Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

Een PR op de deadlift is altijd mooi, kerel ;) Meer moet er niet in een rugtraining.
Hoe was de voeding vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
Een PR op de deadlift is altijd mooi, kerel ;) Meer moet er niet in een rugtraining.
Hoe was de voeding vandaag?

Inderdaad !

Voeding zag er vandaag als volgt uit:

4 whey shakes
2.5 l melk
5 zelf gebakken muffins(in totaal, 60 gr eiwit, 60 gr carbs, 25 gr vet)
1 banaan
150 gr oats
150 gr ongekookte volkoren pasta
300 gr filet van hert
1 volkoren broodje met omelet ( 3 eieren)
3 l water
1 recovery shake
1 workout drink( 60 gr dextrose, 5 gr crea, 5 gr glutamine, 5 gr bcaa's)

zo meteen ook nog stoofvlees van wild met aardappeltjes en appelmoes en voor het slapen gaan 500 gr kwark en wat noten nog;)

Even een snelle update van mn bodyweight. Ging gistere avond op de weegschaal staan, 104.8 kg WTF ! :eek:

dikz*k :D

Hertenfilet, we hebben hier een bodybuilder op stand, hahaha.
Epic ownage voor degenen die koolvis van de Aldi eten!

Mmmmm, ongekookte pasta :lick:

4x160 = Good stuff.

Hertenfilet, we hebben hier een bodybuilder op stand, hahaha.
Epic ownage voor degenen die koolvis van de Aldi eten!

Haha zo is het:D :fu: koolviseters:D

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Mmmmm, ongekookte pasta :lick:

4x160 = Good stuff.

Lekker krokant zo he:D

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Look who's talkin. You should sue Mac Donalds, 'cause they ****ed you up for sure, b*ch ass ecto.

true :sad:

:roflol:

Bah , kheb net ne boer gelaten, pure tonijnsmaak:kots: . Ja, mannen, ik heb net een tonijnshake gemaakt, tonijn+water. Niet te zuipen..

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Voeding van vandaag was trouwens ook wat minder, twas een rustdag.

3 eieren
100 gr oats
1 banaan
150 gr ananas
5 whey shakes
3 l melk
1 blik tonijn 155 gr
2 goeie porties stoofvlees( denk een 400 gr vlees )
aardappelen
1 grote tas pompoensoep
500 gr kwark
Handvol nootjes
Stukje chocolade

Heb vandaag ook halfuur cardio gedaan op fiets @ laag tempo.:)

je pakt wel veel whey shakes he :P

en tonijn is ranzig ja vooral in een shake.
heb ooit een tonijn shake met jus 'dorange op, blikje tonijn, en brinta. ik ging bijna over me nek

je pakt wel veel whey shakes he :P

en tonijn is ranzig ja vooral in een shake.
heb ooit een tonijn shake met jus 'dorange op, blikje tonijn, en brinta. ik ging bijna over me nek

Ja die wheyshakes, ik ziet nu op de universiteit en op die 5 of 10 minuten pauze die we tussen de lessen krijgen, krijg ik niet meer op als een banaan, een shake en wat noten..en wat melk ook:)

Ja die wheyshakes, ik ziet nu op de universiteit en op die 5 of 10 minuten pauze die we tussen de lessen krijgen, krijg ik niet meer op als een banaan, een shake en wat noten..en wat melk ook:)

Dus terwijl de andere studenten snel hun sigaretje gaan roken in de kou ga jij je volsteken met powervoeding :-)

Je gaat mij zo nog voorbij met je gewicht. Denk dat zelf Xtra nog moet oppassen, goed bezig! :thumbup:

Haha vet kerel :D In 5min een banaan , shake en noten binnenspelen :D.

Ik eet gewoon in de les :'). Achteraan in de aula ( bij bio) lekker mijn boterhammetjes eten :')

Ik eet gewoon in de les :'). Achteraan in de aula ( bij bio) lekker mijn boterhammetjes eten :')

zo deed ik het altijd ook op school.

nu op mijn werk heb jemaar eens in de 4 uur werken recht op 10 a 15 minuten pauze. that sucks
dus moet ik thuis veel in een keer naar binnen werken, omdat er gewoon geen tijd genoeg is. k*t albert heijn :p

doe meestal gewoon 6 boterhammen, met kifilet en zalm

Voeding viel toch goed mee ? :D Wat zeggen je medestudenten eigelijk over je voeding? Kdenk dat de meesten een wheyshake en een handje noten echt abnormaal vinden, niet:D?

zo deed ik het altijd ook op school.

nu op mijn werk heb jemaar eens in de 4 uur werken recht op 10 a 15 minuten pauze. that sucks
dus moet ik thuis veel in een keer naar binnen werken, omdat er gewoon geen tijd genoeg is. k*t albert heijn :p

doe meestal gewoon 6 boterhammen, met kifilet en zalm

Ja kan me voorstellen dat ht moeilijker is op je werk. Alhoewel waar ik onlangs mijn vakantiejob deed had ik iig meer pauze dan werk :D , daar kon ik goed eten:o

Voeding viel toch goed mee ? :D Wat zeggen je medestudenten eigelijk over je voeding? Kdenk dat de meesten een wheyshake en een handje noten echt abnormaal vinden, niet:D?

Het zou iig leuk zijn moest je iemand vinden die hetzelfde doet :D dan kan je samen zitten boefen :P. Bij mij zeggen ze al dat ik abnormaal veel eet , terwijl dat nog best goed meevalt. Moet wel om de 2-3u voedsel hebben anders wordt ik grumpy :p

+1
Ik zit voor het grootste deel van de lessen zelf in gewone lokalen.
Gewoon achteraan naast het raam, aan de vensterbank, waar ik alles kan uitstallen :D
Rustig eten en drinken de hele dag.

Ik zeg altijd milk is good for you:D en dan haal ik een litertje boven. Ze vragen altijd of ik mn biceps wil aanspannen. Meer zeggen ze niet eigenlijk:D. En in de aula kan ik moeilijk eten, meestal zegt de leerkracht dat de achterste rij vanvoor moet gaan zitten dus dan zit ik daar vanvoor met mn shakie:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Je gaat mij zo nog voorbij met je gewicht. Denk dat zelf Xtra nog moet oppassen, goed bezig! :thumbup:

Thanks, ik doe mn best ! Straks hevig benchen !

Vandaag borst gepakt !

BENCH

opwarming:
20 k*10
50 k*8
70 k*7
95 k*1

werksets:
110 k*2
105k*4 -spot op laatste rep
100 k*6 -spot op laatste rep
95 k*8-spot op laatste rep
80 k*8
70 k*10
60 k*12
50 k*15
40 k*20

Abonormaal ! Borst heel pumped en gescheurd, triceps en schouders zwaar vermoeid en kramp in mn onderarmen !:eek:

INCLINE DB PRESS

25 k per hand * 8
27 k* 6
30 k*4
- Ik weet het, ik schaam me voor de gewichten, maar alle kracht was weg:D

FLAT DB FLYES

15k* tot failure
15k* tot dailure
17.5k* tot failure
17.5 k* tot failure

Wou nog triceps doen maar ze waren al zo vermoeid, dat ik het niet meer nodig achtte:D

VOEDING :

4 whey shakes
200 gr oats
6 eieren
1 volkoren stokbrood
150 gr kipfilet
2 sneden kaas
1 kiwi
1 sinaasappel
1 recovery shake
1 workout drankje(70 gr dextr, 5 gr crea, 5 gr glut en 5 gr bcaa's :D lekker )
3 l melk
250 gr steak tartaar aka filet américain:D zelf gemaakt, heerlijk !!
500 gr kwark
handvol noten

Terug
Naar boven