- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bench is echt ziekelijk sterke Herve echt niet normaal icm je leeftijd.
Pas alleen op dat je je niet laat verleiden tot de powerliftsectie.
Je toekomst in deze sectie is goud gerand --> van mei t/m oktober kan je elk meisje ballen die je wil Hervee! Als powerlifter heb je alleen een pakje chocomel en je vriendjes op DBB.
hehehehe
Ga zo door beest
dat moet gerre lezen hahahaha !
. Ik concentreer me graag op de grote 3 en ik doe nu een 2 tal maanden een krachtcycle. Moet ook wel eens kunnen. En ik groei er momenteel goed op. Ik probeer kracht met massa te combineren om uiteindelijk toch tot mijn ideale BB-fysiek te komen.
Thanks btw bro !
morgen benen zwaar pakken met kingsquats !
)
bij iedere beweging die ik maak doen mn schouders pijn en voelt het alsof mn borst helemaal wordt uitgerokken
Heb vandaag goed gegeten ook:
) tijdens de avond nog wat melk en eventueel wat noten en voor het slapen gaan 500 gr kwark. 
)
heb even op de grond gelegen
hehe.
****ing stijf. Goeie training he
we doen nog ens een training samen he. Tot binnekort Kristof bro
heb er 1.5 uur over gedaan, bij die highrep sets toch wel lange adempauzes genomen. Bij de zware sets was er minder pauze.Kerel heb even je log door genomen wat een afvalbak ben jij zeg, t*ring 5000kcal!
doe ik je niet na, of ja ik heb mijn kcal zowiezo nooit opgetelt gewoon vreten.
Brute trainingen en kracht blijft natuurlijk niet achter.
Ik tel ze nu ook niet meer hoor. Kan trouwens ook niet alle dagen een vast vreetschema na leven ivm studies enzo. Gewoon goed eten en zo clean mogelijk he
Dat proberen we althans. Jij doet het ook goed KEUN.