MuscleMeat

Het Ayaan zwaai topic

Van mij mag ze weg, ze zit andere mensen onnodig tegen de schenen te schoppen en ze is hier eigenlijk illegaal.

Hmm..
Ik heb veel lof voor ayaans broer en voor ayaan zelf, ze heeft het ver geschopt in een korte tijd. Haar broer spreekt engels alsof het zijn eigen taal is, en dat voor iemand in een land met weinig kansen.

Helaas, wat blijkt, ayaan is niet de vrouw wie we dachten dat ze was. Ayaan gebruikte leugens om anti-islamitische propaganda te verspreiden. Dat ze was uitgehuwelijkt en die troept, daar klopt helemaal niks van.

Je kan ook goed zien dat ze liegt als ze liegt. Nu al helemaal. Jammer dat de politiek haar bevolking ook belazert. Nelie Kroes loog ook gewoon steenhard mee. En dit is wat ons land moet leiden? Allemaal leugenaars op een kluitje, gewoon te erg.

SageFrancis zei:
Hmm..
Ik heb veel lof voor ayaans broer en voor ayaan zelf, ze heeft het ver geschopt in een korte tijd. Haar broer spreekt engels alsof het zijn eigen taal is, en dat voor iemand in een land met weinig kansen.

Helaas, wat blijkt, ayaan is niet de vrouw wie we dachten dat ze was. Ayaan gebruikte leugens om anti-islamitische propaganda te verspreiden. Dat ze was uitgehuwelijkt en die troept, daar klopt helemaal niks van.

Je kan ook goed zien dat ze liegt als ze liegt. Nu al helemaal. Jammer dat de politiek haar bevolking ook belazert. Nelie Kroes loog ook gewoon steenhard mee. En dit is wat ons land moet leiden? Allemaal leugenaars op een kluitje, gewoon te erg.

Beetje achteraf gelul vind je niet?

Ze had toch alleen gelogen bij haar toelating, over die Islam shit is niets gezegd volgens mij.

bur zei:
Beetje achteraf gelul vind je niet?

Ze had toch alleen gelogen bij haar toelating, over die Islam shit is niets gezegd volgens mij.
Niet?
De hele uithuwelijking verweet zij toch aan de islam? Herinner jij je die periode niet meer dat ze begon met islam bashen?

Met die reactie over het liegen van haar, het zijn typische reacties van iemand die liegt. Onderwerpen op een bepaalde manier van de tafel wijzen enzo. Onderwerpen een beetje weglachen.. Ik ben geen expert op dat gebied maar toen ik naar zembla keek lette ik nogal erg op haar reacties.. ze waren duidelijk anders.

Van mij mag ze blijven, ze is hier nu toch. Dit kan je toch niet terug draaien. Liever 1 negerinnetje met een toekomst die er wat van wil maken(want zoveel toekomst hebben ze daar niet) dan 1 criminele achmedineamehoelajadali die ons allochtonen een slechte naam levert.

In ieder geval uit de tweedekamer er mee, Charles Swieters, Philomena Bijlhout en nog wat anderen moesten ook pleite omdat ze logen over hun verleden. Ayaan dus ook. Ze is niet geloofwaardig meer. Ze mag ook blijven zitten, kost de VVD alleen stemmen schat ik dan in.

.....

Laatst bewerkt:

Ayaan Hirsi Ali gaat naar Washington

Gepubliceerd: maandag 15 mei 2006 @ 13:53
060514_519_Ayaan_Hirsi_Ali.jpg
Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali gaat per 1 september naar de Amerikaanse hoofdstad Washington. Ze zal daar gaan werken voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat haar beveiliging regelen.

Het was de bedoeling dat ze pas in mei 2007 naar de VS zou vertrekken. Hirsi Ali moet echter haar huis in Den Haag ontruimen en heeft daarom het AEI verzocht dat ze eerder daar terecht kan. Hirsi Ali heeft de denktanks voor het uitkiezen. Ze weigerde te werken bij de Johns Hopkins University, omdat ze volgens haar "te arm" zijn, en de Brooks Institution zat niet helemaal op haar lijn.

Hirsi Ali gaat haar boek Shortcut to Enlightenment, een korte weg naar Verlichting, afmaken. Ze had geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland "averechts werkte. Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over". Afgelopen vrijdag raakte Hirsi Ali in opspraak, doordat ze heeft gelogen over haar naam, leeftijd en vluchtland tijdens haar asielaanvraag in Nederland.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/64749

Nou doei 'onbegrepen' Ayaan, doei. Probleem opgelost.

Je was me net voor :D

Alles een goed einde, iedereen tevreden, de belastingbetaler blij, minder tonnen aan beveiliging.

net iets te laat hahah

oprotten met dat wijf man die onrust stoker die theo is ook al dood ..
dit wijf zorgt aleen nogf maar voor meer problemen laat ze eerst haar eigen oplossen wie heeft die docu gezien van het weekend op nl 2,3 ik wel zei is gewoon iligaal en als een andere bujitenlander verjaard is wordt hij als nog uitgezet en die ayaan die mag blijven rot op met dat wijf echt

jimi zei:
net iets te laat hahah

oprotten met dat wijf man die onrust stoker die theo is ook al dood ..
dit wijf zorgt aleen nogf maar voor meer problemen laat ze eerst haar eigen oplossen wie heeft die docu gezien van het weekend op nl 2,3 ik wel zei is gewoon iligaal en als een andere bujitenlander verjaard is wordt hij als nog uitgezet en die ayaan die mag blijven rot op met dat wijf echt

Zo en dan mag je nu je blaadje omdraaien en beginnen aan je tentamen 'Leestekens 2006'.

hhaha heb bij haar in de klas gezeten hahaha

ok dus nu mogen we haar echt uitzwaaien :hello: (van mij mocht ze trouwens wel blijven samen met Taida)

Ik word zo moe van die allochtonen uit derde- of tweede wereld landen die de weg van de minste weerstand kiezen en daarbij hun eigen land in de steek laten door naar nederland te vluchten. En vervolgens zich hier niet aanpassen en maar nationalistisch doen, terwijl ze het niet zijn anders zouden ze daar blijven, hun land is immers zo geweldig. Iedereen kotst ze uit behalve hun familieleden op het platteland die elke maand 100 euro gestort krijgen, geld wat in Nederland behoort te blijven :kots:

Doei Ayaan en doei Taida :)

Het wordt nog erger, ze verliest waarschijnlijk haar Nederlandse nationaliteit en komt de USA dan waarschijnlijk niet eens in. Van je VVD vrienden moet je het hebben, het is wel consequent maar tegelijkertijd slordig dat ze geen goed antecendenten onderzoek gedaan hebben.

Verdonk heeft haar te kennen gegeven dat ze niet het Nederlanderschap heeft verkregen, ze heeft zes weken om te reageren.

http://www.nu.nl/news/732894/11/Verdonk%3A_Hirsi_Ali_geen_Nederlander.html

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verdonk zegt doei.

Blugh :kots: Ik walg écht van de manier waarop RTL4 nieuws presenteerd... bahbahhhh :kots:

Ze maakten van Miss Clitless echt een uberheld!
Ja Max wat vinden ze van haar in Amerika?
Ze vinden haar gewéldig! blbalbalbalb :kots:

Maar we zijn niks anders gewend van de geweldige omroep :thumbs:

Homer17, zullen we gewoon op het horizontale blijven en niet het hellende vlak op gaan?

RTL4 is de tegenhanger van wat Nova brengt, het moet een beetje in evenwicht blijven.

Terug
Naar boven