Fitness Seller

Hervé's log - 100 kg +

Builders,

het gaat deze week wat stiller zijn in mijn logje;). Ik neem nl. een rustweek om me wat meer op mn studies te kunnen concentreren en om even uit te rusten natuurlijk:D

Ik heb veel te doen voor school, maar ga goed bulk blijven eten en doorgaans wat cardio doen thuis om in shape te blijven:)

Greetz

verstandig bro, Studie > Bodybuilding.
Je hebt vorige week in ieder geval goed afgesloten met die brutale schoudertraining dus je hoeft je niet te schamen met een weekje rust.
Succes met :coffeepc::coffee:

En onthoud: het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. Er is namelijk ook nog benchpress.

rust ze bro

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt gasten. Vandaag lekker doorgeknald op financial accounting, ben op 2 dagen al door 120 pagina's:D en vandaag ook wat cardio egdaan op de fiets, namenlijk 40 mins;)

Bedankt gasten. Vandaag lekker doorgeknald op financial accounting, ben op 2 dagen al door 120 pagina's:D en vandaag ook wat cardio egdaan op de fiets, namenlijk 40 mins;)
120 pagina's, dat doe je goed:eek:
niks voor mij die opleiding haha

Guess who's back? Back again, hervé's back ! Tell a friend !:D

vandaag laatste rustdag en dus ook nog wat studeren en morgen terug knallen in de gym. Ben van plan rug aan te pakken. Heb van mn neef een paar repen cadeau gekregen. 42 gr eiwit per stuk:D is niiiice.

Geniet nog van die laatste rustdag

Vandaag terug eerste trainingsdag !:D

VOEDING :

150 gr oats
2 l melk
4 whey shakes
1 volkoren broodje met 3 eieren (omelet) erin
1 eiwitreep (42 gr eiwit)
1 banaan
1 sinaasappel
1 kiwi
155 gr tonijn uit blik
100 gr volkoren pasta (gewicht ongekookt)

zo meteen rugtraining en daarna een recovery shake. Tijdens de workout een workout drink. En dan is er nog het avondeten, de avondsnack en de kwark.

Straks ben ik er weer met meer:D

Eerste training achter de rug !!:D zalig

DEADLIFT

60 k*12
100 k*8
130 k*6
140 k*4
160 k*1
170 k*1 PR !
140 k*3 easy triple
100 k*12
-Lekker ! :D

STANDING CABLE ROW

20 k*15
25 k*12
30 k*12

BOR

60 k*12
70 k*12
80 k*10
90 k*10

LAT PULLDOWN CHINGRIP

60 k*12
70 k*10
80 k*8
90 k*4
-Rug zat volledig vol en voelde geen k*t meer:o

FACEPULLS

3*12

CURL MACHINE

4 sets lekker branden, heb niet op de reps gelet.

Goeie eerste workout na een rustweekje.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Up next;een aardappelsoepje en daarna een wildgebraad met gestoofde appelschijfjes in een sausje van thym en honing. :meal: !!

Mja na zo'n training kan het niet anders dat je rug goed vol zit :D
Mooie pr op de deadlift! Beest.

Gaat goed man!
Vanacht komt het mannetje dat jou een spierpijn injectie gaat geven. Doe hem de groeten van me!

t*ring MONSTER! 170KG, je deadlift is een stuk sterker als die van mij.
Goeie 1e trainings, die rustweek heeft je goed gedaan;)

zijn die BOR's strict, mooi gewicht ook

t*ring MONSTER! 170KG, je deadlift is een stuk sterker als die van mij.
Goeie 1e trainings, die rustweek heeft je goed gedaan;)

zijn die BOR's strict, mooi gewicht ook

Thanks man. Heb laatst getraind op kracht op de grote 3, heeft voor veel groei en power gezorgd:) ben ik wel blij om. Die BOR's zijn strict, behalve de laatste reps op 90 kg wat minder. Na die eerste 2 oefeningen was ik al zwaar vermoeid:)

Good job

Thanks man. Heb laatst getraind op kracht op de grote 3, heeft voor veel groei en power gezorgd:) ben ik wel blij om. Die BOR's zijn strict, behalve de laatste reps op 90 kg wat minder. Na die eerste 2 oefeningen was ik al zwaar vermoeid:)
vertel je geheim:idee:
hoe ging je precies te werk

Terug
Naar boven