SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van plan om AE2 te gaan gebruiken,heeft iemand er ervaring mee?En voor wie is het zoal bedoelt voor Mensen die echt bodybuilders wille worden ? en dan nog iets ik heb een soort van afwijking aan mijn hart zouw het erg zijn als ik pille pak of zouw het niets doen aan mijn hart ?
Heb paar dagen geleden 2 potten Syntha-6, een potje RPM, en een potje Drive gekocht op bb.com. hoop dat het er snel is en geen gezeur bij de doane...
Waarom niet? AE2 is gewoon een creatine en denk niet dat het slecht voor je is. Door AE2 krijg je een sneller bloedstroom, indien je hartafwijking hier niet tegen kan dan zou ik zeker niet aan beginnen. Ik zou zeker eerst bij de dokter advies vragen. Wens je verder heel veel succes
Vandaag een hele hoop cutting gerief besteld : Hydroxycut hardcore, BSN cheaters relief, CLA, universal animal flex en als special voor de douane 'Alri venom Tri-lean system'.
![]()

Hoodia en melatonine zijn ze erg verzot op naar het schijnt.Denk je dat ze moeilijk gaan doen met Lipo 6X?
douane dus
weer wat sups gekocht bij bb.com
5 lbs 100% whey protein chocolate
1000 gram Xtend grape
200 caps green thea extract
Ik ben benieuwd wanneer dit lekkers aankomt.
Yohimbine HCL 3mg
Maar waarom wordt het wel verkocht in Nederland als het verboden is![]()
![]()