Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je trouwens ergens checken waar je bestelling ondertussen zit?
wil over een 1-3 maanden ook weer eens een bulkvooraad bestellen.
ala een: 15-25 kilo whey (indien erg lage prijs) en een 10-20 kilo weithgainer (afhankelijk van prijs/datum etc...) en misschien een creatine of zo, maar dat kun je best in nederland bestellen: 750 gram voor een 20 euries.
Maar aangaande die whey/wheigtgainer is dat nog aantrekkelijk om in de VS te bestellen met zoveel grote hoeveelheden (wel zakken, lijkt me het makkelijkst?).
Iemand ervaring met alleen maar whey en weightgainer bestellen (grote hoeveelheden) in de VS?
Dus IPS pakken en op BB.com of nutrabolics bestellen? Als ik zo even vlug door dit topic wandel? Waar het beste te bestellen?
Graag wat advies.

En dan is het nog eens niet hier 
en kan er nog een eventueel aanslag komen.
De prijs is sinds 2005 volgens mij verdubbeld.
Blijkbaar heeft ON mooie stijging in aankoop gezien en vroegen ze geleidelijk steeds meer.
Geen concurrentie = monopoly
Btw, je vergeet de verzend kosten van de US naar NL, dat is ongeveer 40~45 euro extra.
En dan die kans op aanslag, yay.
Ik heb gisteren m'n pakketje van nutraplanet binnen gehad na 2 weken(Nog een potje Cycle Support en Androstenetrione). Geen naheffing hoeven betalen gelukkig.
2 weken vind ik een acceptabele tijd tussen verzending en ontvangst(internationaal dan).
Zeker via Fedex. Krijg je na een week of 4 een naheffing thuis naheffing + 10 euro voorschotkosten.
Hoop dat je zwaar ongelijk hebt!!!!!!!!!!!!
Zijn die prijzen gelijk aan het worden tav EU prijzen?
(ben ik nu zo slecht op de hoogte?)
Nederland is volgens mij 1 van de duurste. Kost ongeveer 2x zoveel als in America en 1.5x zoveel als in Engeland.
Als ze nou is ophielden met zo moeilijk te doen en overal geld uit proberen te halen waren we stukken goedkoper uit.
Tevens ben je volgens mij nog steeds goedkoper uit als je met velen tegelijk besteld.
De verzendkosten zullen na een bepaald bedrag toch niet meer omgaan zeker?
En de aanhefskosten zijn volgens mij een vast bedrag, mochten ze verrekend worden dan.
Nederland is volgens mij 1 van de duurste. Kost ongeveer 2x zoveel als in America en 1.5x zoveel als in Engeland.
Als ze nou is ophielden met zo moeilijk te doen en overal geld uit proberen te halen waren we stukken goedkoper uit.
Tevens ben je volgens mij nog steeds goedkoper uit als je met velen tegelijk besteld.
De verzendkosten zullen na een bepaald bedrag toch niet meer omgaan zeker?
En de aanhefskosten zijn volgens mij een vast bedrag, mochten ze verrekend worden dan.
hoe meer je besteld hoe goedkoper de shipping rate 
invoertaksen enzo zijn 10euro indien je onder een bepaald bedrag zit.. MAAR als je boven dat bedrag zit gaan die invoerkosten natuurlijk omhoog.. dus daar zitm wel het probleem