- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Tof! Ik ga je / jullie niet teleurstellen dit keer!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes!Tof! Ik ga je / jullie niet teleurstellen dit keer!![]()
. 
Zonder het complete schema te kennen is het altijd lastig oordelen, is er bijvoorbeeld ook nog een push en pull B? Wat is je doel precies, want ik vind de oefeningselectie prima, maar de volgorde en reps en sets vind ik wat minder.Meningen over deze 2 push/ pull dagen qua schema? Heb zelf in elkaar gezet namelijk! Miss @Starx6673 nog tips??
Zonder het complete schema te kennen is het altijd lastig oordelen, is er bijvoorbeeld ook nog een push en pull B? Wat is je doel precies, want ik vind de oefeningselectie prima, maar de volgorde en reps en sets vind ik wat minder.

Dan wacht ik nog even.De rest van het schema komt deze week online, miss kan je dan feedback geven! Ja er is ook een B versie die ik de anderr dagen pak![]()

dat compenseren lijkt me niet nodig als ik zo naar je pics kijk, ik zou toch een tijdje aanzienlijk meer gaan eten dan dat je nu doetEnfin, uiteindelijk naar beneden gelopen en een bak halotop red velvet (tel 360cals) opgegeten... vandaag beetje compenseren dus.. (cals op 2200 gezet ipv 2500)
dat compenseren lijkt me niet nodig als ik zo naar je pics kijk, ik zou toch een tijdje aanzienlijk meer gaan eten dan dat je nu doet

Hey Hertog, ik heb je log deels doorgelezen. Ik krijg de indruk dat je bang bent om vet aan te zetten / veel te eten, klopt dat?
Je spreekt jezelf erg tegen in je eerste en laatste zin.Hey leuk dat je meeleest!, ik heb opzich geen moeite of angst om aan te komen, maar ik ben inderdaad niet iemand die er erg gemakkelijk in staat. Ik ben geen YOLO ik eet alles wat los en vast zit zolang ik maar groei. Ja mentaal vind ik het best lastig te accepteren om iets aan te komen ookal weet ik als geen ander dat dit simpelweg nodig is in progressie te boeken...
Zoals ik al aangaf ben ik zelf ook nog niet zo lang bezig en heb ik zelf ook nog genoeg te leren. 
Je spreekt jezelf erg tegen in je eerste en laatste zin.
Zou gewoon een doel stellen. En pas gaan cutten als je doel behaald hebt. Ikzelf sta bv di en vr op de weegschaal. Als ik 2x een vrijdag zelfde gewicht zie. Dan ga ik meer eten maar niet in te grote stappen omhoog.
We zijn ongeveer tegelijk begonnen zie ik. Net je log doorgelezen. Je logt ongeveer het zelfde als mij, veel bij informatie etc. Wel fijn om te lezen
Maar wat me opvalt is dat je regelmatig weer helemaal terugvalt. Waarom begin je nu niet gewoon met 5x5 en volg je dat voor een half jaar?
Hiermee echt een goede basiskracht opbouwen.
En betreft voeding.
Je geeft bijvoorbeeld aan dat je 3kg bent aangekomen in één week. Dat kan dus nooit, dat zou betekenen dat je 21.000 calorieen in surplus moet hebben gezeten. Ja of je moet
een goede vakantie hebben gehad en dan je elke dag naar de klote hebben gegeten. Met andere woorden, wees niet bang om aan te komen, zo hard gaat het echt niet.
Meet jezelf elke dag, en neem het gemiddelde van elke week. Dan zul je zien dat je een aardig constante lijn zult hebben met gewicht toename (in bulk) of afname (in cut).
Verder moet je natuurlijk doen waar je je goed bij voelt, dit is alleen als advies bedoelt dus weeg het niet te zwaarZoals ik al aangaf ben ik zelf ook nog niet zo lang bezig en heb ik zelf ook nog genoeg te leren.
Ik volg je iig, succes![]()

Baal ik enorm van, maar komt hopelijk snel progressie in.Allereerst tof dat je in bent en jij ook succes! Heb jij toevallig een log om je te volgen? En ook jij hebt gelijk, zodra ik naar mijn mening teveel aankom wordt het heet onder mn voeten en geeft ik op. Slaat nergens op, dit gaat 100% anders dit keer. Ik ga me 100% inzetten om eindelijk eens spiermassa op te gaan bouwen en het vet voor lief nemen. Ik kan het wel gebruiken volgens vele andere. Jij ook succes!![]()
En het feit dat je iig nog niet hebt opgegeven, ook beide gemotiveerd