AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb een mailtje gestuurd en mijn pakketje schijnt ook bij de customs te staan.Zit verder niets illegaals in en de waardegrens zit het ook onder dus waarom ze het gestopt hebben is mij een raadsel maar ok.Ik kreeg overigens het standaard mailtje van bb.com

Hello,

I have just contacted customs in the Netherlands to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

Ik heb een mailtje gestuurd en mijn pakketje schijnt ook bij de customs te staan.Zit verder niets illegaals in en de waardegrens zit het ook onder dus waarom ze het gestopt hebben is mij een raadsel maar ok.Ik kreeg overigens het standaard mailtje van bb.com

Hello,

I have just contacted customs in the Netherlands to check the progress of your order. They have stopped it for a series of inspections. I have sent all of the information that customs may need to get your order to you. We do appreciate your patience with this and know that it is frustrating. Please contact us again if you need further assistance.

OMFG, ik kreeg hetzelfde k*tmailtje:rolleyes:

w00t na een maand m'n bestelling binnen van bb.com, had erbij gezet "free straps please", staat er op die bon 69, wtf bedoelen ze daar nou weer mee, neem aan niet standje 69 :o

zolang je niets extras betaald hebt boeit het niet toch :P

Hello,

Grens !? Wat is volgens jou die grens dan !?

ja, er gaan verhalen rond dat je tot 170euro inNL belastingvrij mag invoeren....heb dit zelfs op mijn opleiding geleerd volgens mij. vraag me dan ook echt af waarom ik alsnog naheffingen krijg over 100euro

@redhead --> IPS verzending of spoed gedaan?
@macB--> volgens mij is €30 iets van de ondergrens

Als je in belgië onder een bepaald bedrag besteld dan moet je 10euro naheffing betalen. Dat bedrag zal ik binnenkort posten

heb al een tijdje het volgende in mn cart bij bb.com

Delete SV043 SciVation Xtend, Variety Pack (4/30 Serving Containers) In Stock $73.95 $73.95
Delete AX013 Anabolic Xtreme Hyperdrol X2, 120 Capsules In Stock $52.99 $52.99
Delete AX014 Anabolic Xtreme Mass FX, 120 Capsules In Stock $52.99 $52.99
Delete AN016 Anabolic Xtreme Retain2, 90 Capsules In Stock $30.99 $30.99
Delete SF025 SciFit Caffeine, 200mg/200 Capsules In Stock $6.94 $13.88

vraag me af of de douane die AX stack gewoon doorlaat ALS ze inspectie doen...weet nog wel dat iemand hier de ALRI stack had besteld en die had een procesverbaal gekregen (ondanks dat ze die in NL ook verkopen)

heb al een tijdje het volgende in mn cart bij bb.com

Delete SV043 SciVation Xtend, Variety Pack (4/30 Serving Containers) In Stock $73.95 $73.95
Delete AX013 Anabolic Xtreme Hyperdrol X2, 120 Capsules In Stock $52.99 $52.99
Delete AX014 Anabolic Xtreme Mass FX, 120 Capsules In Stock $52.99 $52.99
Delete AN016 Anabolic Xtreme Retain2, 90 Capsules In Stock $30.99 $30.99
Delete SF025 SciFit Caffeine, 200mg/200 Capsules In Stock $6.94 $13.88

vraag me af of de douane die AX stack gewoon doorlaat ALS ze inspectie doen...weet nog wel dat iemand hier de ALRI stack had besteld en die had een procesverbaal gekregen (ondanks dat ze die in NL ook verkopen)

Hoewel ik het een zeer onbegrijpelijk iets vind dat ze zo moeilijk doen over de alri producten, kan ik me voorstellen dat Jungle Warfare problemen kan veroorzaken, simpelweg omdat er waaschijnlijk een (milde) steroide in zit.
In de producten van AX zitten geen steroiden, slechts plantenextracten. Ik zou me niet voor kunnen stellen waarom die producten verboden zouden zijn.
Maar je weet hoe het gaat. De burger is wel vaker "slachtoffer" van de ongelooflijke onwetendheid van onze fijne regering.

ja precies..de AX stack verkopen ze ook gewoon bij xxl etc...zou opzich geen probleem moeten zijn. Denk dat ALS ze het in beslag nemen, ik het alsnog zou kunnen krijgen dmv bezwaarschrift denk je niet.

vind dat procesvebaal echt zon onzin man. Heb geen zin in een strafblad omdat ik een fatburner heb besteld:)

ja precies..de AX stack verkopen ze ook gewoon bij xxl etc...zou opzich geen probleem moeten zijn. Denk dat ALS ze het in beslag nemen, ik het alsnog zou kunnen krijgen dmv bezwaarschrift denk je niet.

Lijkt me wel. Hoe kunnen ze in godsnaam iets in beslag nemen als het hier in nederland ook gewoon verkocht wordt?

De bestellingen van de distributeurs die het uit de US halen en hier aan webshops verkopen zullen toch ook gecontroleerd worden?

vind dat procesvebaal echt zon onzin man. Heb geen zin in een strafblad omdat ik een fatburner heb besteld:)

als je een boete krijgt voor fietsen zonder licht krijg je oko een proces verbaal. Krijg je dan strafblad? neen, dat krijg je alleen bij een misdrijf.

er was toch iemand in dit forum die een strafblad had gekregen?

Terug
Naar boven