Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een PR op de deadlift is altijd mooi, kerelMeer moet er niet in een rugtraining.
Hoe was de voeding vandaag?

Hertenfilet, we hebben hier een bodybuilder op stand, hahaha.
Epic ownage voor degenen die koolvis van de Aldi eten!
koolviseters

. Ja, mannen, ik heb net een tonijnshake gemaakt, tonijn+water. Niet te zuipen..
je pakt wel veel whey shakes he
en tonijn is ranzig ja vooral in een shake.
heb ooit een tonijn shake met jus 'dorange op, blikje tonijn, en brinta. ik ging bijna over me nek

Ja die wheyshakes, ik ziet nu op de universiteit en op die 5 of 10 minuten pauze die we tussen de lessen krijgen, krijg ik niet meer op als een banaan, een shake en wat noten..en wat melk ook![]()
Ja die wheyshakes, ik ziet nu op de universiteit en op die 5 of 10 minuten pauze die we tussen de lessen krijgen, krijg ik niet meer op als een banaan, een shake en wat noten..en wat melk ook![]()
In 5min een banaan , shake en noten binnenspelen
.Haha vet kerelIn 5min een banaan , shake en noten binnenspelen
.
Ik eet gewoon in de les :'). Achteraan in de aula ( bij bio) lekker mijn boterhammetjes eten :')

zo deed ik het altijd ook op school.
nu op mijn werk heb jemaar eens in de 4 uur werken recht op 10 a 15 minuten pauze. that sucks
dus moet ik thuis veel in een keer naar binnen werken, omdat er gewoon geen tijd genoeg is. k*t albert heijn
doe meestal gewoon 6 boterhammen, met kifilet en zalm
, daar kon ik goed eten
Voeding viel toch goed mee ?Wat zeggen je medestudenten eigelijk over je voeding? Kdenk dat de meesten een wheyshake en een handje noten echt abnormaal vinden, niet
?
dan kan je samen zitten boefen
. Bij mij zeggen ze al dat ik abnormaal veel eet , terwijl dat nog best goed meevalt. Moet wel om de 2-3u voedsel hebben anders wordt ik grumpy 
Haha vet kerelIn 5min een banaan , shake en noten binnenspelen
.
Ik eet gewoon in de les :'). Achteraan in de aula ( bij bio) lekker mijn boterhammetjes eten :')

en dan haal ik een litertje boven. Ze vragen altijd of ik mn biceps wil aanspannen. Meer zeggen ze niet eigenlijk
. En in de aula kan ik moeilijk eten, meestal zegt de leerkracht dat de achterste rij vanvoor moet gaan zitten dus dan zit ik daar vanvoor met mn shakie
Je gaat mij zo nog voorbij met je gewicht. Denk dat zelf Xtra nog moet oppassen, goed bezig!![]()

lekker )
zelf gemaakt, heerlijk !!