AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

toch, stevig stoeltje!!! :o

MacB

=

en maar fatburners pakke :roflol:

:roflol:

kzit geen jaar op fatburners hoor, maar wel langer dan wat op het potje staat :P
Ofja...wat noem je fatburners...neem vaak gewoon 400mg caffeine voor training..of dat een fatburner is ..................................

:roflol:

kzit geen jaar op fatburners hoor, maar wel langer dan wat op het potje staat :P
Ofja...wat noem je fatburners...neem vaak gewoon 400mg caffeine voor training..of dat een fatburner is ..................................

ligt eraan of je het voor energie gebruikt of egt om af te vallen, zo kijk ik er tegen aan dan. ik gebruik soms als ik moe ben Dymatize liquid burner voor het trainen maar alleen voor energie dus zie ik het niet als een burner.

wat doet en fatburner nog meer dan ? hahaha, buiten de caff. die er in zit merk ik er niks van :P

gast een fatburner doet massa's :D van je lichaamstemp verhogen, tot je zin in eten verminderen, tot ...

was een sarcastische vraag steven :P

NEEE daar trap ik niet in lieverd :D

Rare kerels die amerikanen ???

Ff historie:
-op 17/01 bestel ik 2 potjes hydroxycut hardcore bij bulknutrition (210 caps)
-Dag of twee nadien krijg ik mail dat de producten in back order zijn, maar binnen de drie dagen zullen verscheept worden.
-Geen probleem, ik wacht wel. Na drie dagen: geen statusverandering.
-Gedurende twee weken mails zitte sturen over hoe het nou zit met men bestelling.
-Zonder reactie
-Uiteindelijk krijg ik dan gister toch een e-mail met volgende bericht:
Code:
The MuscleTech Hydroxycut Hardcore 210 Caps remains out of stock   The manufacturer is making every effort to bring the product quickly to market in adequate amounts, but we have been told that it will not be available until Feb 22.   This is an excellent product at a terrific price, so we hope you can wait, but if you prefer to cancel or change your order please contact us via email with your request.
- Goed ja, ik stuur mailtje terug: "Heb niet veel zin om zolang te wachten, annuleer men bestelling maar en stort men geld terug".
- Vandaag krijg ik terug mail vn bulknutrition:
Code:
Thank you for your order.  The details of your shipment are displayed below. Your Order from BulkNutrition.com was shipped on: 2/3/2008 Shipped Via: Deutsche Post Intern Since your package is shipping via Deutsche Post Global Parcel Delivery, there is no tracking information available.  You should expect to receive your package within 5-10 days depending on the country of destination.

:scratch: ???

Rare gozers die amerikanen...

lol

Mooi zeg, hoeveel is dat onder je eigen bw?? :D

bek dicht, die pic is offseason

Heren, houden we het offtopic geneuzel even voor wat het is?

Terug
Naar boven