Fitness Seller

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Hey :thumb:

Ik lees je log en ik denk ook dat je je kcals omhoog moet gooien. Je bent al bijna 7 maanden bezig met bulken begrijp ik (2 februari toch?) en je bent niet merkwaardig zwaarder geworden. Ik snap dat het niet makkelijk is maar: eten, eten, eten :eating:

Ik zag aan je training dat je na je krachttraining ook cardio doet. Het is eerder door anderen ook benoemd maar ik doe het nogmaals: stop of verminder drastisch je cardio.
Heel veel succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Recap van gisteren;

Gewicht 58,9

Lekker dagje naar Renesse geweest. Daar lunch op (ham tosti) welk ik had geschat op +- 250 cals en een soft ijsje waar ik gewoon 2x softijsje van de mac als macros heb aangehouden. Uiteindelijke ongeveer rond de 2700 gegeten. Was pas rond half 9 thuis en twijfelde om legs te doen of rustdag te pakken. Toch mezelf kwaad gemaakt en legs gedaan. Enfin, best een goeie workout uiteindelijk.

Week 2, Legday B

Squat 5x5:
5x 60KG
5x 65KG <-- voelde niet lekker vandaag, om juist vorm te behouden gewicht iets omlaag
5x 62,5KG <-- eigenlijk te makkelijk
5x 62,5KG
5x 62,5KG

Leg press in egym 4x10:
10x 100KG
10x 100KG
10x 102KG <-- volg keer op 102 beginnen

Single leg extension in egym 3x12 (per been) - 25KG

Leg curl in egym 3x12 - 35KG

Standing Calf extension 3x20 - 85KG

Rope ab crunch 3x15 - 35,2KG

Hanging knee raises 3x8 - Bodyweight

Vandaag even kijken of het lukt om pullday B te doen, zodat ik morgen rust heb. Moet namelijk werken tot 14:30, nog boodschappen doen en krijg om 17:30 eters, dus even kijken hoe of wat.

20190823_140503.jpg

Heb even een aantal pagina's doorgelezen, maar lang nog niet alles. Hoe kan het dat je op 64 kg begint met als doel 70 kg en dan onlangs op 59,3 kg zit als ik vragen mag?
Ik herken wel je 'angst' om meer te eten, moet ik zeggen. Sinds dat ik elke dag calorieën track, is mijn verhouding met voedsel ook compleet veranderd.

Ik ben in 3 weken tijd van 64 naar 59 gezakt inderdaad, ik ben 3 weken naar spanje geweest en daar totaal niet op mijn voeding gelet. Ook me eiwitinname was minimaal. Erg actief (fietsen, wandelen) daar geweest en blijkbaar veels te weinig gegeten. Van die 5 KG is het zeker veel spiermassa geweest, aangezien mijn gewichten op de compounds best veel gezakt zijn.. maargoed, rome was ook niet gebouwd in 1 dag zullen we maar zeggen. Ik zit nu 2 weken op 2500 calorieën per dag en merk dat mijn gewicht ronduit hetzelfde is gebleven. Vanaf maandag (week 3), ga ik naar de 2700 calorieën. Kijken wat dit met me doet.

Ik ben in 3 weken tijd van 64 naar 59 gezakt inderdaad, ik ben 3 weken naar spanje geweest en daar totaal niet op mijn voeding gelet. Ook me eiwitinname was minimaal. Erg actief (fietsen, wandelen) daar geweest en blijkbaar veels te weinig gegeten. Van die 5 KG is het zeker veel spiermassa geweest, aangezien mijn gewichten op de compounds best veel gezakt zijn.. maargoed, rome was ook niet gebouwd in 1 dag zullen we maar zeggen. Ik zit nu 2 weken op 2500 calorieën per dag en merk dat mijn gewicht ronduit hetzelfde is gebleven. Vanaf maandag (week 3), ga ik naar de 2700 calorieën. Kijken wat dit met me doet.
Gewoon 3k doen, dan zit je sws safe als je iets vergeet of wat minder eet. Als je op 3k gaat zitten zal je ook zien dat je gewichten omhoog vliegen.

Hey :thumb:

Ik lees je log en ik denk ook dat je je kcals omhoog moet gooien. Je bent al bijna 7 maanden bezig met bulken begrijp ik (2 februari toch?) en je bent niet merkwaardig zwaarder geworden. Ik snap dat het niet makkelijk is maar: eten, eten, eten :eating:

Ik zag aan je training dat je na je krachttraining ook cardio doet. Het is eerder door anderen ook benoemd maar ik doe het nogmaals: stop of verminder drastisch je cardio.
Heel veel succes!!

Hey leuk dat je meeleest! Ik deed voor de vakantie inderdaad cardio, maar dit is er inmiddels uit. Ik doe 0 cardio meer. Zoals hierboven vermeld, calorieën gaan omhoog zodra gewicht stagneert

Gewoon 3k doen, dan zit je sws safe als je iets vergeet of wat minder eet. Als je op 3k gaat zitten zal je ook zien dat je gewichten omhoog vliegen.
dat is natuurlijk wat je juist niet wilt. gewicht dat extreem snel omhoog vliegt zal sneller vetmassa zijn dan spiermassa

Ah op die manier! Duidelijk en herkenbaar haha. We zijn vanaf mei ook erg vaak in het buitenland geweest en ondanks dat ik mijn eiwitinname hoog kan houden, vind ik het lastig om alles exact te tracken. Vooral als je vaak gewezen bent op eten buiten de deur.

Goed dat je je inname gaat verhogen. Benieuwd wat het voor je doet! Good luck!

Als ik niet op mijn voeding let kom ik eerder 5 kg aan dan dat ik afval....

Hey heb hem geprobeerd te gebruiken maar hij opent niet. Teminste, ik kan hem wel openen maar niks aanpassen / invullen (nee hij staat niet op alleen lezen of beveiligde weergave), enig idee?

Heb je hem gedownload en probeer je de datum op te geven?
Als je me morgen ff tagged upload ik de mijne. Staat op m'n werklaptop.

About Yesterday:

Gewicht; 59.6KG (vanmorgen 60.0KG),

Week 2, Pullday B

Pullups 4x6 - Bodyweight

T-Bar Row 3x10 - 30KG

Lat pulldown 3x10 - 59KG

Machine row (breed) -3x10 <-- volg keer beginnen met 47KG
10x 45KG
10x 47KG
10x 47KG

Lying dumbell row 3x10 - 16KG per dumbell

Face pulls 4x8 - 17KG <-- volg keer 1 zwaarder proberen

Machine Shrug 4x10 - 40KG

Hammer curl Rope 3x12 - 17KG

Concentration curl alternate - 3x12 (per hand) - 9KG

Had een beetje haast en het was HEEEEET. Onze sportschool heeft helaas geen airco dus de ventilatoren moesten het werk doen. Had wel een lekkere training, knalde achter elkaar door.
Heb nu een caffeine vrije pre-workout van myprotein (omdat goedkoop/ drink 1 monster per dag / koffie) wil niet teveel caffeine per dag, maar die pre drinkt iig lekker weg. Of het daadwerkelijk iets doet geen idee, placebo effect lijkt wel te werken :o

Voeding was ik gisteren geëindigd op:
157G eiwit
344G KH
46G Vet
2418 calorieën (excl cals uit sauzen / suikervrije siroop en suikv cola / monster)

Vandaag in ieder geval een welverdiende rustdag (al zeg ik het zelf :rolleyes:) en vanaf maandag naar de 2700 calorieën per dag. Denk dat ik 25G carbs en 10G vet +- toevoeg.

Ook start maandag week 3 van dit schema, ik ben er op zich wel content mee. Het volume voelt precies goed en de focus ligt op de compounds. Ik hou dit schema voorlopig nog even aan.

Vanavond on the menu; FRITUUR :D:D

Fijn weekend allemaal!:lifter:

Heb je hem gedownload en probeer je de datum op te geven?
Als je me morgen ff tagged upload ik de mijne. Staat op m'n werklaptop.

Yes yes, maar ik loop ook te kloten met een oude laptop + google excel inlog wat niet goed werkt, dus miss maar een eigen soortzelfde sheet zelf proberen te maken ofso

("Spannend moment") voor mij. Vanaf vandaag consistent op 2700 calorieen gaan zitten. Dit is het meest wat ik ooit heb gegeten. Ik moet gewoon mentaal doorzetten, ik heb het jullie beloofd, mezelf en omringden. Maar het is echt nodig. Gewicht vanmorgen was weer een karige 58.8, en de training ging fucking kut..

Het was niet normaal warm (we hebben geen airco), ik was duizelig en hoofdpijn achtig, maar ik ben geweest en heb hier en daar toch wat gewichten verplaatst:

Week 3: Pushday A

Bench 5x5 -60KG <-- eindelijk zonder spotter gelukt

Incline dumbell chest press (4x8)
8x 22kg per dumb
8x 20kg
8x 20kg
8x 20kg (22 net te zwaar)

Standing overhead press (5x5)

5x 8.75
3x 8.75 <-- Ik werd na 3e rep ineens heel erg duizelig, dusdanig dat ik gewicht snel terug moest leggen voor ik die stang liet vallen. Ik heb dit vaker bij de OHP. Misschien dat het vandaag extra was door de hitte. Besloten gelijk te stoppen met de OHP en dumbells te pakken, maar wel door te trainen.

Seated dumbell should press 3x10 ~16kg per dumbell

Chest fly machine 3x12 ~ 86kg

Dips 3x10 ~ bodyweight

Dumbell side raise 3x12 ~9kg per dumb (pr)

Skullcrushers 4x10 ~ 25kg

Triceps rope extension (dropset)
19.3kg ~ 12 herhalingen
17kg ~ 10 herhalingen
14.7kg ~ 10 herhalingen
12.5kg ~ 12 herhalingen
10.2 ~ 15 herhalingen

Done :bow2:

Wat doen jullie in mijn geval bij de OHP, stoppen jullie heel je training? Of pas je de training aan op gevoel? Zoals vermeld heb ik dit vaker ALLEEN bij de OHP.

Yes en vanaf vandaag 2700 calorieen :engel:
60 vet
170 eiwit
370 carbs

Morgen lekker op mijn gemakje pullday A, want vrij van werk / studie :clap:

:wave2::wave:

Nog nooit gehad zoiets, ja 1 keer maar daf kwam door de nacht daarvoor :emo: adem je wel door tijdens de oefening?

Terug
Naar boven