XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

man man man.....zou die topic niet beter worden veranderd in :

bestel maar niet in Amerika

De economie van Bush niet spijzen.......Europa boven.

Hehehe,

Ik ben benieuwd wanneer wanneer mijn bestelling binnenkomt.
ik heb besteld bij discountanabolics.com was goedkoper dan andere websites :)

Ben benieuwd of alles zonder problemen binnenkomt

Succes mistah! hou ons op de hoogte!!

en ja ik geloof hem..
snap niet wrm jullie het niet doen :s
precies of het is o zo stoer van hem om over zoiets te liegen..
hij liegt niet over zoiets, dat kan ik jullie garanderen

Hallo iedereen,

Dit is de tweede maal dat ik hier post, vorige keer heb ik jammer genoeg geen antwoord gekregen. Zodus heb ik maar wat van de thread beginnen doorbladeren en kom ik tot de volgende constatatie.
In het begin is iedereen vol lof over bodybuilding.com, maar naarmate deze thread vordert, beginnen meer en meer mensen hier hun beklag te doen. Jammer genoeg kan ik niet afleiden waarover ze hun beklag doen. Is het over bodybuilding.com, nutriplaza of andere Amerikaanse verkoopsites?
In het begin van de thread kan je lezen over de schitterende service van bodybuilding.com, de nazorg, de goede communicatie, dat je geen naheffing moet betalen bij het gebruik maken van international postal service, free gifts, etc.
Maar is dit nog altijd het geval? Ik lees ook steeds meer klachten over de douane. Deze zou steeds trager leveringen vrijlaten, meer leveringen tegenhouden, etc.
Ik wil zeer graag bestellen bij bodybuilding.com, maar had dan graag eerst een positief antwoord gehad op voorgaande vragen en deze vraag; ik zou graag één of verschillende producten uit deze lijst bestellen bij bodybuilding.com:
Twinlab Mass Fuel
Twinlab Amino Liquid
BSN N.O.-Explode
Optimum ZMA
All American EFX Kre-Alkalyn
Applied Nutriceuticals RPM
Applied Nutriceuticals Drive
ALRI Jungle Warefare

Ik zeg niet dat ik al dit zou bestellen, maar zou kiezen tussen volgende producten.
Zouden zij doorgelaten worden door de Belgische douane?

En Mistah, hoe zit dat nu met jou? Heb je enige reden waarom jij door al deze ellende moet? Was 1 van jou producten illegaal hier in België?

Hallo iedereen,

Dit is de tweede maal dat ik hier post, vorige keer heb ik jammer genoeg geen antwoord gekregen. Zodus heb ik maar wat van de thread beginnen doorbladeren en kom ik tot de volgende constatatie.
In het begin is iedereen vol lof over bodybuilding.com, maar naarmate deze thread vordert, beginnen meer en meer mensen hier hun beklag te doen. Jammer genoeg kan ik niet afleiden waarover ze hun beklag doen. Is het over bodybuilding.com, nutriplaza of andere Amerikaanse verkoopsites?
In het begin van de thread kan je lezen over de schitterende service van bodybuilding.com, de nazorg, de goede communicatie, dat je geen naheffing moet betalen bij het gebruik maken van international postal service, free gifts, etc.
Maar is dit nog altijd het geval? Ik lees ook steeds meer klachten over de douane...
Ik wil zeer graag bestellen bij bodybuilding.com, maar had dan graag eerst een antwoord gehad op voorgaande vragen en deze vraag; ik zou graag het volgende bestellen bij bodybuilding.com (als reacties over bb.com positief zijn):
Twinlab Mass Fuel
Twinlab Amino Liquid
BSN N.O.-Explode
Optimum ZMA
ALRI Jungle Warefare

Ik zeg niet dat ik al dit zou bestellen, maar zou kiezen tussen volgende producten.

Dat geklaag => de douane
Die laten je ofwel naheffing betalen, ofwel nemen ze je producten in beslag ofwel zorgen ze dat je je shizzle pas weken later hebt..

MAAR geen douane = sfeer :D
die producten zouden volgens mij zonder problemen belgië binnen geraken behalve: no-xplode (als de douane echt moeilijk wil doen.. het is te hoog gedoseerd in vit B12 dacht ik en dus illegaal in belgië hoewel veel shops het nog verkopen enzo.. maar ik denk niet dat de douane hier een probleem van gaat maken en gwn gaat doorlaten maar ja you never know..) en jungle warfare weet ik zelf niet..

Bedankt StevenG
Had wel graag nog wat meer reacties gehad op mijn post, meer meningen zorgt voor meer zekerheid hé ;)

wtf is dat serieus mistah?:D:S

en dan bedenken dat ze bij joran 2.5 geleden niet het huis mochten doorzoeken!!... :roflol:

@ mistah,

Ze hebben dus alleen je bb stuff inbeslag genomen en verder niets gedaan.En gewoon vertrokken met de noorderzon?Raar dat ze voor een enkel potje met je mee gaan maar ok ik geloof je wel.Waarom liegen over zoiets.
Succes!

Hallo iedereen,

Maar is dit nog altijd het geval? Ik lees ook steeds meer klachten over de douane. Deze zou steeds trager leveringen vrijlaten, meer leveringen tegenhouden, etc.
Ik wil zeer graag bestellen bij bodybuilding.com, maar had dan graag eerst een positief antwoord gehad op voorgaande vragen en deze vraag; ik zou graag één of verschillende producten uit deze lijst bestellen bij bodybuilding.com:
Twinlab Mass Fuel
Twinlab Amino Liquid
BSN N.O.-Explode
Optimum ZMA
ALRI Jungle Warefare

En Mistah, hoe zit dat nu met jou? Heb je enige reden waarom jij door al deze ellende moet? Was 1 van jou producten illegaal hier in België?

Ik geloof dat BB.com in het begin van deze threat nog in andere handen was dan nu maar ik vind de service nog steeds zeer goed daar. De reden dat er zoveel klachten zijn is dat er grote vertragingen zijn bij de aflevering van de producten en daar heeft BB.com in feite niks mee te maken. Zij kunnen het ook niet helpen dat die pakketjes hier in België zolang blijven staan, dat is ofwel aan de douane te wijten of aan de firma die ze bezorgt.

Je hebt natuurlijk ook altijd mensen die producten bestellen die hier illegaal zijn en dan beginnen te klagen of interessant beginnen doen. Je moet gewoon steeds checken of het mag hier.

Ik geloof dat BB.com in het begin van deze threat nog in andere handen was dan nu maar ik vind de service nog steeds zeer goed daar. De reden dat er zoveel klachten zijn is dat er grote vertragingen zijn bij de aflevering van de producten en daar heeft BB.com in feite niks mee te maken. Zij kunnen het ook niet helpen dat die pakketjes hier in België zolang blijven staan, dat is ofwel aan de douane te wijten of aan de firma die ze bezorgt.

Je hebt natuurlijk ook altijd mensen die producten bestellen die hier illegaal zijn en dan beginnen te klagen of interessant beginnen doen. Je moet gewoon steeds checken of het mag hier.

+1

Ik ben ook nog steeds super tevreden van hun service.

Als ik overmorgen bij m'n vriendin ben, zal ik het inscannen en hier posten, zodat jullie zien dat ik hierover NIET lieg !!

Hallo iedereen,

Twinlab Mass Fuel
Twinlab Amino Liquid
BSN N.O.-Explode
Optimum ZMA
ALRI Jungle Warefare

Allemaal inderdaad door 2 leveringen, waarin in elk 1 potje illegale hormonale producten zaten (6-oxo in het één, inhibit-e in het ander) !
Ik heb nu wel m'n conclusies getrokken, en bestel enkel nog in NL de basis sups ! Zo een ervaring zet je even aan tot nadenken, geloof me !!

Allemaal inderdaad door 2 leveringen, waarin in elk 1 potje illegale hormonale producten zaten (6-oxo in het één, inhibit-e in het ander) !
Ik heb nu wel m'n conclusies getrokken, en bestel enkel nog in NL de basis sups ! Zo een ervaring zet je even aan tot nadenken, geloof me !!

Echt een bummer :mad:
Klote nutraplanet.. had je het toen maar gelezen wat ik zei over ze.. :mad:

Over nooit meer in amerika te bestellen.. dat valt wel mee.. alleen legal stuff zou ik voortaan doen..

om even terug te komen op mn laatste bestelling die zo lang duurde.

er zat oa een product met dhea in, wat ik eerst dus niet wist dus ik scheet hem best wel dat het zolang duurde.

anyways ik kreeg gister de papieren van douane en blijkt dat ze alles hebben opengehaald en gechecked.

het leuke is dat ze een normale test booster en lever anti oxidanten voor labtests hebben weggestuurd ter controle en dat dus de illegale items gewoon niet eens naar gekeken is.

wat een klonten daar.

om even terug te komen op mn laatste bestelling die zo lang duurde.

er zat oa een product met dhea in, wat ik eerst dus niet wist dus ik scheet hem best wel dat het zolang duurde.

anyways ik kreeg gister de papieren van douane en blijkt dat ze alles hebben opengehaald en gechecked.

het leuke is dat ze een normale test booster en lever anti oxidanten voor labtests hebben weggestuurd ter controle en dat dus de illegale items gewoon niet eens naar gekeken is.

wat een klonten daar.

hahahaha wat een sukkels jah...

en young1ne.... Het bestellen in de U.S. is nogh steeds rendabel vind ik. service van bb.com is super.... de w8 tijd is ongeveer 3 weken....

Bestel niet teveel in 1keer.... en check het product dat het niets illegaals is....
Ik heb nogh nooit gehannes gehad.....

Terug
Naar boven