Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb 2 weken geleden een potje havoc en 6oxo besteld bij spiermassa.com en vandaag binnengekregen. Geen tax want was verstuurd als gift en als afzender stond er een prive persoon en geen bedrijf dus ook geen controle door douane. zeer blij van de service van spiermassa. Zeker aan te raden.

Goed om te horen!... maar je weet dat 6 oxo niet voldoet als PCT na een havoc cycle?

Mijn pakket heeft clearance gehad, en komt vandaag. Super snel trouwens, vorige week besteld:D

Feb 15, 2008 9:03 AM

On FedEx vehicle for delivery
AMERSFOORT NL
8:55 AM
At local FedEx facility
AMERSFOORT NL

8:55 AM
Int'l shipment release
AMERSFOORT NL
8:15 AM
Clearance in progress
AMERSFOORT NL

Hier weer een positief oordeel over bb.com. Vrijdag 25 januari wat bussen animal m-stack besteld, precies twee weken later op vrijdag 8 februari bezorgd. De levertijd is dus weer relatief kort.

Helaas was ik niet thuis. De volgende ochtend, zaterdagochtend, werd het weer bezorgd, maar ik lag zo lekker te slapen dat ik geen zin had om open te doen :) Kan het pakket vanaf vandaag ophalen bij het postkantoor.

Ik vrees dus het ergste voor degenen die in december of begin januari hebben besteld. Wel weet ik dat je in ieder geval bij betalingen met Visa een soort internetgarantie hebt. Als de levering niet is aangekomen en de internetwinkelier wil niet nog eens leveren, dan wordt het geld niet afgeschreven. Of de andere creditcardmaatschappijen dat ook doen weet ik niet.

Overigens was dit mijn tweede bestelling bij bb.com......

Even een update m.b.t. bovenstaande:

Pakket heb ik vandaag opgehaald bij het postkantoor. Ook bij mij een gele Duitse sticker over artikel 8/9 van weet ik veel wat..... Kan volgens mij geen kwaad :)

Tegenvaller was dat er geen gratis samples bij zaten, waar ik op aanraden van enkele van jullie om had gevraagd. Helaas, maar geen probleem, want de bestelling zelf was in orde.

dat wist ik niet maar heb gelezen op deze site dat als je havoc pulst dit genoeg is. Wat kan jij mij anders voorstellen

Even een update m.b.t. bovenstaande:

Pakket heb ik vandaag opgehaald bij het postkantoor. Ook bij mij een gele Duitse sticker over artikel 8/9 van weet ik veel wat..... Kan volgens mij geen kwaad :)

Tegenvaller was dat er geen gratis samples bij zaten, waar ik op aanraden van enkele van jullie om had gevraagd. Helaas, maar geen probleem, want de bestelling zelf was in orde.

samples geven ze niet vaak mee (op die straps na), maar je kan die samples gewoon los bestellen. staan bij de lijst per merk, gewoon 0.00 dllr staat er achter. Syntrax heeft samples en Controlled labs moet je maar kijken op bb.com

Bestelling van 2/12 nog steeds niet toegekomen. Mailtje gedaan, het volgende als antwoord gekregen:

Hello,

I apologize that you still haven't received your order. Due to the amount of time that it has taken with your shipment we will immediately process a refund on the purchase price of your order. We will also shift our focus to getting your package returned to us by customs. Once we do receive your package we will contact you. If you happen to receive your order after we issue this refund please contact us so we can arrange repayment details. We appreciate your patience! If you need any other assistance please respond directly to this email.

KEEP PUMPIN'!

Thank you
Pumped Up Paula (:roflol:)

Als ik het goed begrepen heb, krijg ik mijn geld dus terug en dien ik hen te contacteren mocht ik nadien alsnog mijn pakketje krijgen???

Ja, om te regelen dat je alsnog betaald.

Sorry ik had het fout, heb geedit

ik heb mijn shizzle binnen!

1 feb. besteld en verzonden, nu 15 dagen later binnen! ook zoals gewoonlijk die gele duitse sticker erop..maar verder is de doos niet opengemaakt ofzo

EDIT dikke shit, heb die Xtend variaty pack (4 xtend + 1free vasocharge) en daar zat ook nogf een sample van Dialene 4 bij (fatburner) EN in mijn doos zit ook een huge Prolab "Lean Mass Complex", "Cinnamon Oatmeal" sample.

Dus bb.com heeft mij alweer flink tevreden gesteld, (heb er in totaal al 5-6x besteld ofzo)

Laatst bewerkt:
trouwens, zie nu weer op mij orderkopie mijn comment van Free Straps staan, die heb ik dus nog steeds niet gekreken (Vorige x ook niet)...vandaar dat ik andere samples heb denk ik

Mijn pakket is ook binnen 11 feb verzonden 15 feb bezorgt ( maar er was niemand thuis ). En nu 18 feb wel :D

En het gaat om I-force bold 200 en Testabolan en 6-oxo. Ik kan de doos nog niet open maken dus ik weet niet of het daadwerkelijk erin zit (ik zit op werk:D) Maar ik kijk straks.

Dit besteld bij bb.com, met EXPRESS COURRIER (FedEx)

trouwens, zie nu weer op mij orderkopie mijn comment van Free Straps staan, die heb ik dus nog steeds niet gekreken (Vorige x ook niet)...vandaar dat ik andere samples heb denk ik
Had ik ook, ze hadden met een gele viltstift die tekst onderstreept en erbij gezet 69, stelletje overcoïtuste bodybuilders daar :(

Jullie hebben maar geluk dat het binnen is, ik wacht nog steeds op mijn bestelling verzonden op 27-01

Hoop dat ie deze week wel binnen is, dacht ik vorige week ook.

Volgende keer ook fedex, IPS duurt mij te lang.

Alles zit er in, 3x IForce bold 200, 2x Testabolan, 1x 6-oxo.

Er zat een sticker omheen "Opened for costum reasons". blijkbaar keuren ze het goed:D

YeAH! huiszoeking... :P:P hij komt neit meer... heeft vast andere naam ofzo..

Terug
Naar boven