XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 992
  • Weergaven 49K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
volgens mij zijn er altijd een rits deelnemers die pas aan het einde van mei inschrijven.



Ja is ook een optie, wel een gekke, maar dit is DBB, hier kan alles toch?

Nou als alles gecanceld moet worden omdat er te weinig deelname is is dat misschien leuk. Maar het is idd wel gek, ook qua beoordeling is het dan wat weird. Alhoewel er volgens mij altijd wel meer stemmers bij de mannen zijn dan bij de vrouwen.

Anyways, maar afwachten, ik hoop dat er gewoon nog veel aanmeldingen zijn in beide kampen, dat zou het leukst zijn!
 
Eigenlijk best raar..stemmen bij vrouwen is eigenlijk leuker om naar te kijken :heart:
 
Met 2 glazen zit je wel aan je dagelijkse portie fruit! :D

:roflol:

Klopt de 1e fles smaakt nergens naar.......:p
De volgende 3 ook niet hoor :P

Ik denk dat je wel weet je wat je moet doen, komt vast wel goed met Punjab

Maar verdomme om 20:00 op je nest :eek: da fuck.
Ik hoop voor een paar uur passionele sex:D:D, sjesus, je leeft toch niet om te werken:windup:

Dat denk ik ook wel. Het gekke is dat ik het ene moment in de spiegel kijk en denk ooooooooooooo, hier is nog wel wat van te maken voor de vakantie! En een dag later denk ik "ohmygoddddddddddd, ik ben verloren!".

Mijn wekker gaat om 4.15u, en aangezien ik echt minimaal 8 uren moet slapen om me de volgende dag een beetje fatsoenlijk te voelen zit er weinig anders op. Gelukkig hebben we zat tijd voor andere bezigheden :roflol:


Ligt het trouwens aan mij(n browser), of doen de foto's het niet?

Denk idd dat het aan jouw browser ligt..

Eigenlijk best raar..stemmen bij vrouwen is eigenlijk leuker om naar te kijken :heart:
Ik hoop dat het doorgaat, speciaal voor jou :P

Zo'n Ethiopierdieet is nochtans niet verkeerd moet ik zeggen ;) Dit was bij de Ethiopier!


Maar ik snap wat je met zo een dieet bedoeld, totaal niet wat het plaatje hierboven laat zien :(

Bohhhhhhhhhhhhhh, ik heb hier nu al trek in!! Ik zou er best twee op kunnen!

Heb jij je toevallig al bedacht voor wat betreft de contest? :eyebrow:
 
Pff wat een tijden, ben je een bouwvakker of zo :clown: haha.

6 uur is voor mij vroeg zat, ik heb niet zoveel slapie nodig, lig er meestal pas na 12 in:fluit:

En wat betreft sportieve aspiratie's komt allemaal wel goed, zoals jullie twee bezig zijn, geweldig:bow:
 
Ik denk het ook...thuis deed 'ie het gewoon. Klote beperkingen op kantoor :mad:

awww :(

Pff wat een tijden, ben je een bouwvakker of zo :clown: haha.

6 uur is voor mij vroeg zat, ik heb niet zoveel slapie nodig, lig er meestal pas na 12 in:fluit:

En wat betreft sportieve aspiratie's komt allemaal wel goed, zoals jullie twee bezig zijn, geweldig:bow:

Zie ik er godverdomme uit als een bouwvakker? :yell:

Thanks hoor, we doen ons best :D
 
Doe je ook mee aan de contest HillR ?
 
Bohhhhhhhhhhhhhh, ik heb hier nu al trek in!! Ik zou er best twee op kunnen!

Heb jij je toevallig al bedacht voor wat betreft de contest? :eyebrow:

Lieve help, ik heb zelf nu ook honger denk ik. Ik m'n antwoord op jouw antwoord per ongeluk eerst geplaatst in het 'post je maaltijd' met foto topic:o

Ik ga aan het einde van de maand met vakantie voor 9 dagen, met trouwerij en familiebezoeken included.:eating::eatmeat:

Ik zou vanaf begin juli een snel een Ethioperdieet kunnen doen, maar ik denk niet dat het 'm worden gaat. Ik ga natuurlijk niet halfbakken meedoen aan zo'n contest. Dan moeten we er vanaf nu natuurlijk vol voor gaan!:yes:
 
Ethiopisch is idd lekker. En maar klagen daar :rolleyes:
 
Bedankt hè? Mijn koffie in dikke straal over mijn beeldscherm! :roflol::roflol:

:P sorry....

Doe je ook mee aan de contest HillR ?

Als de contest doorgaat absoluut! Ik ben weer supergemotiveerd en al begonnen.. ook met het oog op onze vakantie in juni natuurlijk.. maar de contest zou wel een mooie stok achter de deur zijn om het tijdens en na de vakantie niet weer te laten verslonzen..

Lieve help, ik heb zelf nu ook honger denk ik. Ik m'n antwoord op jouw antwoord per ongeluk eerst geplaatst in het 'post je maaltijd' met foto topic:o

Ik ga aan het einde van de maand met vakantie voor 9 dagen, met trouwerij en familiebezoeken included.:eating::eatmeat:

Ik zou vanaf begin juli een snel een Ethioperdieet kunnen doen, maar ik denk niet dat het 'm worden gaat. Ik ga natuurlijk niet halfbakken meedoen aan zo'n contest. Dan moeten we er vanaf nu natuurlijk vol voor gaan!:yes:

Ohhh trouwerijen en familiebezoeken! EAT ALL THE FOOD!

Ik kan me voorstellen dat je het niet halfbakken wilt doen... jammer wel maar ik begrijp het! Wie weet volgend jaar!

Ethiopisch is idd lekker. En maar klagen daar :rolleyes:

Echt he..!
 
Als de contest doorgaat absoluut! Ik ben weer supergemotiveerd en al begonnen.. ook met het oog op onze vakantie in juni natuurlijk.. maar de contest zou wel een mooie stok achter de deur zijn om het tijdens en na de vakantie niet weer te laten verslonzen..

Verslonzen, nou dat zal wel meevallen toch ?
Staat er sowieso al alleszins netjes bij lijkt me.
 
Ik zou vanaf begin juli een snel een Ethioperdieet kunnen doen, maar ik denk niet dat het 'm worden gaat. Ik ga natuurlijk niet halfbakken meedoen aan zo'n contest. Dan moeten we er vanaf nu natuurlijk vol voor gaan!:yes:
niks mis mee hoor:marvin:
 
:P sorry....



Als de contest doorgaat absoluut! Ik ben weer supergemotiveerd en al begonnen.. ook met het oog op onze vakantie in juni natuurlijk.. maar de contest zou wel een mooie stok achter de deur zijn om het tijdens en na de vakantie niet weer te laten verslonzen..



Ohhh trouwerijen en familiebezoeken! EAT ALL THE FOOD!

Ik kan me voorstellen dat je het niet halfbakken wilt doen... jammer wel maar ik begrijp het! Wie weet volgend jaar!



Echt he..!
Of het nou door gaat of niet, we hebben in ieder geval dezelfde deadline haha ik ga ook in juni op vakantie en wil echt weer een beetje strak in bikini. Vond de contest echt wel een goede motivatie joh, balen dat er nog niet genoeg inschrijvingen zijn. Zijn er echt zo weinig dames (actief) lid op het forum?
 
TRAINING VRIJDAG

Goh wat hadden we een zin :D Ook terug te zien in de training.. De cut begint dag bij dag wat meer op te breken, maar niet aanstellen en gaan! Ik liep ook niet te klagen toen ik al dat vet er aangevreten heb...

Pullups
1x2,5 + 2,5 assist van :heart: Vonk
2x5 met assist

Seated cablerow SS Kettlebell swings
3x8x18 / 3x10x12

One arm tricep cable pushdown SS RDL
3x8x9 / 3x10x20

Facepulls SS Backsquat (widestance) atg
3x8x18 / 3x10x20

Lying legraises
3x10

Cable Flys SS DB curl
3x10x18 / 3x10x5


Ik kon "lekker" supersetten omdat het heerlijk rustig was in de gym. Merk wel dat dat gelijk van invloed is op kracht. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om zwaarder te gaan.

Zaterdag hele dag dansjes gedaan op bevrijdingsfestival. In de avond nog een verjaardag (schade: halve fles malibu en 3 bitterballen). Nu dus echt megagaar :roflol:

Maar zondagochtend wel even gewogen en gemeten (altijd goed idee om na een festival/alcohol te doen, :P )


Datum: 28/4 .... | .... 6/5
Gewicht: 57,2 .... | .... 56,4
Taille: 68,5 .... | .... 67
Bicep: 31 .... | .... 31
Buik: 77 .... | .... 76
Billen: 91 .... | .... 90

Al met al niet ontevreden, ook al realiseer ik me dat ik bijna geen vocht meer in m'n lijf had en er dus niet heel veel progressie is. Maar ach, op een week is het best okay. Misschien waren die twee magnums van gister dan weer niet zo'n goed idee :roflol:

Als die gains dan naar m'n biceps gaan is het wel okay:


En dan nog maar een "fullbody". M'n benen gaan allllllllllllllltijd als laatst, nu maar een heel klein definitietje te bekennen.. Wel goeie beentanninggains :roflol: Misschien wat meer met m'n upperbody in de zon..

 
Verslonzen, nou dat zal wel meevallen toch ?
Staat er sowieso al alleszins netjes bij lijkt me.

Mwa, ik ben daar wel goed in met mijn alles of niets mentaliteit.
niks mis mee hoor:marvin:

Precies!

Of het nou door gaat of niet, we hebben in ieder geval dezelfde deadline haha ik ga ook in juni op vakantie en wil echt weer een beetje strak in bikini. Vond de contest echt wel een goede motivatie joh, balen dat er nog niet genoeg inschrijvingen zijn. Zijn er echt zo weinig dames (actief) lid op het forum?

Ja, vakantie is op zich ook al een stok achter de deur! Jij hebt al een prachtfysiek en staat heel wat lager in vet dan mij, dus jij gaat sws strak in bikini! Komt helemaal goed!

Er zijn idd niet zoveel dames actief op het forum, en op één of andere manier trekt de contest de meeste aanwezige dames niet echt ofzo. Vind ik ook oprecht jammer. Wie weet komt er nog iemand die zich bedenkt!
 

Al met al niet ontevreden, ook al realiseer ik me dat ik bijna geen vocht meer in m'n lijf had en er dus niet heel veel progressie is. Maar ach, op een week is het best okay. Misschien waren die twee magnums van gister dan weer niet zo'n goed idee :roflol:
En dan ook direct twee, waarom? :p Ik heb echt wel genoeg na 1 zo'n ding
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven