AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik wou ff melden hier dat mijn eerste ervaring bestellen in het buitenland k*t is.
Heb namelijk 2x een stack besteld bij spiermassa.com
De inhoud van deze stack was
- hyperdrol
- mass fx
- 11-oxo

de 11-oxo heb ik nooit gekregen
2x lopen mailen naar die gasten maar geen enkele reaktie
Dus even voor de negatieve publiciteit!!!

taaadaaaaaaaam!!!! rettekettet!!............

SPIERMASSA.COM = k*tSITE

haha zal ze krijge die gaste

na al die klachten over spiermassa.com bestel ik er maar niemeer... kies voor de zelfde sites als ripaf

Ik wou ff melden hier dat mijn eerste ervaring bestellen in het buitenland k*t is.
- hyperdrol
- mass fx
- 11-oxo

SPIERMASSA.COM = k*tSITE

Dus jij gaat binnenkort naar de States toe om die gasten een lesje te leren? Hoe wil je dit oplossen?

slechte publiciteit???

Ik had een tijd geleden ook bijna een bestelling geplaatst bij spiermassa.com. Gelukkig heb ik dat toen niet gedaan, vond de site er nogal verdacht uitzien. Hun prijzen staan ook direct in Euro erbij terwijl het een Amerikaanse site is en dat heb ik ook niet zo graag.

- hyperdrol
- mass fx
- 11-oxo

SPIERMASSA.COM = k*tSITE

er woont een verdeler in gent trouwens, verandert om de week van gsm nummer. Maar zit nu in de states voor een opleiding?
Maar zie ook mijn topic, waar ik mijn beklaag doe.
SPIERMASSA.COM is een klucht!!!!!

Het is inmiddels meer dan een week geleden dat ik 3x JW heb besteld, hoop toch wel dat ie binnen gaat vallen binnen niet al te lange tijd.

Vorige week donderdag besteld. Verzendmethode IPS

maar wat ik dus lees...fedex=10 euro kosten ?voor die 10 euro en ook nog sneller in huis heb ik het graag over :D....kan niet wachten totdat mn paypal in orde is

sneller ja..

...en dan nog een lekkere naheffing van btw etc ;)

oh daar zit ik niet op te wachten :D..

11 dagen later, en ik heb nog steeds niets binnen... begin nu toch wel een beetje te twijfelen...

mij heeft het tot nu toe gemiddeld 14-16 dagen geduurd voordat ik men pakketjes binnen had.

oke, dan wacht ik nog een paar dagen

Hoe heb je betaald? Als je met Visa betaald kun je geld terug krijgen via Visa...

Had bestelling geplaatst op 12/12/07. Bestelling is nooit toegekomen. Heb mijn geld teruggestort gekregen van BB.com.

Twijfel of ik nog een bestelling zou plaatsen:bang:

ja niks denk ik:mad:
Valt niks tegen te doen, heb al betaald dus wat kan ik hun nog make.
Gewoon nix meer bestellen daar

Volgens de bank zou je je geld weer terug moeten kunnen krijgen. Als ik jou was zou ik zeker bij de bank vragen hoe of wat.

Terug
Naar boven