AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Eya , ik wil ook iets bestellen van bb.com , moet ik gewoon die verzending kiezen van international postal service 7-14 days?

Vragen ze dan nog een bedrag aan de deur of niet?

inderdaad IPS kiezen. en als uw pakje héél zwaar is, kan het zijn dat je 10euro moet opleggen.. bij een 'normaal' pakje, is die niet het geval (bedoel dan zonder grote potten proteïne shake bijv ;) )

Vandaag eindelijk binnen gekomen moest wel €45,- douanekosten betalen was ook via IPS verstuurd.

En er zat ook een duitse gele sticker op.

Ondanks de 45 euro ben ik nog 15 euro goedkoper uit dan wanneer ik het op bb.com had besteld.

das mooi... wel helaas dat je die K.K. kosten hebt man

Iemand nog wat coupons die werken? Wil ook weer eens een big ass bestelling plaatsen maar men coupons werken nie =(

ik weet niet zo 1 2 3 maar de coupons zijn wat minder geworden.. als je op google bodybuilding.com coupons invult kom je op genoeg websites... suc6 man

PS: beswtel niet al te groot heh. strenge controle... en kijk uit voor illegale spullen...

suc6

Laatst bewerkt:
ik weet niet zo 1 2 3 maar de coupons zijn wat minder geworden.. als je op google bodybuilding.com soupons invult kom je op genoeg websites... suc6 man

PS: beswtel niet al te groot heh. strenge controle... en kijk uit voor illegale spullen...

suc6

► Coupons for Bodybuilding.com - Bodybuilding.com Coupon Codes and Discounts - Happy Coupons voila ;)

ik zou wel ff zo online gaan en vragen of die code nog werkt, heb ik toen lang geleden ook gedaan en doen ze niet moeilijk over ;) bij mij toch niet :cool:
ik zou ook naar DeEMaSsIvE luistere en niet giga bestelling doen.. als het dan fout loopt is de schade beperkt..

Zijn allemaal wat legale spulletjes behalve wat Yohimbe hcl potjes voor de rest niks vreemds
ertussen.
ComeBack10PerOff180
ComeBack10Percent
Die tweede deed het voor mij \o/ 10% discount :D

als uw pakje héél zwaar is, kan het zijn dat je 10euro moet opleggen.. bij een 'normaal' pakje, is die niet het geval (bedoel dan zonder grote potten proteïne shake bijv ;) )

Wat een onzin, bij hele grote pakketten heb ik juist nog nooit die 10 euro moeten betalen. 1 v.d. pakketten bevatte een zak dextrose van 6KG.
Die 10 Euro zijn inklaringskosten die de koerrier voorgeschoten heeft.

Wat een onzin, bij hele grote pakketten heb ik juist nog nooit die 10 euro moeten betalen. 1 v.d. pakketten bevatte een zak dextrose van 6KG.
Die 10 Euro zijn inklaringskosten die de koerrier voorgeschoten heeft.

Ja het is iets van dat je als je onder de 175euro besteld ze dan enkel douanekosten van 10euro aanrekenen.. dat heeft iemand van de douane mij aan de telefoon uitgelegd toch.. of dat 100% juist is weet ik niet maar normaal toch wel veronderstel ik..

elke keer toen ik met paypal betaalde moest ik €10,- bij leggen...

met de creditcard nog geen 1 keer... volgens mij heeft het gewoon temaken met betalen in vreemde valuta die €10,- er bovenop. die gaat als je met creditcard betaald er automatisch af... (offik hebbut fout :P)

ik bestel gewoon klein en legaal... nog nooit problemen bij douane gehad...

elke keer toen ik met paypal betaalde moest ik €10,- bij leggen...

met de creditcard nog geen 1 keer... volgens mij heeft het gewoon temaken met betalen in vreemde valuta die €10,- er bovenop. die gaat als je met creditcard betaald er automatisch af... (offik hebbut fout :P)

ik bestel gewoon klein en legaal... nog nooit problemen bij douane gehad...

hmm wel raar ik heb ook nu een paar keer betaalt via paypal en heb geen kosten er overheen gekregen:D

ik heb 3x reeds besteld bij bb.com, telkens wel redelijke doos, telkens met de card direct betaald.
En enkel de 1e keer 10euro moeten betalen, de andere 2 keer niets
(met IPS besteld natuurlijk ;) )

Ik wil creatine en whey halen @ bb.com

welke raden jullie mij aan?

Of kan ik nog beter meer dingen bij doen?

whey kan je nezzogoed in NL halen... door gewicht gaan de verzend kosten omhoog... ander spul... bb.com

Ik heb iets besteld uit Amerika via een maat :D een iphone :D verkoop hem nu door, was eerder een bestelling doordat ik verslaafd ben om te bestellen in Amerika :roflol:

yup.... met die dingen ben je een stuk goedkoper uit... met whey valt het tegen.... whjey bestel ik altijd bij xxlnutrition... maar de rest allemaal in amerika...

Yeah die JW etc zulke dingen zijn gewoon 2 keer goedkoper in de states

zeker met die dollar euro stand nu :D

thanks!

Ik ben van plan om AE2 te gaan gebruiken,heeft iemand er ervaring mee?En voor wie is het zoal bedoelt voor Mensen die echt bodybuilders wille worden ? en dan nog iets ik heb een soort van afwijking aan mijn hart zouw het erg zijn als ik pille pak of zouw het niets doen aan mijn hart ?

Terug
Naar boven