MuscleMeat

Hervé's log - 100 kg +

nette bench, en brutaaaale voeding..

Je bench is echt ziekelijk sterke Herve echt niet normaal icm je leeftijd.
Pas alleen op dat je je niet laat verleiden tot de powerliftsectie.

Je toekomst in deze sectie is goud gerand --> van mei t/m oktober kan je elk meisje ballen die je wil Hervee! Als powerlifter heb je alleen een pakje chocomel en je vriendjes op DBB.

hehehehe:D

Ga zo door beest

• Topic Starter Topic Starter
Je bench is echt ziekelijk sterke Herve echt niet normaal icm je leeftijd.
Pas alleen op dat je je niet laat verleiden tot de powerliftsectie.

Je toekomst in deze sectie is goud gerand --> van mei t/m oktober kan je elk meisje ballen die je wil Hervee! Als powerlifter heb je alleen een pakje chocomel en je vriendjes op DBB.

hehehehe:D

Ga zo door beest

Zalige comment:D dat moet gerre lezen hahahaha ! :roflol: . Ik concentreer me graag op de grote 3 en ik doe nu een 2 tal maanden een krachtcycle. Moet ook wel eens kunnen. En ik groei er momenteel goed op. Ik probeer kracht met massa te combineren om uiteindelijk toch tot mijn ideale BB-fysiek te komen.;) Thanks btw bro !

Vandaag rust genomen. Ongelofelijke en zelfs hinderlijke spierpijn in de borst:D morgen benen zwaar pakken met kingsquats !

Voeding vandaag was:

100 gr oats
3 bananen
3 eieren + 1 ei-eiwit
2.5 l melk
200 gr garnalen
2 dikke sneden brood
200 gr steak tartaar( rest van gisteren, was nog steeds heerlijk:meal:)
3 whey shakes
100 gr volkoren pasta( gewicht ongekookt )
155 gr tonijn uit blik
2 kipbrochetten met paprika's
1 witloof
500 gr kwark
handvol noten

goed gegeten beest!

Net even naar je foto's gekeken in je gallerij :D Ongelofelijk progressie heb jij al geboekt, zeg!! Squat ze today ;)

Vandaag is de spierpijn nog erger:D bij iedere beweging die ik maak doen mn schouders pijn en voelt het alsof mn borst helemaal wordt uitgerokken:D Heb vandaag goed gegeten ook:

4 pannekoeken zonder suiker, met bloem gemaakt en met appelschijfjes in
1 banaan
4 whey shakes
100 gr volkoren pasta, gewicht is ongekookt
155 gr tonijn
2 l melk
100 gr oats

straks na de kinggsquat training nog een recoveryshake, dan een junkmeal met veel friet en hamburgers( anabolic effect :meal::D) tijdens de avond nog wat melk en eventueel wat noten en voor het slapen gaan 500 gr kwark.

Greetz beesten !

Kingsquat training was dodelijk:eek:

opwarming

50 k*10
70 k*8
90 k*6
110 k*1

werksets

130 k*1 PR
115 k*4
105 k*6
95 k*8
90 k*10
80 k*12
70 k*15
60 k*19 (20 ste rep gewoon door de benen gezakt:D)
50 k*25

Ik voelde me echt mottig erna:D heb even op de grond gelegen:D hehe.

Daarna wel een shake genomen en dan goed gejunkt. Dat maakt alles weer goed. Veel spierpijn vandaag:D

lekkere squats :')

Niiiiceee!!!

Thanks allen;)

Kerel heb even je log door genomen wat een afvalbak ben jij zeg, t*ring 5000kcal!
doe ik je niet na, of ja ik heb mijn kcal zowiezo nooit opgetelt gewoon vreten.
Brute trainingen en kracht blijft natuurlijk niet achter.

Whoow.. Brutaal, hoelang deed je er over..

**** gast mijn benen killen me zowa vandaag.
****ing kingsquats :D

Echt he, mn quads en hams en glutes doen echt zeer:D ****ing stijf. Goeie training he:D we doen nog ens een training samen he. Tot binnekort Kristof bro;)

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Whoow.. Brutaal, hoelang deed je er over..

Wou ook nog kuiten doen, maar dat ging er over:D heb er 1.5 uur over gedaan, bij die highrep sets toch wel lange adempauzes genomen. Bij de zware sets was er minder pauze.

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Kerel heb even je log door genomen wat een afvalbak ben jij zeg, t*ring 5000kcal!
doe ik je niet na, of ja ik heb mijn kcal zowiezo nooit opgetelt gewoon vreten.
Brute trainingen en kracht blijft natuurlijk niet achter.

Thanks man. Als je bulkt, moet je het doen zoals het moet:D Ik tel ze nu ook niet meer hoor. Kan trouwens ook niet alle dagen een vast vreetschema na leven ivm studies enzo. Gewoon goed eten en zo clean mogelijk he:) Dat proberen we althans. Jij doet het ook goed KEUN. :thumbs:

Abonnee ;)

was da kingsquats?

Ja man, Herve...das nogal eens beuken hé! T'gaat echt goed hier, trainingen zijn enorm hard en voeding is dik OK, blijven volhouden man!:)

17 jaar en zo'n fysiek, een streefdoel voor mij!

Terug
Naar boven