- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 9%
Hier weer een positief oordeel over bb.com. Vrijdag 25 januari wat bussen animal m-stack besteld, precies twee weken later op vrijdag 8 februari bezorgd. De levertijd is dus weer relatief kort.
Helaas was ik niet thuis. De volgende ochtend, zaterdagochtend, werd het weer bezorgd, maar ik lag zo lekker te slapen dat ik geen zin had om open te doen
Kan het pakket vanaf vandaag ophalen bij het postkantoor.
Ik vrees dus het ergste voor degenen die in december of begin januari hebben besteld. Wel weet ik dat je in ieder geval bij betalingen met Visa een soort internetgarantie hebt. Als de levering niet is aangekomen en de internetwinkelier wil niet nog eens leveren, dan wordt het geld niet afgeschreven. Of de andere creditcardmaatschappijen dat ook doen weet ik niet.
Overigens was dit mijn tweede bestelling bij bb.com......
Helaas was ik niet thuis. De volgende ochtend, zaterdagochtend, werd het weer bezorgd, maar ik lag zo lekker te slapen dat ik geen zin had om open te doen
Kan het pakket vanaf vandaag ophalen bij het postkantoor.Ik vrees dus het ergste voor degenen die in december of begin januari hebben besteld. Wel weet ik dat je in ieder geval bij betalingen met Visa een soort internetgarantie hebt. Als de levering niet is aangekomen en de internetwinkelier wil niet nog eens leveren, dan wordt het geld niet afgeschreven. Of de andere creditcardmaatschappijen dat ook doen weet ik niet.
Overigens was dit mijn tweede bestelling bij bb.com......
Laatst bewerkt:

, kijken wat er gebeurd
meestal niet

komt nog wel Ripaf, hij is gwn wat over tijd