Fitness Seller

Henry Baks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maatje van harte gefeliciteerd geniet van de dag met je gezinnetje en je friet :)

:bierbang::klink:

Van harte jongen en dat je maar een grote jongen mag worden:D

Van harte gefeliciteerd ;) dat je maar oud mag worden :D

• Topic Starter Topic Starter
thanks boys

Smakelijk en gelukkige verjaardag

Gefeliciteerd. hoop dat de friet gesmaakt heeft.

mag je ook een ijsje na :D

ja zeker knetterhard gewicht maakt me niks meer uit heerlijk hoef maar een beeje achterover te hangen met mijn rug en het is een spinneweb van aders op de voorkant ha ha
morgen jarig dus als cadeau van de coach een junk maaltijd

Gefeliciteerd kerel !....maak er een top dag van:banana::hb::birthday:.

Van harte Henry dat je nog een grote jongen mag worden hahaha.
Nee ff serieus nog veel goede, gezonde en sportieve jaren.

Henry hoe gaat het?

gaat goed reus, en met jouw

gaat goed ,% zeggen me niks meer maar ben goed op weg als ik jouw zo hoor moet je echt super hard zijn word er bijna bang van en je benen ook gelijk met de rest

He Henry, nog van harte gefeliciteerd kerel, doe je nu mee met de master klasse:D:D.... just kidding.
Ben echt benieuwd naar je, kijk er al naar uit om straks met jouw op podium te staan.
Weet je misschien nog meer atleten die wij in onze klasse kunnen verwachten?
Succes nog de laatste weekjes.

voeding backstage

wat voor voeding moet ik backstage eten als ik honger heb wou zelf witte rijst met stukjes kip erin is dat verstandig hoop snel te horen.

groetjes Ronald

gaat goed ,% zeggen me niks meer maar ben goed op weg als ik jouw zo hoor moet je echt super hard zijn word er bijna bang van en je benen ook gelijk met de rest

Eerlijk is eerlijk. Ik heb er nog nooit zo goed bij gestaan als dit jaar. Niet alleen qua massa maar ook qua shape. Laatste 2 weekjes doortrekken nu.
Bang? Jij bent voor niemand bang weet je nog?;)

Marco van der Have kan je ook verwachten :D

He Henry, nog van harte gefeliciteerd kerel, doe je nu mee met de master klasse:D:D.... just kidding.
Ben echt benieuwd naar je, kijk er al naar uit om straks met jouw op podium te staan.
Weet je misschien nog meer atleten die wij in onze klasse kunnen verwachten?
Succes nog de laatste weekjes.

Terug
Naar boven