XXL Nutrition

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Daarom misschien die zout arme. Scheelt al aardig wat... 50 mg tov 5400 mg ;)

Ik snap je punt..

Ik neem het vooral omdat ik het zo lekker vind. Om dan een "namaak"versie te nemen is het gewoon niet... dat valt dan altijd tegen..

Zout moet je ook gewoon constant teringhoog houden! Nooit ergens last van..

ga alleen dood rond mijn 50e:roflol:

:roflol:

Ik heb nog niet de ambitie om vroeg dood te gaan..

Als je geluk hebt :roflol:

ik heb pas geluk met jou :heart:

Denk dat je er als sportere en smerige zweter als ik er aardig goed mee weg komt..

Heb ook weleens een filmpje gezien van een Russische prof die claimde dat veel zout helemaal niet schadelijk was. Nu moeten we dat misschien met een korreltje zout nemen..


Ieww, ik ben geen smerige zweter. Dus beter minder zout.

Ik heb hier zo hard om gelachen :D

:roflol: glad i could help :P

Misschien wel ja :thinking:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Jaaa leuk! Nu we elkaar al een keer gedag gezegd hebben ben ik vast minder socially awkward en kan er misschien zelf een langer praatje van af :roflol:

Net even nieuwe fles gehaald. Warm eten zonder mijn Go Tan kan ik niet.

Bekijk bijlage 452939

:trollface:

Ik hoop dat je je bek hebt gebrand aan de extra spicy! :burns:

Hohoh, wat gemeen, grapje! Ik hoop dat het lekker was! :D

Je hebt ook low-salt ketjap of sojasaus. Srirachasaus is ook lekker. Overigens blijft echte ketjap manis wel het lekkerst; zojuist nog door m'n eten gedaan. Ik neem ook vaan cup-a-soup voor of na m'n training, daar zit pas veel zout in. :P
Ik zie dat zojuist de sweet soy sauce / ketjap manis op voorraad is bij XXL, wil deze zeker testen (geen idee hoeveel zout hierin zit):
https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/light-saus

Ik heb altijd heel veel respect voor mensen die zoveel uitproberen :roflol:

Ik heb niet veel ruimte om uit te proberen, daardoor doe ik dat niet. Want als ik nou bijv. sojasaus er door flikker en ik vind het heel smerig, is mijn hele avondeten naar de ellende :( ik heb geen kcal om dan nog wat lekkers te eten om toch nog een voldaan gevoel te krijgen.

Ik eet tijdens een cut voor functie, maar ik hecht er dan wel heel veel waarde aan dat het lekker is. (Plus dat ik de xxlsauzen en alles van xxl overigens overrated vind :o) thanks voor de tip tho!

Kom je ook naar de meet? We gaan met z'n allen eten! :D leuk!?

Haal de Javaanse boys maar in huis Vonk @repelsteeltje

In een ver verleden toen ik nog een jonge stoere teenager was rookte ik javaanse jongens 3 kwart :roflol: god, een herinnering waar ik niet heel trots op ben :roflol:

Gewoon doen is leuk! Wie weet hebben we dan wel een leuke challenge

JAAAAAAAAA

fuck the challenges tho.. ik doe niet meer mee. Ik ben veel te zwak.

Ligt eraan of dr een beetje opkomst is. Zal toch anderhalf uur - twee uur heen en terug zijn met ov :o

Hoezo is Annie en Hillie niet genoeg opkomst?! Who else zou je willen meeten....................

Wtf pizza. Hill en ik zijn er. Enough said. :dunno:

:kiss:
jk maar zou echt leuk zijn!

Nou echt he!!!

Durf dan eigenlijk sowieso niet te komen door al het intimiderende peach-geweld van jullie samen :$

wovano moet vanuit omgeving Amsterdam komen, dus compleet de andere kant :o

Mijn peach sucks op het moment, ik moet er altijd weer een beetje aan wennen wanneer ik daar vet verlies :roflol:
 
UPDATE BITCHES

Cardio gisteren:
FCAF0535-64B2-4766-868F-DD65F9E3B807.png


Voeding gisteren:
1EB8A5C5-2A17-4CEA-B213-4213CE6D64D8.jpeg


jaja,

Pun heeft super zijn best gedaan op mijn voeding! Lekker gekruid en het was eigenlijk best heel erg lekker! Ik weet niet of het kwam omdat ik cardio had gedaan en bere honger, maar ik heb echt genoten van mijn maaltje, en dat zonder ketjap!

GEWICHT
En dit lieve mensen, is waarom ik altijd naar Vonk :heart: luister.

Vanochtend zei de weegschaal: 56,4. :D

Vanavond upperbody en cardio. Upperbody ga ik proberen te supersetten. Even aanvoelen hoe alles het doet, als het niet fijn voelt dan skip ik upperbody en ga ik gewoon cardio'n.

Gisteren tijdens masseren van Pun last van gewricht in mijn pols, dus misschien heeft het even wat rust nodig.

Komend weekend sowieso niet sporten.. alleen wat cardio misschien. maar misschien ook niet :D
 
Pun heeft super zijn best gedaan op mijn voeding! Lekker gekruid en het was eigenlijk best heel erg lekker! Ik weet niet of het kwam omdat ik cardio had gedaan en bere honger, maar ik heb echt genoten van mijn maaltje, en dat zonder ketjap!

GEWICHT
En dit lieve mensen, is waarom ik altijd naar Vonk :heart: luister.
Vanochtend zei de weegschaal: 56,4. :D

Gisteren tijdens masseren van Pun last van gewricht in mijn pols, dus misschien heeft het even wat rust nodig.

Awwwyeahhh :heart:

Ik heb ook altijd last van mijn pols na het langdurige masseren van een bepaalde spier :eyebrow:
 
Durf dan eigenlijk sowieso niet te komen door al het intimiderende peach-geweld van jullie samen :$

wovano moet vanuit omgeving Amsterdam komen, dus compleet de andere kant :o
Hahaha maar jij hebt ander geweld waar je trots op kunt (moet!) zijn. BP geweld, squat geweld, deadlift geweld. Dat heb ik dan weer minder. :D

UPDATE BITCHES

Cardio gisteren:
Bekijk bijlage 452963

Voeding gisteren:
Bekijk bijlage 452964

jaja,

Pun heeft super zijn best gedaan op mijn voeding! Lekker gekruid en het was eigenlijk best heel erg lekker! Ik weet niet of het kwam omdat ik cardio had gedaan en bere honger, maar ik heb echt genoten van mijn maaltje, en dat zonder ketjap!

GEWICHT
En dit lieve mensen, is waarom ik altijd naar Vonk :heart: luister.

Vanochtend zei de weegschaal: 56,4. :D

Vanavond upperbody en cardio. Upperbody ga ik proberen te supersetten. Even aanvoelen hoe alles het doet, als het niet fijn voelt dan skip ik upperbody en ga ik gewoon cardio'n.

Gisteren tijdens masseren van Pun last van gewricht in mijn pols, dus misschien heeft het even wat rust nodig.

Komend weekend sowieso niet sporten.. alleen wat cardio misschien. maar misschien ook niet :D

Yayyy. Zie je, dan was het toch waarschijnlijk gewoon wat vocht :cool:. Shreddy the shredder :D
 
Die maaltijd ziet er gewoon heerlijk uit, ketjap of andere saus heb je daar écht niet bij nodig!
En het verschil aan zout laat je direct anderhalve kilo droppen :eek:
Voor je mentale gesteldheid zou dat al genoeg moeten zijn om af te kicken :p

Hoop dat de UB goed gaat vanavond :thumb:
 
Awwwyeahhh :heart:

Ik heb ook altijd last van mijn pols na het langdurige masseren van een bepaalde spier :eyebrow:

Da's geen spier Sjaak...dat zijn zwellichamen! :roflol:
 
Ik had het niet over mijn 3e been :dunno:
 
Awwwyeahhh :heart:

Ik heb ook altijd last van mijn pols na het langdurige masseren van een bepaalde spier :eyebrow:
Dan buig je de pols te veel. Probeer het eens met een rechte stijve hand.
 
Hmmmm will try :cool:
 
Awwwyeahhh :heart:

Ik heb ook altijd last van mijn pols na het langdurige masseren van een bepaalde spier :eyebrow:

heheheh.. jaaaaaajaaaa

Hahaha maar jij hebt ander geweld waar je trots op kunt (moet!) zijn. BP geweld, squat geweld, deadlift geweld. Dat heb ik dan weer minder. :D



Yayyy. Zie je, dan was het toch waarschijnlijk gewoon wat vocht :cool:. Shreddy the shredder :D

Jaa denk het ook! :D :D

Die maaltijd ziet er gewoon heerlijk uit, ketjap of andere saus heb je daar écht niet bij nodig!
En het verschil aan zout laat je direct anderhalve kilo droppen :eek:
Voor je mentale gesteldheid zou dat al genoeg moeten zijn om af te kicken :p

Hoop dat de UB goed gaat vanavond :thumb:

Klopt helemaal! :D Was wel erg fijn!
Upperbody ging completely ruk haha.

Da's geen spier Sjaak...dat zijn zwellichamen! :roflol:

Ik had het niet over mijn 3e been :dunno:


Dan buig je de pols te veel. Probeer het eens met een rechte stijve hand.

Hmmmm will try :cool:

Het wordt weer zomer eh, krijgen de mannetjes weer paringsdrang ... :roflol:

UPDATE

Ik was gisteren echt op, moe, futloos en geen zin in de training.

Begonnen met de DBB challenge, ging wel okay. Maar wat een kutoefening zeg. Filmpje zal later wel volgen. Super lullig, ik was blij dat ik hem uberhaupt van de grond kreeg dus tijdens filmen van Pun zijn challenge zat ik niet goed op te letten, dacht dat ie klaar was dus stopte met filmen, maar hij stopte niet, maar ging verder met zijn andere arm... :huilen: dus gauw weer begonnen met filmen.. maar wel super zuur natuurlijk. Ik ben soms zo dom.

Dan haat ik het cutten wel, dan ben ik weer zo op mijzelf gefocussed dat ik dit soort domme situaties creeer en daarmee Pun tekort doe.. kan ik altijd moeilijk verkroppen.

BOR
4x8x30

Military press
4x10x15

Sideraises SS Decline crunches
3x8x5 / 3x10

Toen was ik er wel klaar mee.. had echt helemaal geen zin meer. Geprobeerd pun over te halen om naar huis te gaan, helaas :eyes: Moest perse nog cardio doen, dus zogezegd zo gedaan.

Loopband
5 minuten, helling 7% 5,5 km per uur.

Behoorlijk last van mijn kuiten door de wandeling van de dag er voor, en kcal gaat op loopband ook echt maar mondjesmaat, dus gestopt.

Stairmaster
5 minuten niveau 10
5 minuten niveau 11 (ik wilde meer kcal :roflol: )

Toen mocht ik naar huis.

Vanochtend op de fiets naar het werk, +- halfuurtje fietsen á 250 kcal. Vanmiddag weer terug, dus dat is toch ook weer een mooie sessie :D
En dat is zo heerlijk he. Is ongeveer 5 km door het bos.. en om 6.15 uur is er zoveel leven in het bos!

Eerst zag ik twee reeen vlak voor mij het fietspad oversteken.. En zoals alleen zij dat kunnen, midden op de weg stilstaan om je aan te kijken en dan wegrennen.
Vervolgens vloog er een buizerd, of andere roofvogel, naast me over het pad..

Nog een x een ree en een buizerd gezien, een eekhoorn, en als klap op de vuurpijl: een spitsmuisje :grinny:

Ik hou daar zo van :D Had niet heel veel zin om te gaan fietsen.. gedoe.. viel me ook best zwaar want had wel aardig tegenwind. Maar achteraf toch wel heerlijk, en door het bos fietsen word ik ook zo blij van.. :grinny::grinny::grinny::grinny:

En een kleine update foto:


Buik gaat dit jaar minder hard dan benen heb ik het idee.. :scratch: Vind dat ik best een brede taille heb en veel vet nog daar.. Verder wel blij met de lijnen in mijn benen... in real life zijn ze een beetje dieper, zo hatelijk dat je dat op de foto lang zo niet te zien krijgt.. :fluit:

Verder heb ik het weekend RUST!!! Op cardio na.. geen trainingen, pas dinsdag weer denk ik :cheer: Even beetje rust is wel goed denk ik.

Probeer wel om mijn voeding te denken, vandaag wel wat meer carbs, want ik ben dat omvalgevoel een beetje zat.. Dus vandaag 1500 kcal :eyebrow:, waarvan ik natuurlijk ongeveer 500 verbrand met fietsen, dus zit ik toch nog behoorlijk netjes onder onderhoud :D

Hele fijne feestdagen lieve mensen, en ook de niet lieve mensen! :loony:
 
Je hebt echt prachtige benen! En idd altijd balen dat fotos vaak een beetje tegenvallen. Vooral vroeg in de ochtend heb ik door het licht in de gym soms goeie spiegel momenten- onmogelijk om vast te leggen
 
Jij doet mij nooit tekort :heart:
 
Pfff... met dat lijf kan je heel best verschijnen op de stranden deze zomer hoor, die Pun boft maar met je ;)
 
:eyebrow: Shape gaat echt goed hier he, dayum! Ik ben blij voor je dat het cutten zijn vruchten begint af te werpen.
Qua fysiek ben je atm wel mijn voorbeeld. :D Ik zou er zo voor tekenen hoor!
 
Geloof niet dat jij te klagen hebt met je fysiek ;) Bovendien zijn de pluspunten van HillR iets verder ontwikkeld :badum:
Mwoa, ik ben geen fatty meer, maar ik ben ook niet echt een fitty te noemen. :roflol:
HillR heeft haar eigen pluspunten, net als ik de mijne heb.
:titty::peachy:
 
Mwoa, ik ben geen fatty meer, maar ik ben ook niet echt een fitty te noemen. :roflol:
HillR heeft haar eigen pluspunten, net als ik de mijne heb.
:titty::peachy:

Fatty? Nee, dat ben je inderdaad niet. Fitty...toch wel inmiddels!
Je bent zo fit, als je je voelt...En alle pluspunten zijn mooi meegenomen :titty::peachy:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven