XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Suggestion: work on your writing skills :P

maarja...was wel te verwachten wat ze zouden antwoorden, het standaard "het is niet onze schuld" verhaal

maarja...was wel te verwachten wat ze zouden antwoorden, het standaard "het is niet onze schuld" verhaal

Wat wil je anders, zij kunnen het enkel zo snel mogelijk versturen en that's it.

En die lange levertijden, tja. Slechte periode he.
Uit Amerika bestellen duurt gewoon lang. Ik reken altijd minstens 3 weken levertijd, bestel minimum 1.5 maand op voorhand wat ik wil en koop direct meerdere hoeveelheden zodat ik niet alle maanden hoef te bestellen.

Zoals Redhead eerder vernoemde, het is de feestperiode. Hoeveel mensen zouden de voorbije 2 weken niet in verlof geweest zijn, luchthavenpersoneel, douane, transportfirma's..enz.

Wat wil je anders, zij kunnen het enkel zo snel mogelijk versturen en that's it.

En die lange levertijden, tja. Slechte periode he.
Uit Amerika bestellen duurt gewoon lang. Ik reken altijd minstens 3 weken levertijd, bestel minimum 1.5 maand op voorhand wat ik wil en koop direct meerdere hoeveelheden zodat ik niet alle maanden hoef te bestellen.

Zoals Redhead eerder vernoemde, het is de feestperiode. Hoeveel mensen zouden de voorbije 2 weken niet in verlof geweest zijn, luchthavenpersoneel, douane, transportfirma's..enz.

Make sense:)

ja het is zeker een drukke periode geweest maar heb de 22-11-07 besteld
Het mag zo stilaan toch gaan komen zene
En als die zeikers op de douane is een beetje kennis van zaken zouden hebben kunnen ze onderscheid maken tussen illegaal en legaal spul
Heb cellmass ,noshotgun en viraloid besteld is toch in belgie ook vrij verkrijgbaar

Suggestion: work on your writing skills :P

Ja viel me zelf ook op net idd... mijn ABE kan beter...maar ja boeie. :D

OT :

Het is ook niet hun schuld...simpel.
Al kunnen ze misschien wel aan de bel trekken bij de douane.

Kreeg net me pakketje binnen (besteld 10/12/2007), maar van de 18 bestelde produkten maar 1 ontvangen! Op de Order list staat dat er 7 produkten in horen te zitten, maar ik heb er maar 1 aangetroffen. FF mailen met bb.com.

Kreeg net me pakketje binnen (besteld 10/12/2007), maar van de 18 bestelde produkten maar 1 ontvangen! Op de Order list staat dat er 7 produkten in horen te zitten, maar ik heb er maar 1 aangetroffen. FF mailen met bb.com.

:eek:Heb 12/12 5 produkten besteld. Ben eens benieuwd:rolleyes:

Welke producten had je besteld ?

Welke producten had je besteld ?

Gewoon standaard dingen zoals:
Whey
Glutamine
BCAA
Vitamines
Omega´s
Caffeine tabs
Glucosamine
2 tank tops
En black betas was ik namelijk erg benieuwd naar.

Maar heb net met zo´n wijffie van bb.com via de chat gesproken en ze vertelde dat het waarschijnlijk allemaal apart verpakt was omdat het nogal veel was (30 pond had ze het over). En het zou minder kosten als dat over meerdere kleinere pakketjes verdeeld zou worden. Dus we wachten nog ff af.

vandaag is eindelijk alles binnengekomen.
het lag bij de douane maar ze hebben niets geopend.
waarom houden ze het dan tegen? om de mensen te laten wachten denk ik
besteld op 4-11 bij bb.com en aangekomen vandaag op 3 januari !!!
Zeer lang wachten dus
nu, jah khad 13 dingen besteld en alles is tenslotte aangekomen.
maar hierbij denk ik dus nooit meer te bestellen buiten europa.

ik wacht oook nog steeds op mn bestelling
hb laten weten dat ik het nog niet binne heb gekregen
maja hij zei dat ik het binnen kort kreeg
heb zelf 16-11 bestelt
nou hopen maar dat het wel binnnen komt haha

Gewoon standaard dingen zoals:
Whey
Glutamine
BCAA
Vitamines
Omega´s
Caffeine tabs
Glucosamine
2 tank tops
En black betas was ik namelijk erg benieuwd naar.

Maar heb net met zo´n wijffie van bb.com via de chat gesproken en ze vertelde dat het waarschijnlijk allemaal apart verpakt was omdat het nogal veel was (30 pond had ze het over). En het zou minder kosten als dat over meerdere kleinere pakketjes verdeeld zou worden. Dus we wachten nog ff af.

Heb dat ook al eens gehad, je geen zorgen maken man !!;)

Besteld...Nov 24, 2007

1 Gloves: RD Millenium Hooker II Lifting Strap, One Size
1 Tommy Kono Knee Bands, Medium

03.01.2008....nog steeds niet binnen.

Dus zelfs zoiets simpels als een paar straps en kniebanden houden ze vast..:no:

Die hookers heb ik ook, zijn erg goed :p

Oke mooi....:)

Kom ik aan met mijn bestelling van 17-12-2007.Dan kan ik nog wel ff wachten dus als ik het zo lees:o

Nou al onze DBB.com supplementen sponsoren zitten nu allemaal flink te gniffelen met al die negatieve VS.supplementen bestel/vertraging verhalen:D...

Maar goed, wilde op kortere termijn vragen naar een iemand die weer eens een serieuze ouderwetse grote bulkorder van diverse leden wilde opzetten, maar die blijven doro de negatieve VS verhalen voorlopig wel uit :eek:
Kan ik dus wel uit mijn hoofd zetten!

Ik wacht vrijwel zekers eerst maar eens die vrije expansie zoals we die hier in de EU kennen maar eens af. En dan hopen dat het aantrekkelijker wordt om in de VS te bestellen...

Is het niet gruwelijk aantrekkelijk om je whey en weightgainers in Oostblok landen te kopen :D (best wel serieus bedoeld, nu ik er over nadenk :o)
Hier hebben we immers vrij expansie tav. douane,wacht,invoerrechten etc...

Want als je eigelijk humaan en redelijk gaat nadenken is dik 120+ euro voor 10 kilo ''poeder'' toch belachelijk (no offens) :o Of zeg ik nu iets nieuws ?

Wat voor marge zit er eigelijk op die whey en wheightgainer (bulkvoorraden) wat kost zoiets aan inkoop?

Terug
Naar boven