AndroidHealthClinic

Het Ayaan zwaai topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
In navolging van "Het Taida zwaai topic" kondig ik bij deze het Ayaan zwaai topic aan. Door leugens en bedrog is zei ons landje binnen gekomen, en aangezien verdonk vind dat zulke "beroemde" mensen een voorbeeld moeten stellen(kijk naar kalou) zal ze ook vast naar huis worden gebonjourd!

Laat ik beginnen:

Doeg Ayaan :wave::wave2::hello:!

Ze mot blijven

Doei Ayaan, terug naar klitjes snijdland. Bestel de burqa alvast maar.

opzouten met die gek en dr toegevoegde waarde van 0.00

nja, net gehoord op de radio dat ze mag blijven omdat het "verjaard" is of zo

beatrix.jpg

Zelfs bea is blij

Haha, net goed. Dag Taida, welkom Ayaan.

Nederland mag blij zijn met een diva als Ayaan!

ik vind dat Taida terug mag komen en ayaan weg moet

Laatst bewerkt:
als ze fraude heeft gepleegd met haar verblijfsvergunning dan vind ik het niet meer als logisch dat ze daar dan ook voor gestrafd wordt.
Ze pakt der boeltje maar

zwaai zwaai

Yzord zei:
Haha, net goed. Dag Taida, welkom Ayaan.
Nog steeds zo boos dat je zoveel moest betalen voor die Abu ?
Dat je nog stééds niet huge bent komt niet door de Abu, you'll never be ;) Don't blame the abubuuuuuuuuuububu

Homer17 zei:
Nog steeds zo boos dat je zoveel moest betalen voor die Abu ?
Dat je nog stééds niet huge bent komt niet door de Abu, you'll never be ;) Don't blame the abubuuuuuuuuuububu

waar heb jij het in godsnaam over? volgens mij begin je te ijlen ofzo.

Ontopic: Ayaan roels....Taida sucks. Verdonk maakt de juiste keuzes.

Ayaan is een grote leugenaar dan Taida en heeft ook nog meer poen gekost. Zo'n caravan in Lunteren is niet gratis en haar onderhoud in die tijd was dat ook niet. Had een legitieme asielzoeker in kunnen zitten en zonder Ayaan had Theo van Gogh ook nog geleefd waarschijnlijk.

Dat maffe wijf schopt alleen maar tegen heilige huisjes op basis van dezelfde soort leugens als waarmee ze Nederland is binnen gekomen. Onderdrukking, laat me niet lachen dat wijf weet niet wat onderdrukking is.

Taida is een beginnende oplichtster. Meteen de kop indrukken voordat het de samenleving nog meer kost.

Hirshi Magan mag meestemmen over de besluitvorming in de tweede kamer, dat vind ik veel erger. Op valse gronden zit ze nu in het parlement.

Terug
Naar boven