Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

ik lig al :p

• Topic Starter Topic Starter
Heb mijn armen en benen nog eens gemeten. Armen 41 cm koud en benen 63,.. koud . Komt dus groei in:D

ectomoph :p :fu:

Gisteren toch goed kunnen eten, op een rustdag, 250 gr cashews:P onderandere, wel minder carbs dan . Voor het slapen gaan een dikke shake met melk gedronken. In het midden van de nacht werd ik wakker met een knorrende maag. Ik voelde me vreselijk katabool:D, dus ben ik vervolgens een brik melk van 1 l gaan halen en lekker naar binnen gereden. 2 minuutjes later terug in slaap, voor een verdere afgifte van anabole groeihormonen, jeweetwel:D

Gisteren toch goed kunnen eten, op een rustdag, 250 gr cashews:P onderandere, wel minder carbs dan . Voor het slapen gaan een dikke shake met melk gedronken. In het midden van de nacht werd ik wakker met een knorrende maag. Ik voelde me vreselijk katabool:D, dus ben ik vervolgens een brik melk van 1 l gaan halen en lekker naar binnen gereden. 2 minuutjes later terug in slaap, voor een verdere afgifte van anabole groeihormonen, jeweetwel:D

hehehe instant grow vriend!

hahaha top gozer, voor dat soort acties wordt je beloond1

Mijn pa heeft mij net een zak van 10 kilo vlees mee gegeven, allemaal mager vlees van hert en ree. Pappie is namenlijk een jager. :D

Sweet :D

nice, stuur die zak maar op! :meal:

K doe nooit een duimloze grip, enkel bij bench press, maar dan weer niet met dumbbells. Je hebt gelijk hoor dat bij chingrip meer bicep wordt betrokken, maar daar voel ik weinig tot niets van als ik mijn oefening strikt uitvoer. Als ik ga sleuren en smokkelen met het gewicht ga je dat wel voelen:)

die duimloze grip leer je wel af als je de barbell eens op je smoel laat vallen :thumbs:
http://www.youtube.com/watch?v=cSJCDcAKShA

Ja dat clipje bedoelde ik toen, maar was te lui om het te gaan zoeken. Die barbell kwam hard aan:D

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Ga straks rug trainen. Ik ga beginnen met deadliften, jwz:D ik ga voor 160 kg, minimaal 4 reps.

Hoe was je rugtraining, kerel? Hopelijk is die deadlift gelukt :D

zijn deadlift is gelukt, weet ik uit goede bron :p

Goeie training, die kl***zak van een gerre is me voor ! :fire:

DEADLIFT

60 k*10
60 k*10

100 k*5
140 k*4
160 k*4 PR ! en dus gelukt ! 4de rep was moeilijk om te locken, maar toch gelukt.
160 k*1
140 k*2
120 k*8

LAT PULLDOWN CHIN GRIP

70 k*12
80 k*12
90 k*10
100 k*8

T-BAR ROW

40 k*12
60 k*12
80 k*10