Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik mis een beetje de nieuwsgierige kat/ kater op de achtergrond... Wel mooie fysiek hoor....Wat mis je nog? Hierop foto's (weliswaar op afstand) is het allemaal zeer wel te waarderen...

Dit was gisteravond en dan staat de deur naar de tuin open, dan ben ik opeens niet interessant meer :(

Bedankt. Eerlijk gezegd vind ik het in kleding ook best okay en ben ik niet ontevreden. Maar die krengen moeten straks met het mooie weer uit, en dan wil ik ook tevreden zijn :P

Ik doelde eerlijk gezegd op iets anders (of stiekem op twee andere dingen) was meer als geintje bedoeld :p

Je ziet er namelijk prima uit en ook met je armen is niks mis hoor ;)

Smeerpijp! :P

In mijn log bij afwezigheid hier; Ragnar van vanmorgen vroeg.

Loop jij nou mijn volgers te stelen! :whip:

TRAINING DINSDAG

Ohhhh de zenuwen komen.. vakantie over 6 weken.. wel of geen contest? Hoe moet ik het plannen? Hoe ga ik het doen, gelijk fullblown diep cutten of eerst nog een epic cheatdag met snoep :P, gaat het uberhaupt door? Hoe raak ik ooit nog shredded in 6 weken :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Afgelopen weekend een zwaar weekendje gehad, dus maandag natuurlijk veel te lui om te gymmen. Zaterdag ook ongeveer 10 uren op mijn benen gestaan en dansjes gedaan, dus op zich is dat ook een vorm van cardio toch?

Zondag gemeten, had er meer van verwacht na een hele dag weinig eten en veel bewegen. Alleen maar 2cm op mijn benen er af. Vorige keer hebben we mijn billen verkeerd gemeten want daar was nu 6cm af en de vorige keer 3 er bij.. Dus dat zal ergens in het midden liggen.

Bij de rest is er niks gebeurd, dus ik was ernstig teleurgesteld. Maargoed.

De training dan maar.

Plateloaded pulldown SS BOR
1x10x40 / 1x8x30
1x8x60 / 1x8x30
1x8x80 / 1x8x30
1x8x90 :hedbang: / 1x8x30

Setje met 90 heeft @Punjab :heart: de laatste reps geloof ik geassist, maar dat weet ik niet zeker.

Sideraises (natuurlijk :eyebrow: )
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Uprightrow
1x10x10
2x10x15

DB rows
3x8x12

Overhead tricep cable push away untill it hurts ding geen idee hoe die oefening heet
1x15x9
1x8x14
2x8x18

Glute pullthrough
1x8x52
1x8x59
1x8x64
1x8x69

Legextensions
1x8x45
1x8x52
1x8x59 (Prrrrretje denk ik?) dropset
1x6x38
1x6x18

:splat:dood

Curtsy lunges SS Jumping squats
Biggest mistake ever om dit na mijn legextensions te doen :yell:

1x8x5 / 1x5 | Ja, ik flikkerde om vanuit squatstand. Ik kon niet meer omhoog komen dus tuimelde zo achterover :roflol: Dude die naast mij met een oefening bezig was zat te kijken en moest zich ernstig bedwingen om niet in lachen uit te barsten :scold: Dus gauw nog 3 reps er achteraan. Ik laat me natuurlijk niet kennen, vuile hommel.

2x8x5 / 2x8

Toen was ik echt wel goed kapot. Eigenlijk moest ik nog chest buik en biceps. Maar die komen dan vrijdag wel aan bod.

Laatst bewerkt:
Ohhhh de zenuwen komen.. vakantie over 6 weken.. wel of geen contest? Hoe moet ik het plannen? Hoe ga ik het doen, gelijk fullblown diep cutten of eerst nog een epic cheatdag met snoep :P, gaat het uberhaupt door? Hoe raak ik ooit nog shredded in 6 weken :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Why not? Wat heb je te verliezen? Vorig jaar ging het toch ook fantastisch? Zo, ff 3 vragen binnen 15 seconden getypt :D

En als je er geen zin in hebt, dan doe je het lekker niet. Je gaat nu ook al goed, contest of niet...

Ohhhh de zenuwen komen.. vakantie over 6 weken.. wel of geen contest? Hoe moet ik het plannen? Hoe ga ik het doen, gelijk fullblown diep cutten of eerst nog een epic cheatdag met snoep :P, gaat het uberhaupt door? Hoe raak ik ooit nog shredded in 6 weken

Je kan het proces wel versnellen.....misschien met Keto oid......iig carbs schrappen/minderen en eiwitten omhoog...luister naar de meester ;)

thnxs....:D :thumbs:

Je kan het proces wel versnellen.....misschien met Keto oid......iig carbs schrappen/minderen en eiwitten omhoog...luister naar de meester ;)

Vanmorgen nog over gehad in de auto :D Het kwartje is al wel gevallen, maar de uitvoering is een tweede. Ze weet in elk geval hoe ik het altijd doe, maar of ze dat er voor over heeft is even afwachten :p

Why not? Wat heb je te verliezen? Vorig jaar ging het toch ook fantastisch? Zo, ff 3 vragen binnen 15 seconden getypt :D

En als je er geen zin in hebt, dan doe je het lekker niet. Je gaat nu ook al goed, contest of niet...

That dere faalangst he ;)

Ik heb er wel zin in, maar ik ben een controlfreak. Ik wil weten waar ik aan toe ben :roflol:

Er moet nog minstens 1 deelnemer bij de dames mee doen wil het doorgaan (wel flauw, aangezien ze bij de mannen nog maar 3 contesters hebben en wij al 4................... @RFFNCK :P ) Als ik weet dat het gaat gebeuren kan ik gaan plannen.

Als er geen contest komt kan ik fullblown richting de vakantie gaan en dus 6 weken op een ethiopierdieet gaan zitten. Komt er wel een contest moet ik me realiseren dat ik daarna nog 6 weken door moet, en ik ga het hoogstwaarschijnlijk niet trekken om 12 weken zo strict te gaan..

Dilemma's all over the place.

Jaa, ik moet in ieder geval weer mijn voeding wat aanscherpen. Ik doe het op het moment nog veelal op gevoel (groot succes :roflol: ) Zal vanavond eens een hartig woordje spreken met de baas over hoe we dit gaan aanpakken.

Ik ben wat dat betreft weer niet goed in het zelf bedenken hoe ik dit moet gaan doen qua voeding en cardio. Ik onderga het liever terwijl iemand staat te dictatorren hoe en wat... :D

Vanmorgen nog over gehad in de auto :D Het kwartje is al wel gevallen, maar de uitvoering is een tweede. Ze weet in elk geval hoe ik het altijd doe, maar of ze dat er voor over heeft is even afwachten :p

Better prepare. De rest van de avond gaan we het alleen maar over mij hebben :heart:

Ik denk dat je wel weet je wat je moet doen, komt vast wel goed met Punjab

Maar verdomme om 20:00 op je nest :eek: da f**k.
Ik hoop voor een paar uur passionele sex:D:D, sjesus, je leeft toch niet om te werken:windup:

Er moet nog minstens 1 deelnemer bij de dames mee doen wil het doorgaan (wel flauw, aangezien ze bij de mannen nog maar 3 contesters hebben en wij al 4................... @RFFNCK :P ) Als ik weet dat het gaat gebeuren kan ik gaan plannen.

Als er bij de mannen maar zo weinig blijven cancel ik die ook hoor :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven