MuscleMeat

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Absoluut gelijk in, je praat over voorkeur nu he, bovenstaande heeft het over ten alle tijden vermijden wat ook weer niet zo is imo :)
Ik overdrijf natuurlijk een beetje,

maar wat Marina zegt doelde ik op. Die vaste bewegingsvrijheid waardoor je alles in een bepaalde positie gaat drukken. Ik ben er geen fan van iig :)

• Topic Starter Topic Starter
Weight: 58.8 (had ik niet verwacht, zie einde post)

Week 3: Pull A

Pullups 4x6 - bodyweight

Chest supported bendover barbell row 4x8 ~47.5kg PR

Lat pulldown 4x8 ~59kg

Pullover 3x10 ~ 21.6kg

Dumbell shrugs 3x10 ~ 34kg (per dumbell)

Hammer alternate bicep curl 3x12 per hand ~16kg dumbells

Biceps dumbell curl 3x10 ~ 12kg

Facepulls 4x8 ~ 21.6kg PR

Hammercurl touwje ~Dropset
19.3kg ~ 8herhalingen
17kg ~ 8 herhalingen
14.7kg ~ 10 herhalingen
12.5kg ~ 10 herhalingen
10.2kg ~ 12 herhalingen

Done :flexing:

Gisteren dus voor het eerst 2700 calorieen, had was op het laatst een beetje proppen (moest nog 1200 calorieen uur voor bedtijd), maar het is gelukt haha.

Die 1200 waren voornamelijk carbs wat resulteerde in een enorme ader pump (zie foto) :haha:

Training ging wel prima, had eigenlijk verwacht 1kg zwaarder te wegen ofso omdat ik zo laat nog grote maaltijd at, maargoed vandaag weer aan de 2700 :brew:

20190827_001143.jpg

Droog ben je wel.

hoe eet je eigenlijk zo weinig zo laat voor bedtijd :eek:

Kwam zo uit, was laat thuis ook pas van een fietstochtje naar de mcdonalds voor een ijsje (staat weer op de planning vanavond).

Ik bewaar niet bewust 1200 voor zo laat normaal gesproken :p

Ik herken het bij mij ook wel. Door drukte overdag soms niet genoeg kunnen eten en dan moet er 's avonds laat een "inhaalbeweging" worden gemaakt...

Gewicht: 69.2

Week 3: Legday A

Squat 5x5 ~62.5kg

Legpress in egym 4x10 ~ 102 kg (volg x 104)

Leg curl in egym 3x12 ~37kg

Leg extension in egym 3x12
12x 47kg
12x 47kg
12x 49kg

Standing calf extension 3x20 ~ 85kg

Rope ab crunch 3x15 ~ 35.2kg

Hanging knee raise 3x8 ~bodyweight

------

Prima training opzich, squat voelde sterk en ga ik volg x op 65 proberen.

Toen ik thuiskwam ineens korts achtig en heel de middag in bed gelegen. Misschien had het voorgeval van duizeligheid op de OHP toch hier iets mee te maken. Morgen maar een rustdag inplannen ondanks dat ik wel moet werken en naar school.

Vandaag ook amper trek, heb tot op heden alleen een eiwitshake op, en moet zo uiteten.. me zus is jarig dus we gaan all you can eat @lacubanita. Ik hoop dat ik gewoon minstens 1500 calorieen daar weg kan stouwen. 1ex tapas voor mij, dus wel zin in!

Hopen dat de koorts snel weg trekt en ik als nog een leuke avond heb en morgen wat fitter ben..

Gewicht: 69.2

Week 3: Legday A

Squat 5x5 ~62.5kg

Legpress in egym 4x10 ~ 102 kg (volg x 104)

Leg curl in egym 3x12 ~37kg

Leg extension in egym 3x12
12x 47kg
12x 47kg
12x 49kg

Standing calf extension 3x20 ~ 85kg

Rope ab crunch 3x15 ~ 35.2kg

Hanging knee raise 3x8 ~bodyweight

------

Prima training opzich, squat voelde sterk en ga ik volg x op 65 proberen.

Toen ik thuiskwam ineens korts achtig en heel de middag in bed gelegen. Misschien had het voorgeval van duizeligheid op de OHP toch hier iets mee te maken. Morgen maar een rustdag inplannen ondanks dat ik wel moet werken en naar school.

Vandaag ook amper trek, heb tot op heden alleen een eiwitshake op, en moet zo uiteten.. me zus is jarig dus we gaan all you can eat @lacubanita. Ik hoop dat ik gewoon minstens 1500 calorieen daar weg kan stouwen. 1ex tapas voor mij, dus wel zin in!

Hopen dat de koorts snel weg trekt en ik als nog een leuke avond heb en morgen wat fitter ben..
Klinkt goed, als ik weet dat ik naar een all you can eat restaurant ga dan zorg ik dat ik de hele dag niet gegeten heb want ik denk dat ik makkelijk 4000 kcal weg kouw daar in 2 uur tijd :p

Eetsmakelijk kerel :)

@HertogSandBox ik hoop dat je je morgen weer beter voelt. Misschien dan toch een klein virusje te pakken, gezien het voorval gisteren tijdens de OHP, wie weet?
Geniet van vanavond!

Kon ik dat maar :( All jij kan vreet.

Smakelijk en geniet er van!

Klinkt goed, als ik weet dat ik naar een all you can eat restaurant ga dan zorg ik dat ik de hele dag niet gegeten heb want ik denk dat ik makkelijk 4000 kcal weg kouw daar in 2 uur tijd :p

Eetsmakelijk kerel :)

Thx! 4kcals?? Damn das wel proppen geblazen

La cubanita (tapas) was een succes! Als ik ff nareken heb ik zeker 2000 cals daar gegeten. Spsreribs, 2x carpacia, gambas, garnalen, inktvisringen, biefstuk, zalm, uienringen, pulledpork broodje, toast, patatas brava, zoete aard gefrituurd, kipdrumsticks, krokante kip en een stuk cheesecake en dame blounce met chocosaus als toetje.

Damn misschien wel 3k als ik het zo teruglees :o. Maarja, bulk zullen we dan maar zeggen. Erg benieuwd wat mijn gewicht gaat doen morgen en overmorgen.. gewoon morgen weer op 2700 en waarschijnlijk rustdag ivm werk en school:duh:

Soms even genieten en je eten niet tracken. Let it go

La cubanita (tapas) was een succes! Als ik ff nareken heb ik zeker 2000 cals daar gegeten. Spsreribs, 2x carpacia, gambas, garnalen, inktvisringen, biefstuk, zalm, uienringen, pulledpork broodje, toast, patatas brava, zoete aard gefrituurd, kipdrumsticks, krokante kip en een stuk cheesecake en dame blounce met chocosaus als toetje.

Damn misschien wel 3k als ik het zo teruglees :o. Maarja, bulk zullen we dan maar zeggen. Erg benieuwd wat mijn gewicht gaat doen morgen en overmorgen.. gewoon morgen weer op 2700 en waarschijnlijk rustdag ivm werk en school:duh:

Ik ben 2 jaar geleden naar la cubanita geweest maar vond het echt vreselijk. Misschien is het verbeterd, maar gelukkig vond jij het top haha. Ik denk dat je gewichtstoename minder zal zijn dan je verwacht, als je tenminste even goed naar de wc kan :D

Ik ben 2 jaar geleden naar la cubanita geweest maar vond het echt vreselijk. Misschien is het verbeterd, maar gelukkig vond jij het top haha. Ik denk dat je gewichtstoename minder zal zijn dan je verwacht, als je tenminste even goed naar de wc kan :D

Nee? Ik vond wel echt lekker en leuk dat je van alles wat kan proeven. Alleen dat je maar 2 gerechten per ronden mag bestellen en het best lang duurt eer dat er wat op tafel staat is een nadeel

Onverwachts 2 uur eerder klaar op de uni, en dus smiddag's kunnen trainen.
Gewicht was vanmorgen 59,6 <-- wel hoger, maar viel alles mee. Betekent dat we gewoon doorknallen op 2700cal per dag! (begin eindelijk aan te komen)

Week 3, Pushday B

Benchpress 5x5 <-- viel weer tegen..
5x 60KG
5x 60KG
5x 57,5KG
5x 57,5KG
4x 57,5KG

Incline bench op smith machine 4x10 - 35KG

Dumbell shoulder press 3x10 - 16KG per dumbell

Incline cable fly 3x12 - 10,2KG per kant

Dumbell alternate front raise 3x10 - 7KG per dumbell

Dips 3x10 - Bodyweight

Reverse fly 3x12 - 3,4KG per kant

One arm triceps cable extension 3x15 - 5,7KG

Helaas nog steeds ziek zwak en misselijk, maar lijkt al minder dan gister..

Wat voor opleiding doe je?

Terug
Naar boven