MuscleMeat

Het Ayaan zwaai topic

Waar blijven die spotprends? :evil:

SageFrancis zei:
Niet?
De hele uithuwelijking verweet zij toch aan de islam? Herinner jij je die periode niet meer dat ze begon met islam bashen?

Met die reactie over het liegen van haar, het zijn typische reacties van iemand die liegt. Onderwerpen op een bepaalde manier van de tafel wijzen enzo. Onderwerpen een beetje weglachen.. Ik ben geen expert op dat gebied maar toen ik naar zembla keek lette ik nogal erg op haar reacties.. ze waren duidelijk anders.

Van mij mag ze blijven, ze is hier nu toch. Dit kan je toch niet terug draaien. Liever 1 negerinnetje met een toekomst die er wat van wil maken(want zoveel toekomst hebben ze daar niet) dan 1 criminele achmedineamehoelajadali die ons allochtonen een slechte naam levert.

Dus met andere woorden alles wat Ayaan heeft aangekaart is dus allemaal onzin. Geen onderdrukte vrouwen in heel veel moslimlanden, geen allochtoonse vrouwen die hier al 20 jaar wonen en nog steeds de Nl taal niet beheersen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Is dus allemaal onzin? Waarom waren er dan zoveel mensen die haar gelijk gaven?

Ik krijg een beetje het idee, dat nu Ayaan deze problemen niet meer aankaart er ook geen reet meer mee wordt gedaan. En dat deze problemen er zijn kan niemand ontkennen. Maar zoals altijd in de politiek is het lekker makkelijk om alle issues die ook maar een beetje weerstand oproepen gewoon maar dood te zwijgen.

En ze heeft dit al in 2002 toegegeven bij BvD en toen is er helemaal niets meegedaan. Dus echt nieuw nieuws is het ook niet.

EricR zei:
Het wordt nog erger, ze verliest waarschijnlijk haar Nederlandse nationaliteit en komt de USA dan waarschijnlijk niet eens in. Van je VVD vrienden moet je het hebben, het is wel consequent maar tegelijkertijd slordig dat ze geen goed antecendenten onderzoek gedaan hebben.

Verdonk heeft haar te kennen gegeven dat ze niet het Nederlanderschap heeft verkregen, ze heeft zes weken om te reageren.

http://www.nu.nl/news/732894/11/Verdonk%3A_Hirsi_Ali_geen_Nederlander.html

Dat achteraf geblaat van die Wiegel :kots:

bur zei:
Dus met andere woorden alles wat Ayaan heeft aangekaart is dus allemaal onzin. Geen onderdrukte vrouwen in heel veel moslimlanden, geen allochtoonse vrouwen die hier al 20 jaar wonen en nog steeds de Nl taal niet beheersen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Is dus allemaal onzin? Waarom waren er dan zoveel mensen die haar gelijk gaven?

Ik krijg een beetje het idee, dat nu Ayaan deze problemen niet meer aankaart er ook geen reet meer mee wordt gedaan. En dat deze problemen er zijn kan niemand ontkennen. Maar zoals altijd in de politiek is het lekker makkelijk om alle issues die ook maar een beetje weerstand oproepen gewoon maar dood te zwijgen.

En ze heeft dit al in 2002 toegegeven bij BvD en toen is er helemaal niets meegedaan. Dus echt nieuw nieuws is het ook niet.

Mweh die woorden heb ik niet gezegd buRrrRrRrRRr.
Zij begon met b**chen dat ze werd uitgehuwelijkt, dat ze niet wilde etc. Daarmee begon zij een plek in de samenleving in te nemen waarbij zij anti-islamitische zooi propagandeerde. Terwijl daar nu helemaal niks van waar blijkt te zijn. Vervolgens begon ze nog over het afschaffen van "besnijden van jongetjes" who's the crazy cow giving the orders????

Dus niet zeggen dat ik zeg dat het allemaal onzin was. Die "zoveel" mensen waren allemaal nederlanders :rolleyes:

Daarom zeg ik ook, mensen wisten al die tijd hoe het zat met ayaan. NU pas wordt er op gereageerd. Allemaal voor politiek gewin. It's a damn shame.

Ayaan is niet anti islamitisch maar kwam op voor de vrouwen die door dit krankzinnige geloof onderdrukt , uitgehuwelijkt, besneden en mishandeld werden vrouwen die geen rechten hebben, geen oogcontact met anderen mogen maken, geen nederlands leren. Het is mss maar goed dat Ayaan weg moet. Volgens sommigen moeten we weer terug naar het stenen tijdperk hier in NEDERLAND.

Daach Ayaan A..welkom Mohamed B..

steebz zei:
Ayaan is niet anti islamitisch maar kwam op voor de vrouwen die door dit krankzinnige geloof onderdrukt , uitgehuwelijkt, besneden en mishandeld werden vrouwen die geen rechten hebben, geen oogcontact met anderen mogen maken, geen nederlands leren. Het is mss maar goed dat Ayaan weg moet. Volgens sommigen moeten we weer terug naar het stenen tijdperk hier in NEDERLAND.

Daach Ayaan A..welkom Mohamed B..
Idd, want zo gaat het er aan toe in álle islamitische landen... :rolleyes:
Ik geef toe, de Islam is niet het meest enlightened geloof...
Maar om nou zulke films te maken (submission) en zulke dingen op tv te zeggen... waar is dat goed voor? Je bereikt er niks mee... hooguit wat gerel, maar je lost er niets mee op! Dat blijkt wel uit wat ze allemaal voor Nederland heeft bereikt.

Ayaan zwaait naar kleingeestig Nederland: doeiiiii! Ik ga lekker naar Amerika!

Homer17 zei:
Idd, want zo gaat het er aan toe in álle islamitische landen... :rolleyes:
Ik geef toe, de Islam is niet het meest enlightened geloof...
Maar om nou zulke films te maken (submission) en zulke dingen op tv te zeggen... waar is dat goed voor? Je bereikt er niks mee... hooguit wat gerel, maar je lost er niets mee op! Dat blijkt wel uit wat ze allemaal voor Nederland heeft bereikt.

Klopt. Heb een aflevering van Nova gezien waarin ze naar Blijf van mijn Lijf huizen gaat waar mishandelde vrouwen zitten. De doelgroep zelf dus.....

Die vrouwen zelf echter waren het Heelleeemaaal NIET eens met de aanpak van Ayaan, haar films en de daarin afgebeelde taferelen.

Dat zou toch te denken moeten geven.... :rolleyes:

[....

Laatst bewerkt:
pk zei:

:orly:

Ayaan Hirsi Ali behoudt paspoort

DEN HAAG - De top van het kabinet heeft gisteren na nachtelijk overleg een akkoord bereikt over de kwestie Ayaan Hirsi Ali. Naar verwachting zal minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) de Tweede Kamer vandaag per brief uitleggen dat het Somalische ex-Kamerlid haar Nederlandse paspoort mag behouden.

Het nachtelijke topoverleg werd gehouden in het Haagse appartement van premier Balkenende. Vice-premier Zalm, die het beraad in de vroege uurtjes als eerste verliet, zei 'goede hoop' te hebben dat de zaak Ayaan deze week geheel wordt afgerond.

Uitweg

Naast bovengenoemde betrokkenen waren ook vice-premier Brinkhorst en enkele andere ministers, onder wie Bot (Buitenlandse Zaken) en Donner (Justitie), bij het beraad aanwezig.

In politiek Den Haag wordt reikhalzend uitgezien naar het schrijven van Verdonk. Daarin zou volgens ingewijden nu staan dat een juridische uitweg is gevonden om Hirsi Ali haar paspoort te laten behouden, ondanks eerdere leugens rond haar naam en geboortedatum.

Ook zou Verdonk zich in het schrijven voldoende hebben ingedekt om te voorkomen dat bij soortgelijke gevallen anderen ook weer aanspraak gaan maken op het afgepakte Nederlanderschap.

Een kleine zestig genaturaliseerde Nederlanders raakten eerder om soortgelijke leugens hun Nederlandse paspoortkwijt.

Hoewel vorige week al een concept de ronde deed van de langverwachte brief, waarin de minister de Kamerbrede wens in vervulling laat gaan dat Hirsi Ali haar Nederlandse paspoort mag behouden, was deze tot aan gisteren nog altijd niet definitief afgerond.

Schrobbering

De bewindsvrouw zou onder meer worstelen met de politieke gevolgen van de brief. Die kan haar op een stevige schrobbering van de Kamer komen te staan. Ook wordt gesproken over een aanvaring tussen Verdonk en Zalm, welke vertragend werkte. Het Kamerdebat over de brief vindt nu waarschijnlijk morgen plaats.

Terug
Naar boven