Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ben nu al 3 weken aan het wachten (langste tot nu toe) was ook een grotere bestelling dan anders...

Heb BB.com gemailed en ze hebben alle nodige info naar customs gestuurd zeiden ze..

Bestelling was:

2xcrea
5*zma
3* omega 3
powerhooks
pillen doosje

Dus niks exotisch ofzo...

Ik wacht nog op m'n pakketje van 12/12:o

doorverwijzing: het bestel-elders- in- EU topic

Als ik een verwijzing mag maken:

Misschien is het iets om eens met zijn allen te kijken nar de EU markt tav. supps (met voorkeur van mijn kant uit voor grote whey/wheighgainer bulkvooraden).

Vooral voor Engeland en Duitsland supps markt.

Graag al jullie ervaringen,tips,kritiek in het bestel-elders-in EU topic van me ook in de slectie supplementen.

Wie weet wat me allemaal tegen gaan komen!

BVD :D

joepie paket is binnen! na 6 weken wachten....

Iemand een idee of er hier illegale producten bijzitten !?
Ben van plan om enkel nog maar legale dingen te bestellen... Met al die miserie laatsten tijd !

*ERGO036 ErgoPharm AMP, 90 Capsules In Stock $29.99 $59.98
*MAN003 MAN Scorch, 168 Thermo-Caps In Stock $29.99 $59.98
*GENERA002 Genera Supplements Adrenaline, 90 Capsules In Stock $14.99 $29.98
*CLABS015 Controlled Labs Purple Wraath, 2.39 Lbs., Juicy Grape In Stock $50.99 $101.98
*PRIMA017 PrimaForce Max CLA, 180 Softgels In Stock $15.98 $15.98
*SF025 SciFit Caffeine, 200mg/200 Capsules In Stock $6.94 $6.94
*NEXT045 Detour Detour Bars, 12 - 85g Bars - Special Pricing!, Caramel Peanut In Stock $19.99 $19.99
*NOW420 NOW L-Carnitine, 1000mg/100 Tablets In Stock $42.98 $42.98
*OPT230 Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules In Stock $21.79 $21.79
*NEXT051 Detour Detour Bars, 12 - 90g Bars - Special Pricing!, Chocolate Peanut Butter In Stock $19.99 $19.99

Iemand een idee of er hier illegale producten bijzitten !?
Ben van plan om enkel nog maar legale dingen te bestellen... Met al die miserie laatsten tijd !

*ERGO036 ErgoPharm AMP, 90 Capsules In Stock $29.99 $59.98
*MAN003 MAN Scorch, 168 Thermo-Caps In Stock $29.99 $59.98
*GENERA002 Genera Supplements Adrenaline, 90 Capsules In Stock $14.99 $29.98
*CLABS015 Controlled Labs Purple Wraath, 2.39 Lbs., Juicy Grape In Stock $50.99 $101.98
*PRIMA017 PrimaForce Max CLA, 180 Softgels In Stock $15.98 $15.98
*SF025 SciFit Caffeine, 200mg/200 Capsules In Stock $6.94 $6.94
*NEXT045 Detour Detour Bars, 12 - 85g Bars - Special Pricing!, Caramel Peanut In Stock $19.99 $19.99
*NOW420 NOW L-Carnitine, 1000mg/100 Tablets In Stock $42.98 $42.98
*OPT230 Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules In Stock $21.79 $21.79
*NEXT051 Detour Detour Bars, 12 - 90g Bars - Special Pricing!, Chocolate Peanut Butter In Stock $19.99 $19.99

Voor zover ik weet is alles gewoon legaal. Dus het moet verder geen problemen opleveren(behalve dat je misschien lang op je pakketje moet wachten)

Als ik een verwijzing mag maken:

Misschien is het iets om eens met zijn allen te kijken nar de EU markt tav. supplementen (met voorkeur van mijn kant uit voor grote whey/wheighgainer bulkvooraden).

Vooral voor Engeland en Duitsland supplementen markt.

Graag al jullie ervaringen,tips,kritiek in het bestel-elders-in EU topic van me ook in de slectie supplementen.

Wie weet wat me allemaal tegen gaan komen!

BVD :D

zet de link hier ff

joepie paket is binnen! na 6 weken wachten....

om erop terug te komen, had een extra potje liverlonger erin besteld toen, deze was aangebroken en er ontbraken 2 strips, totalling -20 tabs.

het paket was ook aangebroken door douane, heb t vermoeden dat die fags gekeken hebben en de strips niet vertrouwden aangezien er stond: liver support voor 17aa steroid users en daarna denk 2 strips hebben kwijtgeraakt.

slechte zaak, krijg wel echter een compleet nieuwe gratis van bb.com teruggestuurd. altijd handig.

om erop terug te komen, had een extra potje liverlonger erin besteld toen, deze was aangebroken en er ontbraken 2 strips, totalling -20 tabs.

het paket was ook aangebroken door douane, heb t vermoeden dat die fags gekeken hebben en de strips niet vertrouwden aangezien er stond: liver support voor 17aa steroid users en daarna denk 2 strips hebben kwijtgeraakt.

slechte zaak, krijg wel echter een compleet nieuwe gratis van bb.com teruggestuurd. altijd handig.

Zo sla jij dan weer je slag ;)
Wat heb je moeten betalen aan extra douane kosten dan ?

Zo sla jij dan weer je slag ;)
Wat heb je moeten betalen aan extra douane kosten dan ?

hmmm eigenlijk niet naar gekeken nog, broer had aangenomen was zelf niet thuis.
fag heeft de bon nog, maar ik geloof niet dat er wat bij zat over extra kosten, ill be back met more info als ik hem gesproken heb later.

hmmm eigenlijk niet naar gekeken nog, broer had aangenomen was zelf niet thuis.
fag heeft de bon nog, maar ik geloof niet dat er wat bij zat over extra kosten, ill be back met more info als ik hem gesproken heb later.

ALs douane de factuur heeft, krijg je wel nog een rekening in je bus !

Ik wacht nog steeds 02-12-07 besteld:mad:

Ik wacht nog steeds 02-12-07 besteld:mad:

wtf ik had mijne o6-12-07 besteld, later als jou dus.

ik ga denk een klacht indienen, want dit soort grapjes kloppen van geen meter, niks geen feestdagen onzin.

er zijn gewoon mensen die weken en weken op hun paket wachten terwijl andere bestellen en 1,5 tot 2 weken later nog in huis hebben, klopt gewoon niet.

wtf ik had mijne o6-12-07 besteld, later als jou dus.

ik ga denk een klacht indienen, want dit soort grapjes kloppen van geen meter, niks geen feestdagen onzin.

er zijn gewoon mensen die weken en weken op hun paket wachten terwijl andere bestellen en 1,5 tot 2 weken later nog in huis hebben, klopt gewoon niet.

Ik weet het, baal er ook erg van, ik hoop dat ik het nog krijg.

Ja is allemaal k*tzooi de laatste tijd !!!
Voorlopig voor mij ff niks meer uit USA !! Ook al is het verleidelijk :p

ik ga het gwoon nogh proberen....

Terug
Naar boven