XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

op 28/12 bestelling gedaan bij bb.com met onder meer:
-Applied Nutri –RPM 110caps 29,95$
-Recomp Performance Nutrition – Havoc 90caps 42,99$
-Absolute Quality Bulk SuperCissus – 100gr 12,29$ x2
-Now Taurine Double Strength 1000mg/100caps 6,59$ x2
-Now Potassium Gluconate 250tabs (100mg): 5,49$
-Designer Supplements Lean Extreme 90caps 37,79$
-DHEA (25/50g/day) High Power Dhea 60caps 25mg 6,99$
-Gaspari Novedex XT (test booster) 60caps 34,99$
-lever: Nature’s Science Milk Thistle 60caps 9,99$ 1-2/day
-Ergopharm 6-OXO 60caps 31,99$

en op 22/01 toegekomen.. :D alles zat er in, het heeft wel iets langer geduurd dan de vorige bestellingen.

En heel raar: er ging een duitse sticker op mijn doos, dat enkele onderdelen in conflict waren met artikel 9 en 10.. ??? :rolleyes:

Maar alles zat er nog in.. Dus blijkbaar heeft douane (in Duitsland?) gechecked, maar niets uitgehaald..

Haha direct the real shit:p

echt he gelijk havoc, ik wil het ook zo graag maar ben gewoon nog te jong:treuren:

echt he gelijk havoc, ik wil het ook zo graag maar ben gewoon nog te jong:treuren:

Als je het wil pakken binnen 2 jaar, kan ik het je wel aanraden het nu al in te kope, want ze staan op het punt om Havoc te verbieden in US (Epistane is hun al vorafgegaan)

volgens mij doen die douane maar wat daar en werken ze op bonussen per pakket (wanneer ze iets in houden):D.

Voor mij geen Amerika meer, was tav. het enige waar ik in geinteresseert was (whey/weightgainer zo goedkoop mogelijk) al lang niet meer interessant.

Waar zijn die tijden gebleven dat je 4,5 kilo whey (ON) kocht voor een 30-40 euro's kon kopen daaro:mad::(.

Zou de Rode Kimir (Z-korea) hier niet iets goedkoops mee gedaan hebben:D

ik bestel mijn whey bij XXL, de rest bij bb.com.
Zeker met de dollar die zo laag staat, is het verschil enorm groot :cool:

ik moet nu wel eerlijk toegeven, met mijn bestelling voor een Havoc pulse te kunnen doen, was ik wel klein beetje bang dat de douane moeilijk ging doen.. Maar blijkbaar zelfs na het openen van mijn pakje, was er geen probleem..

dus gewoon op tijd bestellen zou ik zeggen, IPS gebruiken, en beetje geduld..
:D ;)

ik bestel mijn whey bij XXL, de rest bij bb.com.
Zeker met de dollar die zo laag staat, is het verschil enorm groot :cool:

ik moet nu wel eerlijk toegeven, met mijn bestelling voor een Havoc pulse te kunnen doen, was ik wel klein beetje bang dat de douane moeilijk ging doen.. Maar blijkbaar zelfs na het openen van mijn pakje, was er geen probleem..

dus gewoon op tijd bestellen zou ik zeggen, IPS gebruiken, en beetje geduld..
:D ;)

Heeft de doaune jouw pakketje gecontroleerd ?
Hing er zo een blauwe plakker op met douane erop ?

Heb op 17-01-2008 twee potjes hydroxycut Hardcore besteld bij bulknutrition.com, maar heb nadien bericht gekregen dat deze in back order besteld zijn ... :rolleyes:

Mag ik deze nou deze eeuw nog verwachten of worden ze direct verstuurd naar mijn woonplaats op mars? :P

Heb op 17-01-2008 twee potjes hydroxycut Hardcore besteld bij bulknutrition.com, maar heb nadien bericht gekregen dat deze in back order besteld zijn ... :rolleyes:

Mag ik deze nou deze eeuw nog verwachten of worden ze direct verstuurd naar mijn woonplaats op mars? :P

Ik zou nog maar een tijdje blijven bulken:roflol:

Ik wacht nog op mijn bestelling bij BB.com van 12/12/07:fire:

Whehehehehe, ik heb net een pakketje binnen gekregen van BB.com die ik 4 weken besteld heb. Ik wilde bijna een mailtje sturen waar mijn spullen zijn. Gezien via waar het is gekomen (duitsland) begrijp ik wel waarom zolang. :D

Terug
Naar boven