AndroidHealthClinic

Henry Baks

• Topic Starter Topic Starter
ik laad heel de week al met chocolade bollen

Nog even doorbijten kerel....alvast heeeeel veeeeel succes !!!!:thumbs:.

ik laad heel de week al met chocolade bollen

ahaaa.... nou dan met het NK dan niet meer doen ;)

Je stond er netjes bij Henry.. die gast die 1e werdt was was echt BUFF en 2e en 3e plaats was volgens mij een close call.... Je laat wat punten liggen met de rugpozes... Ik had gehoopt dat je 2e werdt maar ik vind de uitslag zoals die nu is niet vreemd.

Op Massa pak je die gasten niet.. dus harder proberen te staan op het NK!

veel succes maatje!

heb si9g net gesproken en heb te veel naar gewicht gekeken maar we gaan het oude vertrouwde weer doen en dat is niet naar gewicht kijken alleen maar hardheid en niet te graag boven 100 uit willen komen en klopt mijn rug daar zat het meeste vocht maar beloof je ga nu het oude weer volgen de laatste dagen , post straks wat foto s

Toch netjes!!! ben benieuwd naar fotos! heb op het BR forum al wat gezien.
Alvast veel suc6 voor het Nk!

Henry gefeliciteerd nu op naar de NK.

Over 2 weken zorg ik dat het vocht weg is, en harder kom. En wat mijn plaatsing dan ook is, dan sta ik voor mijn gevoel goed.

IMG_9337.jpg

IMG_9349.jpg

Over 2 weken zorg ik dat het vocht weg is, en harder kom. En wat mijn plaatsing dan ook is, dan sta ik voor mijn gevoel goed.

t*ring:eek: kerel...je staat er gruwelijk bij op die foto Henry, klasse !:cool:.
Top 3 gepakt, altijd lekker...gaat ook goed komen op de NK.

Henryyy!!!! knallen zondag!

Onze koert doet ook mee.. hij doet alleen zaterdag nog een GP in Denemarken ook :0

ja hij doet de internationaal mee niet de gewone nk zei die gister vind ik wel tof van hem om de jonge honden ook een kans te gunnen, en ik ben net bij siggi geweest ik zeg niks maar geef je oordeel maar een zondag mijn ,anneke heeft mijn telefoon bij dan weet je dat maar je zag het verschil een zondag toch al toen ik bij je was, ik sta als het zo doorgaat tot 100kg vervacht niks van mijn plaats maar laat mijn pakket zien waar ik tevreden over ben en daar heb jij je steentje mee bijgedragen, ga morgen de jasse halen maatje

Knallen morgen Henry! Zie je morgen.....

dank je jongens tot morgen heb er echt zin in

Gefeleiciteerd met je verdiende 4e plaats Henry. Super gedaan.

Henry je was knetterhard maar er moet gewerkt worden aan de massa! 4e plek is een mooi resultaat in die zware line up.

Gefeliciteerd Henry jammer dat ik je niet gezien heb werd te laat voor die kleine meid.

ja klopt massa moet er op maar het bolle zit me niet echt in de genen denk maar ram gewoon door even 2 jaar flink bouwen

Terug
Naar boven