AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb het ff uitgezocht en Lean extreme en Retain2 zijn zeker verboden tot invoeren.Dat bedrijven het hier verkopen kan 2 dingen betekenen.Of ze zijn illegaal bezig of ze hebben een invoervergunning.Het 2e lijkt mij vreemd maar is niet onmogelijk.

ik heb Lean extreme in december besteld bij bb.com, en is gewoon geleverd... inclusief Havoc en DHEA.. :)
vorig jaar in augustus de ALRI stack ook besteld bij bb.com, ook geleverd zonder probleem.. :D

Daar moet je nu éénmaal geluk in hebben !

hoor de laatste dagen niks anders dan Lean Extreme:)

Lean Extreme!

ga nu wel twijfelen...Lean Xtreme of Retain2....Retain2 is meer een cortisol blocker toch...terwijl lean X meer thyroid controller...toch?

ik ga cutten zonder burner...alleen met plasmajet of iets in die righting en kapot cardio'en

BB.com zeer tevreden over. Via fed-ex snelle levering en prijzen zijn ok. Nadeel is alleen dat de verzending nogal heftig wordt naarmate je meer bestelt maar als de prijs goed is inclusief verzending, zeker een aanrader.

Iemand van plan op korte termijn een bestelling te doen?

Zou ik graag wat mee willen bestellen, niet veel :)

Iemand van plan op korte termijn een bestelling te doen?

Zou ik graag wat mee willen bestellen, niet veel :)

Zou interessant zijn om met verschillende leden sups aan te kopen bij bb.com.

Mijn verlanglijstje:
supercharge labrada 39.99 dollar (27 euro)
axis creatine ethyl ester : 28.99 dollar (20 euro)

Geen whey enz.....kost teveel verzendkosten.

Ik denk dat het bij mij bij 1 bestelling in de VS zal blijven. Heb m'n bestelling van 12/12 nog steeds niet binnen:suicide::sad:

taxen ??? de-douaneren of zoiets ???

is vaak zo, dan dumpen ze allemaal dozen bij de douane voor random inspection. maar dan duurt het nog 2 maanden voordat ze uberhaupt gaan controleren...

Hey magnus, contacteer gwn waar je hebt besteld

Terug
Naar boven