XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Nou al onze DBB.com supplementen sponsoren zitten nu allemaal flink te gniffelen met al die negatieve VS.supplementen bestel/vertraging verhalen:D...

Maar goed, wilde op kortere termijn vragen naar een iemand die weer eens een serieuze ouderwetse grote bulkorder van diverse leden wilde opzetten, maar die blijven doro de negatieve VS verhalen voorlopig wel uit :eek:
Kan ik dus wel uit mijn hoofd zetten!

Ik wacht vrijwel zekers eerst maar eens die vrije expansie zoals we die hier in de EU kennen maar eens af. En dan hopen dat het aantrekkelijker wordt om in de VS te bestellen...

Is het niet gruwelijk aantrekkelijk om je whey en weightgainers in Oostblok landen te kopen :D (best wel serieus bedoeld, nu ik er over nadenk :o)
Hier hebben we immers vrij expansie tav. douane,wacht,invoerrechten etc...

Want als je eigelijk humaan en redelijk gaat nadenken is dik 120+ euro voor 10 kilo ''poeder'' toch belachelijk (no offens) :o Of zeg ik nu iets nieuws ?

Wat voor marge zit er eigelijk op die whey en wheightgainer (bulkvoorraden) wat kost zoiets aan inkoop?[/QUOTE]

Daar ga je spontaan een eerlijk en verhelderend antwoord op krijgen:rolleyes:

Met straps & kneebands zijn binnen !! :D

Finaly....

Jaccis ik ben het er mee eens. veel dingen zijn gewoon kaka duur in Nederland. SCHANDALIG DUUR~!~~~!!!!!!!

volgens mij dé belangrijkste reden om in de States te bestellen:
1 U.S. dollar = 0.681616795 Euros :D ;)

nu de dollar zo laag staat, is het toch echt super voordelig van in de States te bestellen. Gewoon op tijd bestellen, zodat eventuele vertraging geen probleem is...

just die douane kan beetje moeilijk doen, that's it.. :)

0,679024920214572
bij mij dan :)

zit er aan te denken om een shitload te bestellen op bb.com, om nu dat voordeel met die lage dllr te pakken. gewoon voor heel het jaar bestellen..maar dat gaat wel duur werden denkl ik zo :P

zit er aan te denken om een shitload te bestellen op bb.com, om nu dat voordeel met die lage dllr te pakken. gewoon voor heel het jaar bestellen..maar dat gaat wel duur werden denkl ik zo :P

Héhé, heb daar ook al aan gedacht, maar toen schrok ik toch effe toen ik wou afrekenen !! Me dan toch wel ff bedacht :p !
BB.com vindt ik écht schijte duur qua verzendingskosten in vergelijking met andere sites uit USA ! (Nutraplanet,...)

Héhé, heb daar ook al aan gedacht, maar toen schrok ik toch effe toen ik wou afrekenen !! Me dan toch wel ff bedacht :p !
BB.com vindt ik écht schijte duur qua verzendingskosten in vergelijking met andere sites uit USA ! (Nutraplanet,...)

heb ff 2 seconden op nutraplanet gekeken
maar ik vond ze een stuk goedkoper als bb.com
scheelt bij gaspari 5 dollar een pot gemiddelde
zag wel staan dat ze vrtuurde met fedex:(en met usps
met de eerste heb je zeker een naheffing met de tweede weet ik het niet

heb ff 2 seconden op nutraplanet gekeken
maar ik vond ze een stuk goedkoper als bb.com
scheelt bij gaspari 5 dollar een pot gemiddelde
zag wel staan dat ze vrtuurde met fedex:(en met usps
met de eerste heb je zeker een naheffing met de tweede weet ik het niet

Gewoon usps pakken man !
Nutraplanet is idd stukken goedkoper dan bb.com, op hun producten én verzending !
MAAAAAAAAAR, op bb.com werken ze met 10% korting enzo, nutraplanet doet dit niet, waardoor soms BB.com wel goedkoper uitkomt dan uiteindelijk !!
Als ik bestel doe ik eerst een grondige studie waar het voordeligst is héhé:d

Jaccis ik ben het er mee eens. veel dingen zijn gewoon kaka duur in Nederland. SCHANDALIG DUUR~!~~~!!!!!!!

Dat is inderdaad zo, maar ik denk dat het niet echt anders kan. De importeur betaald al invoerrecht en wil er nog winst over maken. En de webshop die het van de importeur koopt wil er ook nog winst op maken. Hier betaal je op z'n minst 66 euro voor een potje JW. Als je van BB.com besteld heb je voor dat geld 2 potjes JW, inclusief verzendkosten.

ik zal daar idd eens gaan kijken!

eerst maar eens geld zoeken, want ik kwam nu op +-300e uit :P (shit load CLA, multi's, ALRI stack, wat burners etc)

Zal ik is ff wat zeggen voor de mensen die denken dat ze lang moeten wachten....

Eind juni besteld bij Nutraplanet met usps...aangekomen hier na honderden telefoontjes en miserie...begin november! :eek:

Zaten spullen bij die niet mochten in BE, 3 potjes...heb ik leuk mogen bewonderen op het politiebureau toen ik een verklaring mocht afleggen en heb ze daarna nooit meer teruggezien, denk dat dit begin september was. De rest van m'n bestelling stond 'ergens' maar niemand wist blijkbaar waar.

Na veel geduld dan toch binnegekregen en een zéér leuke naheffing mogen betalen.

Think twice ;)

Zal ik is ff wat zeggen voor de mensen die denken dat ze lang moeten wachten....

Eind juni besteld bij Nutraplanet met usps...aangekomen hier na honderden telefoontjes en miserie...begin november! :eek:

Zaten spullen bij die niet mochten in BE, 3 potjes...heb ik leuk mogen bewonderen op het politiebureau toen ik een verklaring mocht afleggen en heb ze daarna nooit meer teruggezien, denk dat dit begin september was. De rest van m'n bestelling stond 'ergens' maar niemand wist blijkbaar waar.

Na veel geduld dan toch binnegekregen en een zéér leuke naheffing mogen betalen.
Think twice ;)

Hoe berekenen ze die naheffing?

Think twice ;)

Zorg toch gewoon dat je geen illegale spullen besteld man, dan heb je die hoop gezeik niet !

Hoe berekenen ze die naheffing?

De naheffing is een bepaald percentage van het totaalbedrag. Das dus INCLUSIEF verzendskosten:mad:
Weet het percentage zo niet.
Bij nutraplanet/suprememuscle zetten ze er standaard al een lager bedrag op het pakketje:D
Bij BB.com kun je daar volgens mij wel om vragen.

De naheffing is een bepaald percentage van het totaalbedrag. Das dus INCLUSIEF verzendskosten:mad:
Weet het percentage zo niet.
Bij nutraplanet/suprememuscle zetten ze er standaard al een lager bedrag op het pakketje:D
Bij BB.com kun je daar volgens mij wel om vragen.

Ja, dat is waar, maar Nutraplanet zet er een onrealistisch laag bedrag op, zodanig dat de douane onmiddellijk argwaan krijgt, waardoor jij de orginele factuur mag opsturen, en ze toch de invoertax berekenen op het orgineel totaal bedrag !!

RuiterC das jut voor je man...

nogh nooit problemen gehad. max 3 en een halve week gew8

Die nutraplanet heeft precies wel meer problemen met douane..

Ff terug over dat bulkorder.. wrm het in de oostbloklanden gaan kopen? kunne wij het niet gwn kopen bij een groothandelaar in belgië of nl of duitsland? Als we nu echt een order van 250kg ofzo plaatsen? Eigenlijk is dat nogeens veel.. 25 mensen die 10kg whey pakke.. das voor iedereen een jaartje whey.. En 250kg is al een order dat je bij een groothandelaar kan plaatsen.. mss toch iets om verder over door te denken bro's :D

bij BB.Com staat er int groot vemeld op het pakket "Bodybuilding.com" op elke kant,zouden ze dat niet kunnen eraf laten? Ken een online site uit zwitserland die leveren bijna annoniem,en vermelding v/d inhoud op het ettiket is zelfs vrije keus. Dus kan BB.Com dat ook niet?

bij BB.Com staat er int groot vemeld op het pakket "Bodybuilding.com" op elke kant,zouden ze dat niet kunnen eraf laten? Ken een online site uit zwitserland die leveren bijna annoniem,en vermelding v/d inhoud op het ettiket is zelfs vrije keus. Dus kan BB.Com dat ook niet?

Dat zou idd idéaaal zijn :) !
Idd, dat logo van BB.com op hun verpakkingen vind ik persoonlijk niet zo slim:rolleyes:

Terug
Naar boven