Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik wil graag Vitrago uit amerika bestellen bij BB.com maar dat is volgens mij niet te krijgen daar....

weet iemand toevallig een goede vervanger voor Vitargo die ook te bestellen is bij BB.com

Hallo iedereen, ik en een vriend van mij gaan voor de eerste keer bij bb.com bestellen. Nu vraag ik me af of ik hier problemen mee zou krijgen (woon in België)

2 maal BSN NO-Xplode, 2.71 Lbs., Orange In Stock $49.99 $99.98
BSN034 BSN Nitrix, 360 Tablets In Stock $56.95 $56.95
HP059 Higher Power Arginine Ethyl Ester 3000, 240 Capsules In Stock $24.99 $24.99
OPT230 Optimum BCAA 1000 Caps, 400 Capsules In Stock $21.79 $21.79
645C Higher Power Micronized Glutamine 1000, 1000 Grams In Stock $29.99 $29.99

Subtotal:
$233.70
Shipping:
$65.99

TOTAL:
$299.69

zit nix illegaals in...... maar je weet nooit of er naheffing komt en hoelang het gaat duren.... ik bestel standaard in de U.S. en ik heb nooit problemen gehad, ik zou zeggen doen, maja er is altijd een risico dat het anders zou kunnen lopen

Dat klopt, maar er zit sowieso nix illegaals in !
Succes kerels !!

In navolging van de problematiek met mijn zending:
3xSizeOn
1x Superpump 250
1x NOvedex Xt

Heb ik alles doorgefaxed, vandaag contact opgenomen met douane, na controle bleek alles in orde, zal één van deze dagen geleverd worden.

Dus woohoo.

Mvg,

3 x SizeOn, whoot whoot:D

In navolging van de problematiek met mijn zending:
3xSizeOn
1x Superpump 250
1x NOvedex Xt

Heb ik alles doorgefaxed, vandaag contact opgenomen met douane, na controle bleek alles in orde, zal één van deze dagen geleverd worden.

Dus woohoo.

Mvg,

Contact opgenomen met douane !? Op welk nr !?

Hey,

Ik had dus twee grote potten optimum Whey besteld op BB.com. Echt een goede site. Verzenden uit Amerika gaat best snel, iets meer dan een weekje in mijn geval. Je krijgt ook nog een track & trace nummer van FedEx, dus je kan precies bijhouden waar je pakketje is. Inclusief 60$ verzendkosten nog steeds een hele goedkope prijs per pot !

en dan customs nog:)

ik denk niet dat de douane geïnteresseerd is in wat Whey, tenzij de desbetreffende ambtenaar zelf een fanatiek bodybuilder is natuurlijk ;)

Kan iemand deze naheffing naderhand uitleggen? Is het als een soort post-taks? En zo ja, op wat voor percentage van taks kan je dan rekenen?

Aangezien ik hier nu toch post, even het volgende.
Ik ook ga met een vriend bestellen op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site.
Het betreft volgende bestelling:
Applied Nutriceuticals RPM, 110 Capsules x1
Twinlab Amino Fuel Liquid, 32 Fl. Oz. x1
BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Grape x1
Twinlab Mass Fuel, 3.75 Lbs., Vanilla x4
All American EFX Kre-Alkalyn EFX, 60 Capsules x2

Subtotal:
$204.83
Shipping:
$89.99

TOTAL:
$294.82

Ik gebruik International Express Courier, omdat deze sneller, doch goedkoper is, wat ik wel raar vind...
Het moet verzonden worden naar België. Zou ik hiermee enige problemen kunnen krijgen?
-De reden waarom ik Twinlab gebruik, is omdat ik deze als eerste weightgainer had gebruikt, hij mij echt vulde en lekker smaakte. Twinlab staat ook garant voor goede kwaliteit. Maar misschien weet er iemand een andere gainer die eventueel goedkoper en nog beter is? (Vind Mass Fuel beter dan Mammoth en Crash 5000)
-Welke smaak raden jullie mij aan voor NO-explode? Want ik lees dat sommige bepaalde smaken echt goor vinden...

Alvast bedankt voor te antwoorden,

Ik heb nu voor de derde keer besteld bij bb.com is elke keer goed gegaan tot nu toe.

Ik heb mijn supps besteld op 20-12-2007 en heb ze deze week binnen gekregen... Pfff
Gewoon wat whey en cellmass ect. ect.
Mocht op het postkantoor helaas 46.90 overmaken voor de invoerrechten en inklaringskosten op een bestelling van 320 dollar + verzkosten.

Maarja ik heb nu wel me spullen en ben nog goedkoper uit!:D

Oja en ik heb niet besteld met fed-ex.
En bij mij zat er ook zo'n Duitse sticker op met artiekel 9 en 10..
Weet iemand al wat dat is??

46.90 euro of usd, Jameson?

Euro's helaas...
BB.com heeft wel een lagere prijs op de doos gezet maar dat vonden ze niet geloofwaardig (Douane) en zijn zelf op onderzoek gegaan hoeveel het ongeveer zou moeten kosten.
Zet dan ook een beetje een geloofwaardig prijs er op...
Ze hadden ongeveer een derde van de prijs er op gezet.

Terug
Naar boven