdag dus vanmorgen maar 1uur ochtendcardio gedaan voor me ontbeit en misschien vanmiddag wat met me stang hier thuis klooie om me dl wat te oefenene meer zit er niet in vandaag morgen staan benen weer op het programma

Alweer Bro? :roflol: Wat een k*tgym heb jij toch :D
Mijne gaat zo los, dus als je een stukje wilt rijden kun je zo mee weer ;)

Terug
Naar boven