AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb paar dagen geleden 2 potten Syntha-6, een potje RPM, en een potje Drive gekocht op bb.com. hoop dat het er snel is en geen gezeur bij de doane...

Wat voor dingen zijn dat?

Ik ben van plan om AE2 te gaan gebruiken,heeft iemand er ervaring mee?En voor wie is het zoal bedoelt voor Mensen die echt bodybuilders wille worden ? en dan nog iets ik heb een soort van afwijking aan mijn hart zouw het erg zijn als ik pille pak of zouw het niets doen aan mijn hart ?

Waarom niet? AE2 is gewoon een creatine en denk niet dat het slecht voor je is. Door AE2 krijg je een sneller bloedstroom, indien je hartafwijking hier niet tegen kan dan zou ik zeker niet aan beginnen. Ik zou zeker eerst bij de dokter advies vragen. Wens je verder heel veel succes

yup yup. dokters advies, en lees de waarschuwingen op het potje. bb.com zet de waarschuwingen altijd links onderaan de pagina... suc6

Na 2 weken is alles aangekomen; wat amino liquid, N.O.-Explode, ZMA en Kre-Alkalyn.

Waarom niet? AE2 is gewoon een creatine en denk niet dat het slecht voor je is. Door AE2 krijg je een sneller bloedstroom, indien je hartafwijking hier niet tegen kan dan zou ik zeker niet aan beginnen. Ik zou zeker eerst bij de dokter advies vragen. Wens je verder heel veel succes

AE2 is geen creatine, het is arginine ethyl ester en Arginine Alpha-KetoGlutarate, deze verwijden je bloedvaten zodat er meer bloed in je spieren stroomt om de pomp te vergroten. maar bij hartafwijking zou ik tog om dokters advies vragen alhoewel ik zeker weet dat ie het gaat afraden omdat de meeste doktoren tegen supplementen zijn

Vandaag een hele hoop cutting gerief besteld : Hydroxycut hardcore, BSN cheaters relief, CLA, universal animal flex en als special voor de douane 'Alri venom Tri-lean system'.

:D

Denk je dat ze moeilijk gaan doen met Lipo 6X?

douane dus

Yohimbine HCL 3mg

:roflol:

Maar waarom wordt het wel verkocht in Nederland als het verboden is ??? ???

Laatst bewerkt:
weer wat sups gekocht bij bb.com
5 lbs 100% whey protein chocolate
1000 gram Xtend grape
200 caps green thea extract

Ik ben benieuwd wanneer dit lekkers aankomt.

BB is goedkoper koc.

backdraft niet te vinden op BB.com?

Nope :(

Yohimbine HCL 3mg

:roflol:

Maar waarom wordt het wel verkocht in Nederland als het verboden is ??? ???

Er zit een verschil tussen een algemeen verbod en het verbod op invoeren.Er zijn genoeg bedrijven die Lipo6 verkopen vaak zonder yohimbine erin of nog resten van de oude EU batch met yohimbine.

Terug
Naar boven