MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

wtf ik had mijne o6-12-07 besteld, later als jou dus.

ik ga denk een klacht indienen, want dit soort grapjes kloppen van geen meter, niks geen feestdagen onzin.

er zijn gewoon mensen die weken en weken op hun paket wachten terwijl andere bestellen en 1,5 tot 2 weken later nog in huis hebben, klopt gewoon niet.

Agree.

"Hello,

I have just contacted customs in Belgium to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Thank you!"

Standaard antwoord of niet???

er zijn gewoon mensen die weken en weken op hun paket wachten terwijl andere bestellen en 1,5 tot 2 weken later nog in huis hebben, klopt gewoon niet.

Hou er ook rekening mee dat sommige koerierdiensten wachten tot ze genoeg leveringen in 1 buurt hebben, om hun rendement hoog te houden.

"Hello,

I have just contacted customs in Belgium to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Thank you!"

Standaard antwoord of niet???

Jip, standaardantwoord !!

Vandaag pakketje van nutraplanet binnegehad !!

2 potten nos ether
1 omega 3
1 caffeine
1 animal cuts

1 pakketje staat bij douane, ook van nutraplanet !!
Douane heeft het inbeslag genomen !!
Nu maar wachten tot douane me contacteerd !

Conclusie over nutraplanet:

Heb er 4 keer besteld, 2 grote pakketten en 2 kleine, de 2 kleine waren hier binnen de 6 a 8 werkdagen ! Met de grote heb ik telkens miserie gehad met ABX en douane.

Jah, het is nu gewoon wachten man

Ik laat alles bij mijn oma afleveren, omdat ik zelf overdag werken ben. Ze belde net dat er een pakket was afgeleverd. Bleek het dat van XXL-nutrition te zijn..

Bedankt René!:D:D

Nu nog mijn pakketje uit de USA:headbang:

Vandaag pakketje van nutraplanet binnegehad !!

2 potten nos ether
1 omega 3
1 caffeine
1 animal cuts

1 pakketje staat bij douane, ook van nutraplanet !!
Douane heeft het inbeslag genomen !!
Nu maar wachten tot douane me contacteerd !

Conclusie over nutraplanet:

Heb er 4 keer besteld, 2 grote pakketten en 2 kleine, de 2 kleine waren hier binnen de 6 a 8 werkdagen ! Met de grote heb ik telkens miserie gehad met ABX en douane.

Wat had ik gezegd bro? :rolleyes:

kzit er aan te denken om mijn volgende order bij bb.com (AX stack + kilo Xtend) gewoon via Fedex te versturen. die naheffing neem ik dan maar lief en evt. controle..

kzit er aan te denken om mijn volgende order bij bb.com (AX stack + kilo Xtend) gewoon via Fedex te versturen. die naheffing neem ik dan maar lief en evt. controle..
Tenzij je haast hebt zou ik voor de andere verzend optie kiezen, die van 10-14 dagen ofzo, heb op die manier nog nooit een naheffing gehad...aftikken

ja ik ook niet...maar ik HAAT dat wachten :P

wachten sucks
maarja zit nu pas op 5 werkdagen

Mistah, suc6 met je Nos ether en ik bestel gelukkig klein... ook bij nutra. mijn capps haal ik bij spiermassa.com

Kan iemand me helpen met een telnr van die k*tbelgische douane
ben nu al 2maand aan het wachten op men pakketje van BB.com en ben het nu wel echt beu

Ik laat alles bij mijn oma afleveren, omdat ik zelf overdag werken ben. Ze belde net dat er een pakket was afgeleverd. Bleek het dat van XXL-nutrition te zijn..

Bedankt René!:D:D

Nu nog mijn pakketje uit de USA:headbang:

:rolleyes: oo had dat even gezegd.. hadden we er een paar warme wollen XXL sokken bij gedaan ;)

Straks wordt je oma vervolgd wegens het invoeren van supss op de verbodenlijst :lol:

Zoo ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan bij amazon(films) en bb. De amazon is nu binnen. Ben benieuwd hoelang de bb pakket hierachter volgt

Terug
Naar boven