seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even vraagje, ik zie vaak (ook hier) dat mensen zeggen dat het vooral vocht is.
Wat houdt dat precies in?
Bijv. zag ik bij jou dat je nu 75 woog en je zei dat het vooral vocht was?? Hoe moet ik dat zien.
Edit, in je andere log las ik dat je 14u per week (2u per dag) cardio deed de laatste vier weken. Deed je daarnaast ook nog kracht?
Als je maar 1700kcal eet op een dag en twee uur cardio doet, dat kan toch niet goed zijn? Verlies je dan niet heel veel massa
jip nu proberen zo te houden
Even vraagje, ik zie vaak (ook hier) dat mensen zeggen dat het vooral vocht is.
Wat houdt dat precies in?
Bijv. zag ik bij jou dat je nu 75 woog en je zei dat het vooral vocht was?? Hoe moet ik dat zien.
Edit, in je andere log las ik dat je 14u per week (2u per dag) cardio deed de laatste vier weken. Deed je daarnaast ook nog kracht?
Als je maar 1700kcal eet op een dag en twee uur cardio doet, dat kan toch niet goed zijn? Verlies je dan niet heel veel massa
daar weet ik het fijne niet van ma klinkt wel logiesje lichaam bestaat voor 70% uit water...
zegt dat niet al genoeg?
heel simpel gezegd;
wanneer je het onderhuidsvocht dan weghaalt om er zo hard mogelijk uit te zien en je weer gewoon gaat eten schiet je gewicht weer omhoog omdat het lichaam gelijk heel veel zijn best gaat doen zo veel mogelijk vocht vast te houden.
onder andere door een grote dosis aan carbs en zout die je door het junken binnenkrijgt.

superbaasWat een baas is het toch! Mooie keuze voor droomfysiek![]()

Mooie training en streeffysiek..hebben ze die fatgripz gewoon bij jou gym?

dankjewel ja we blijven zeker oefeningen!!!Blijven oefen met die deads..desnoods eerst even een paar sets op techniek met 60-80kg..
Verder een prima training hoor maat!
woensdag ga ik na ibo dan zullen we zien!verder blijf ik enorm honger houden vooral savonds en is het echt moeilijk jezelf in de houden training lopen super lekker kracht komt langzaam ietje bij kwa fysiek ja stuk voller weer zit nu 11kilo bij in 3weken tijd waarvan het meeste de eerste week natuurlijk toen ik effe lekker los ben gegaan sportschool eigenaar zei van de week wel dat ik een stuk buffer was en er goed uit zag tijden trainen behoorlijk wat aders nog op de onderarmen biceps en schouders.
blij mee!
alleen nu is die £¥$%#<~\<\%>gym weer niet los vandaag vanwege 2de pinksterdag dus vanmorgen maar 1uur ochtendcardio gedaan voor me ontbeit en misschien vanmiddag wat met me stang hier thuis klooie om me dl wat te oefenene meer zit er niet in vandaag morgen staan benen weer op het programma