Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Feb 15, 2008 9:03 AM
On FedEx vehicle for delivery
AMERSFOORT NL
8:55 AM
At local FedEx facility
AMERSFOORT NL
8:55 AM
Int'l shipment release
AMERSFOORT NL
8:15 AM
Clearance in progress
AMERSFOORT NL
Hier weer een positief oordeel over bb.com. Vrijdag 25 januari wat bussen animal m-stack besteld, precies twee weken later op vrijdag 8 februari bezorgd. De levertijd is dus weer relatief kort.
Helaas was ik niet thuis. De volgende ochtend, zaterdagochtend, werd het weer bezorgd, maar ik lag zo lekker te slapen dat ik geen zin had om open te doenKan het pakket vanaf vandaag ophalen bij het postkantoor.
Ik vrees dus het ergste voor degenen die in december of begin januari hebben besteld. Wel weet ik dat je in ieder geval bij betalingen met Visa een soort internetgarantie hebt. Als de levering niet is aangekomen en de internetwinkelier wil niet nog eens leveren, dan wordt het geld niet afgeschreven. Of de andere creditcardmaatschappijen dat ook doen weet ik niet.
Overigens was dit mijn tweede bestelling bij bb.com......

Even een update m.b.t. bovenstaande:
Pakket heb ik vandaag opgehaald bij het postkantoor. Ook bij mij een gele Duitse sticker over artikel 8/9 van weet ik veel wat..... Kan volgens mij geen kwaad
Tegenvaller was dat er geen gratis samples bij zaten, waar ik op aanraden van enkele van jullie om had gevraagd. Helaas, maar geen probleem, want de bestelling zelf was in orde.
)
Nee, zij contacten jou als zij het pakketje terug hebben. Met de vraag of je het alsnog wilt, zodat je opnieuw moet gaan betalen.
Zij gaan nu zorgen dat het pakketje terug komt bij hun. En jou je geld terug sturen.

) Maar ik kijk straks. Had ik ook, ze hadden met een gele viltstift die tekst onderstreept en erbij gezet 69, stelletje overcoïtuste bodybuilders daartrouwens, zie nu weer op mij orderkopie mijn comment van Free Straps staan, die heb ik dus nog steeds niet gekreken (Vorige x ook niet)...vandaar dat ik andere samples heb denk ik

Alles zit er in, 3x IForce bold 200, 2x Testabolan, 1x 6-oxo.
Er zat een sticker omheen "Opened for costum reasons". blijkbaar keuren ze het goed![]()

YeAH! huiszoeking...hij komt neit meer... heeft vast andere naam ofzo..