- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nutraplanet heeft precies wel meer problemen met douane..
Ff terug over dat bulkorder.. wrm het in de oostbloklanden gaan kopen? kunne wij het niet gwn kopen bij een groothandelaar in belgië of nl of duitsland? Als we nu echt een order van 250kg ofzo plaatsen? Eigenlijk is dat nogeens veel.. 25 mensen die 10kg whey pakke.. das voor iedereen een jaartje whey.. En 250kg is al een order dat je bij een groothandelaar kan plaatsen.. mss toch iets om verder over door te denken bro's![]()

Vandaag de rest van mijn order binnen gekregen...Lipotrophin AM + PM.
Ze zijn er niet zacht mee om gesprongen caps in de potjes zijn stuk...niet allemaal maar wel aardig wat.![]()
De meeste hier doen ongeveer 5 maanden met 10 kilo denk ik. Ik zou het nog groter aanpakken, we bestellen met héél dbb gewoon een paar ton whey!![]()

Heb ze net gesproken ze sturen me de 2 potjes na volgende week in huis zegt ze. (via ups)
i really appreciate this..thank u bb.com.
Nee niet eens....was zelf ook verrast.
Wel netjes van hun toch...zonder moeilijk doen.
De meeste sportscholen en andere grootverbruikers krijgen 30 tot 40% korting bij hun leveranciers (Importeurs/Websites)
De verkoop in sportscholen is niet zo groot meer dankzij het internet
Misschien beetje eiwitten voor de shakes maar dat is het wel
Als je met minimaal 5 man je bestellingen samenvoegt doe je al goed mee
Zal ff duren voor je de maximaal korting krijgt maar en paar keer bellen en vergelijkken denk ik dat je een heel eind komt.
Het werkt ook wel als je op de naam van een bedrijf kunt bestellen
hoef meestal nog niet eens wat met bb te maken te hebben
Dat werkt zeker bij kleding bestellen.
de bodylab geeft al 10% als je het zelf haalt
Vergeet niet als de groep te groot wordt krijg je zelf ook transport kosten
dus van uit je eigen gym is het makkelijkst
Kun je gelijk ook beter vergelijk maken.
Korting op kleding ligt nog hoger.
Is wat meer werk als op een site te bestellen in Amerika
Maar een stuk sneller in huis en net zo voordelig

De meeste hier doen ongeveer 5 maanden met 10 kilo denk ik. Ik zou het nog groter aanpakken, we bestellen met héél dbb gewoon een paar ton whey!![]()
(in de cut dan...)Is er in belgië of nederland geen fabriek waar ze whey maken![]()

van de week ff 3 potten nos ether bestellen bij nutraplanet en 3x R4W bij spiermassa.com....
!Is er in belgië of nederland geen fabriek waar ze whey maken![]()

weet iemand of Lean xtreme ergens verkijgbaar is op de nederlandse sites