Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

• Topic Starter Topic Starter

Squatten met pocket kings:D

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Schoudertraining gehad, ook nog biceps erbij.

MP

opwarming:

20k *10
40k *10

werksets

70 k*6 PR ! laatste rep met veeeel moeite gehaald:D
60 K*5 - Al vermoeid van eerste set
50 k*10
40 k*12
20 k*15

Bent over raises

17.5 k per hand*15
22.5 k*15
22.5 k*15
27.5 k*12
10 k* tot failure

Side raises

17.5 k*12
20 k*10
20 k*8
22.5 k*6
12.5 k*tot failure
7.5 k*tot failure

dan nog bicep curls gedaan op een machine

4 sets : 10-15-20-5 kg, licht gewicht maar goed laten branden

Goeie training:D

onze stats zijn ongeveer het zefde viel me op trouwens:D
mooie training en grats op je PR MP, nu moet ik voor de 80KG gaan 70 had ik ook vorige week ergens gehaald:P

Die bent over raises, hoe gaat die in z'n werking, zelfde als front raises maar dan voorovergebogen?

onze stats zijn ongeveer het zefde viel me op trouwens:D
mooie training en grats op je PR MP, nu moet ik voor de 80KG gaan 70 had ik ook vorige week ergens gehaald:P

Die bent over raises, hoe gaat die in z'n werking, zelfde als front raises maar dan voorovergebogen?

Ik ga binnen 2 weken voor 80 kg * 2. Ja gaat ongeveer het zelfde maar dan gaan de db's meer naar achter ipv op zij.

Shit gozer, die foto van je is echt bruut met dat verlichtingseffect:D
ja man, ik zie mezelf er echt niet in terug tenzij ik die originele foto ernaast hou
Beetje arnold achtig, niet qua fysiek dan maar soort van foto ik weet niet het heeft echt iets aparts.

Builders,

het gaat deze week wat stiller zijn in mijn logje;). Ik neem nl. een rustweek om me wat meer op mn studies te kunnen concentreren en om even uit te rusten natuurlijk:D

Ik heb veel te doen voor school, maar ga goed bulk blijven eten en doorgaans wat cardio doen thuis om in shape te blijven:)

Greetz

dju das geen wild voor nonke Ron.. wou just ewa hert komen afluizen.. hehehe

wat voor opleiding doe je dan precies hervé?

wat voor opleiding doe je dan precies hervé?

Toegepaste economische wetenschappen aan de universiteit in hasselt. Boeit me allemaal wel, maar al die leerstof komt zo in één keer op je af. Ben tot nu toe goed bij met alles, maar wel toch nog een week extra doorleren.( was btw al lang geleden dat ik nog een rustweek had:))

Toegepaste economische wetenschappen aan de universiteit in hasselt. Boeit me allemaal wel, maar al die leerstof komt zo in één keer op je af. Ben tot nu toe goed bij met alles, maar wel toch nog een week extra doorleren.( was btw al lang geleden dat ik nog een rustweek had:))
Hasselt, dat kan ik wel, klinkt als een zware opleiding, pienter mannetje ben jij Hervé.

Eerste dag van de rust en studieweek zit er op:D heb net 40 mins op de fiets gezeten terwijl ik naar tv keek. Ga deze week plannen om iedere dag cardio te doen, 40 min minimum:) ik hou jullie op de hoogte.

Eerste dag van de rust en studieweek zit er op:D heb net 40 mins op de fiets gezeten terwijl ik naar tv keek. Ga deze week plannen om iedere dag cardio te doen, 40 min minimum:) ik hou jullie op de hoogte.
Succes broeder, ik zal extra hard beuken in mijn gym omdat jij het tijdelijk niet kan.

Terug
Naar boven