XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Serieus gasten, wat voor reply's zijn dit nou? Iemand geeft info en dan krijg je zoiets. Het is jammer dat dit board vervuild wordt door zo'n idioten.

Wat voor reply's geef jij kerel !!
Ik geef info, en wat voor een reply geef jij...:rolleyes:

Nu back ON topic !!

Inderdaad, ik denk 6-oxo !! Morgen zal ik meer weten over welk product het gaat !! Ik hoop op een minnelijke schikking, 50 euro betalen, en nooit meer bestellen uit USA voor mij !

:D K*t zeg, ik heb dit besteld

Products Ordered
SKU Product Item price Quantity Total
ERG042 ErgoPharm 6-OXO, 180 Capsules $79.99 1 $79.99
IF020 I Force Testabolan, 84 Capsules $44.95 2 $89.90
IF021 I Force 1,4 AD Bold 200, 60 Capsules $43.99 3 $131.97

Ben benieuwd :D :roflol: wel bij BB.com

Al nieuws Mistah?

Dat is wel ****ed up,
Als je het nu gewoon op een andere naam laat bestellen :p en een ander adres dat je kent, dan is er niets aan de hand toch ? :D en dan ga je het daar later ophalen als er geen problemen zijn. Als er wel problemen zijn, dan heb je er gewoon niets mee te maken :p

In nederland heb je de Nedeco / DOping autoriteit. Als ik hier word gevraagd om te komen kan ik dat altijd als argument gebruiken. Want die spullen in 6oxo en de meeste PH's staan niet op die lijst. Altijd de onwetende sjaak uithangen :D

Waar kun je ergens vinden dat havoc verboden is ?
Denk niet dat het ergens bijstaat fzo ?

:D K*t zeg, ik heb dit besteld

Products Ordered
SKU Product Item price Quantity Total
ERG042 ErgoPharm 6-OXO, 180 Capsules $79.99 1 $79.99
IF020 I Force Testabolan, 84 Capsules $44.95 2 $89.90
IF021 I Force 1,4 AD Bold 200, 60 Capsules $43.99 3 $131.97

Ben benieuwd :D :roflol: wel bij BB.com

Al nieuws Mistah?

bodybuild.com wordt vrijwel altijd aangehoude bij de douane is mijn ervaring. Dus reken maar op wat extra kosten.

Volgens mij is er een lijst met verboden "stoffen" dus namen zoals "havoc" zal je niet terug vinden in een lijst, maar de ingredienten van havoc zal je wsl wel ergens op een verboden lijst vinden

[Link niet meer beschikbaar]

Dit geldt iig voor nedeland, ingredienten van 6-oxo en iForce bold staan er iig niet op

[Link niet meer beschikbaar]

Dit geldt iig voor nedeland, ingredienten van 6-oxo en iForce bold staan er iig niet op

Iforce Bold is een afgeleide van Boldenone (Boldenone staat wel op de lijst). Als het niet exact dezelfde term is van op de verboden lijst hebben die douaniers geen poot voor op te staan en moeten ze het wel doorlaten volgens mij.

Huiszoeking vandaag gehad, al mijn havoc, h-drol, nolvadex & ephedrine is in beslag genomen... later meer !

Hebben ze anaal onderzoek gedaan Mistah ?

ik heb in januari ook 6-OXO en Havoc besteld bij bb.com, gewoon alles toegekomen :cool:

Huiszoeking:roflol::roflol::roflol:

Is ofwel met toestemming van de betrokkene (=vrijwillige huiszoeking), of wel via bevel van de onderzoeksrechter.

Voor een potje 6-oxo zeker:rolleyes:

Terug
Naar boven