Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Hey magnus, contacteer gwn waar je hebt besteld

Is BB.com. Heb hen al 5x gecontacteerd. Steeds hetzelfde standaardliedje:

"Hello,

We apologize for the delay, but the reason for that delay would indeed be due to customs in Belgium. Customs operates at the discretion of your government and doesn't keep us informed on their actions. Here's some more info on that: Bodybuilding.com's Help Section: Will You Ship ANY Product To My Country?. Your countries customs will be releasing your order shortly, and you'll be seeing that in the near future. We apologize for the delay again, let us know if there's anything else that we can do for you.

Thank You!
Dunkin' David
Bodybuilding.com"

:rolleyes:

Pak dan ff de chat en zaag nog eens das mss doeltreffender :D

Vandaag een brief ontvangen van Abx international betreffende mijn zending vanuit de states.

Ik moet in die brief opgeven wat de inhoud is en tevens de waarde, wie de afzender is etc...

Inhoud pakket:

3x Sizo-on
2x Superpump 250
1x Novedex-XT

Wat doe ik? de waarheid noteren? Werkelijke waarde opgeven? Alle info is welkom.

Maw, zit ik in de douane shit?

Grtz

Vandaag een brief ontvangen van Abx international betreffende mijn zending vanuit de states.

Ik moet in die brief opgeven wat de inhoud is en tevens de waarde, wie de afzender is etc...

Inhoud pakket:

3x Sizo-on
2x Superpump 250
1x Novedex-XT

Wat doe ik? de waarheid noteren? Werkelijke waarde opgeven? Alle info is welkom.

Grtz

Ik denk van wel.. Ik zou zo laag mogelijke waarde opgeven.. zo een 70.99dollar pakken ofzo, kan iemand zeggen hoeveel zijn laatste bestelling was geprijsd?

MIJN pakket is BINNEN!!!! :D alweer geen douane :D

PAar opmerkignen over mn order,

1. geen free straps, wel gevraagd, en was ook geel gemarkeerd op mn bon
2. duitse gele sticker op met iets over art.9 en 10
3. was bij de buren afgegeven
4. die protein bars van Detour zijn echt HUGE alleen hadden iets lekkerder mogen zijn.
5. Die hot-rox extreme pillen zien er vet cool uit :D

2 weken geleden lipo besteld
en vandaag ontvangen

niet verkeerd

Waar moet je zijn om die douane om te kopen???

Inhoud pakket:

3x Sizo-on
2x Superpump 250
1x Novedex-XT

Grtz

De opgegeven waarde klopt volgens de douane niet.Geef een prijs op die redelijk kan zijn waar hun zich in kunnen vinden.Das het enige.

Succes!

Inhoud pakket:

3x Sizo-on
2x Superpump 250
1x Novedex-XT

Grtz

Besteld bij Nutraplanet !?

Inderdaad besteld bij Nutraplanet en laten leveren via United States Postal (EMS) service.

Dus ik moet een waarde opgeven? Maar ze vragen ook betalingsbewijs... dus moet ik wel de werkelijke waarde opgeven niet?

Tevens kunnen ze niet moeilijk doen over die Novedex XT? legaliteit?

Grtz

Inderdaad besteld bij Nutraplanet en laten leveren via United States Postal (EMS) service.

Dus ik moet een waarde opgeven? Maar ze vragen ook betalingsbewijs... dus moet ik wel de werkelijke waarde opgeven niet?

Grtz

alles wat je besteld hebt is hier gewoon legaal, no worries.

was vroeger bij de Rijkswacht in De Panne en kwam veel aan de grensposten.
Let maar op met die douane.....

Ik neem aan dat ik zonder zorgen
Size-On
Superpump
kan bestellen voor levering in België, maar hoe zit het met Novedex XT in België? Kan er niets van terugvinden (legaal of niet);
Grtz

novedex xt is legaal in België. Zoek maar eens met google.be

Grtz

In NL is die novedex xt legaal, in België denk ik niet !!
Moet dit nu ook allemaal doormaken, en heb onlangs gehoord dat m'n pakketje is in beslag genomen door douane (wrs door 6-OXO, en is in NL ook legaal...)

Oja, ik heb gewoon m'n orginele factuur doorgestuurd !!
Zie dat ze daar nog eens achterkomen, want volgens mij contacteren ze ook de leverancier ! Dan is dat fraude... en daar staan serieuze boete's op !

novedex kan je nochtans kopen in België en via het legaal circuit...vermeld nu natuurlijk geen naam.

Terug
Naar boven