AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

een procesverbaal...krijg je maximaal als je iets illegaals invoert.

als je het op andere schaal gaat doen. bv 100 potjes efedra kopen.en dus voor handel bestemd. ZOU je misschien vervolgd kunnen worden voor een misdrijf...weet het echter niet zeker hoor.

ok dan.
Bedankt zoals altijd MacB:)

Denk alleen niet dat ik nog ooit iets bestel bij BB.com
Ik haat dat wachten

np,

zit trouwens wat mogelijkheden te bedenken..misschien grote hoeveelheden AAS, wat overduidelijk voor handelsdoeleinden is bestemd zou je misschien een strafblad kunnen opleveren

ok dan.
Bedankt zoals altijd MacB:)

Denk alleen niet dat ik nog ooit iets bestel bij BB.com
Ik haat dat wachten

Dat zei ik ook héhé !!
En dan is toch dat moment daar... De koerier aan je deur met je pakketje van BB.com, een half uur erachter zit je achter je pc je volgende bestelling aan het samenstellen:D

Hey jongens, ik heb woensdag 16 jauari het een en ander besteld bij bb.com. Het is vandaag binnen gekomen. wist niet dat ze zo snel waren.

dat moet fedex zijn :p

Had 2 animal cuts en 2 animal pump besteld.
Heb de Fedex verzending uitgekozen omdat deze goedkoper en sneller was dan de andere optie die ik kreeg. Ik kon ook via een tracking nummer online in de gaten houden waar debestelling zich precies bevond.
Heb verder ook de bekende "free sample" trukje toegepast om geen extra kosten te hoeven betalen.

Had 2 animal cuts en 2 animal pump besteld.
Heb de Fedex verzending uitgekozen omdat deze goedkoper en sneller was dan de andere optie die ik kreeg. Ik kon ook via een tracking nummer online in de gaten houden waar debestelling zich precies bevond.
Heb verder ook de bekende "free sample" trukje toegepast om geen extra kosten te hoeven betalen.

je hebt hun gevraagd dat op de doos te schrijven?

Ik had idd in het lege "comments"vakje na het bestellen gevraagd of ze erop wilden schrijven: :Free sample of no commercial value"
Ik heb een hoop bestel ervaring uit Amerika, maar heb nooit eerder supps besteld. Wist dus niet zeker of het hier ook zou werken.

Ik had idd in het lege "comments"vakje na het bestellen gevraagd of ze erop wilden schrijven: :Free sample of no commercial value"
Ik heb een hoop bestel ervaring uit Amerika, maar heb nooit eerder supplementen besteld. Wist dus niet zeker of het hier ook zou werken.

Nice, hopelijk krijg je nu niet binnen een maandje toch een naheffing in je bus ;) want daar staat fedex wel voor bekend :rolleyes:

Tot mijn blijde verwachting is mijn pakketje vandaag eindelijk binnen gekomen.Was even wachten maar dan heb je ook wat.

Overigens on-topic

Wanneer je efedrine besteld in grote hoeveelheden kan je dit zeker wel een strafblad bezorgen.Wij gebruiken het als supplement maar bij de wet is het een precusor van drugs.O.a. meth-amphetamine wordt hiermee vervaardigd.Efedrine is dus een bestanddeel hiervan en is strafbaar bij de wet.

Tot mijn blijde verwachting is mijn pakketje vandaag eindelijk binnen gekomen.Was even wachten maar dan heb je ook wat.

Overigens on-topic

Wanneer je efedrine besteld in grote hoeveelheden kan je dit zeker wel een strafblad bezorgen.Wij gebruiken het als supplement maar bij de wet is het een precusor van drugs.O.a. meth-amphetamine wordt hiermee vervaardigd.Efedrine is dus een bestanddeel hiervan en is strafbaar bij de wet.

You lucky bastard! Ik heb mijn bestelling van 12/12 nog altijd niet binnen:help:

Zijn er hier mensen die al eens iets in de States besteld hebben, maar niks ontvangen hebben (pakje zoek ofzo)??? Ik begin stilaan met dat scenario rekening te houden :eek:

tja..met fedex heb je dat risico idd een stuk minder snel

You lucky bastard! Ik heb mijn bestelling van 12/12 nog altijd niet binnen:help:

Zijn er hier mensen die al eens iets in de States besteld hebben, maar niks ontvangen hebben (pakje zoek ofzo)??? Ik begin stilaan met dat scenario rekening te houden :eek:

Er zijn wel eens mensen hier geweest.Die kregen het pakketje opnieuw toegezonden toen.

Terug
Naar boven