mistah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Retain 2 is sindskort ook in nederland te krijgen dus zo illegaal zal het niet zijn denk ik.

Ik ben aan het zoeken naar de ULTIEME cutting stack.. Voor rond april - mei - juni te nemen, lekker voor de zomer !!
Zat te denken aan:
*Lean Xtreme + Stim + Green Tea Extract
*DCP + Stim (Scorch) + Green Tea Extract
*Dicana + Stim + Green Tea Extract
Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e stack !
Maar moet eerst zeker weten dat er géén illegale stoffen inzitten !!
Iemand ?
Nogmaals, dit zijn de ingrediënten van DCP by RPN:
Tetradecylthioacetic Acid 250mg
Salvia Miltiorrhiza Extract (Standardized For 40% Mixed Tanshinones) 250mg
Propionyl-L-Carnitine 300mg
Potassium Pyruvate 300mg
Raspberry Ketones 100mg
Deftig !!
Zou ook graag die Lean Xtreme bestellen, maar is illegaal vandaar..
Graag zou ik weten of er illegale stoffen in DCP van RPN zitten !?
Kijk hierboven voor ingredienten !!
Zover ik weet is DCP gewoon legaal,Maar Lean extreme bevat geen dhea maar 7-Hydroxy-Dehydroepiandrosterone.Lijkt veel op elkaar maar als retain2 gewoon verkrijgbaar is in NL kan je Lean Extreme ook bestellen lijkt mij.Zijn identieke stoffen.MacB heeft een aantal posts terug wat hierover gepost.
Ik ga het nog wel verder uitzoeken of lean extreme gewoon in de voeren valt of niet.
Zover ik weet is DCP gewoon legaal,Maar Lean extreme bevat geen dhea maar 7-Hydroxy-Dehydroepiandrosterone.Lijkt veel op elkaar maar als retain2 gewoon verkrijgbaar is in NL kan je Lean Extreme ook bestellen lijkt mij.Zijn identieke stoffen.MacB heeft een aantal posts terug wat hierover gepost.
Ik ga het nog wel verder uitzoeken of lean extreme gewoon in de voeren valt of niet.
It contains a DHEA metabolite = 7-OH. While DHEA is a precursor to Androgens and Estrogens in the body, 7-OH does not convert to androgens or estrogens in the body. Instead, it converts between the two isomers of DHEA and another DHEA metabolite - 7-OXO DHEA. This is the mechanism by which it works = Competitive inhibition of cortisol synthesis.Originally Posted by Mackoek View Post
But Lean XTreme contains DHEA right....which is a PH according to Wikipedia
So, it has no direct effect on androgens or estrogens like DHEA does.
Ik heb een tijdje dit Topic niet meer gevolgd...
Ga over een tijdje ook weer bestellen...vooral voor de cut...
Vanaf nu gaat deze weer bij mijn favorites.
Ik heb alvast een klein vraagje...
BAM
JW
RESTORE
PRO-ANABOL
Krijg je hier problemen mee? xxlnutrition verkoopt ze ook in NL...maar dacht dat je er eerst gezeik mee kreeg...is dat nog steeds zo?
Succes jongens!
Nee dit vraag ik omdat een maat van me dit wil bestellen.Maar ga je die ALRI stack voor het cutte gebruiken? Zou eerder Retain erbij doen ipv restore
Ik heb een tijdje dit Topic niet meer gevolgd...
Ga over een tijdje ook weer bestellen...vooral voor de cut...
Vanaf nu gaat deze weer bij mijn favorites.
Ik heb alvast een klein vraagje...
BAM
JW
RESTORE
PRO-ANABOL
Krijg je hier problemen mee? xxlnutrition verkoopt ze ook in NL...maar dacht dat je er eerst gezeik mee kreeg...is dat nog steeds zo?
Succes jongens!
De Douane haalt die spullen eruit.. blijkbaar staan ze daar op een not done lijst. Maar wij hebben veel navraag gedaan en officieel is het niet verboden. Maar toch zal de douane het afnemen.
René
Heb het ff uitgezocht en Lean extreme en Retain2 zijn zeker verboden tot invoeren.Dat bedrijven het hier verkopen kan 2 dingen betekenen.Of ze zijn illegaal bezig of ze hebben een invoervergunning.Het 2e lijkt mij vreemd maar is niet onmogelijk.
Hoe kan het dan dat jullie het wel verkopen?De Douane haalt die spullen eruit.. blijkbaar staan ze daar op een not done lijst. Maar wij hebben veel navraag gedaan en officieel is het niet verboden. Maar toch zal de douane het afnemen.
René
Heb het ff uitgezocht en Lean extreme en Retain2 zijn zeker verboden tot invoeren.Dat bedrijven het hier verkopen kan 2 dingen betekenen.Of ze zijn illegaal bezig of ze hebben een invoervergunning.Het 2e lijkt mij vreemd maar is niet onmogelijk.