MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Goeiemiddag,

Ik heb op bb.com ook 3 potjes Havoc besteld. Dit is echter nog altijd in Back order. Ik heb gekozen voor fed ex-verzending. Is de kans groter dat dit gecontroleerd wordt dan de IPS-verzending? Indien die het geval is dan is het mss beter de verzendwijze te veranderen. Alvast bedankt voor de reactie

Ja, fedex is bijna altijd controle, met IPS nog nooit gecontroleerd (5+ keer besteld). Ik persoonlijk zou de verzendwijze veranderen als het nog mogelijk is.

Bij fedex zul je zeker de douane kosten moeten betalen. Maar al die pakketjes worden dus ook gecontroleerd?

Ik heb met fedex nog geen controle gehad *klopt af*, je kunt je pakketjes ook goed volgen.
Het nadeel is dat je altijd een naheffing krijgt (meestal rond €30).

Grtz

Ik heb met fedex nog geen controle gehad *klopt af*, je kunt je pakketjes ook goed volgen.
Het nadeel is dat je altijd een naheffing krijgt (meestal rond €30).

Grtz

Wat had je dan juist besteld? Waren het allemaal legale dingen?
Ik heb zonet toch maar eventjes een mailtje gestuurd naar bb.com om te vragen om de verzendingswijze te veranderen aangezien dit minder kans op controle geeft. En de naheffing op een gewone verzending zal ook een stuk minder zijn. Zijn er al veel mensen die Havoc hier besteld hebben onlangs en heeft dit problemen gegeven? Bedankt alvast voor de reacties.

Met UPS/IPS had ik controle, khad toen bij bb.com besteld bij nutraplanet tzelfde

Bij fedex zul je zeker de douane kosten moeten betalen. Maar al die pakketjes worden dus ook gecontroleerd?
Nou, bij mij is het pakket 2x opengemaakt en dichtgetaped met de "opened by customs" (ofzo) tape. Ook uiteraard een naheffing die pas na 1,5 maand komt. Bij elkaar opgeteld heb ik dus liever IPS, wel wat trager maar dat neem ik voor lief.

Ik heb nu bijna mn paypal-rekening voor elkaar. Volgens paypal zou gisteren mn geld erop moeten staan maar dat staat het nog niet.Ik zie ook geen melding meer dat die overboeking wordt verwerkt. Klopt dit?

Ik heb zondagavond besteld bij bulknutrition.com en heb het vandaag om 10:00 ontvangen..met Fedex, geen controle van de douane.

Grtz

Okay,
Heb eventjes naar de orderstatus gekeken en Havoc is sterug in stock, alhoewel er staat bij low stock. Mijn order is nu ook al verscheept en heb mijn shipping method nog kunnen veranderen naar IPS. Nu afwachten of ik mijn 3 potjes Havoc één van de komende weken zal ontvangen ofdat ik het mag gaan uitleggen bij de douane.

Ik krijg zowiezo een naheffing van rond de €30, maar met IPS/UPS/USPS moet ik aan de deur altijd €10 betalen.

is dat elke keer ongeveer gelijk die 30 euro?

Is het eigenlijk de dag van vandaag nog voordelig om in de USA te bestellen ?
Met de lage dollar enzo lijkt het nog interresant, maar die shipping rates ... Djeezus, so much !!

scheelt voor mijn kleine bestelling toch al snel 75 euro

ik moet morgen ofzo mijn BB.com bestelling binnenkrijgen en mijn Nutraplanet pakket is verzonden... dus als het meezit zaterdag en anders Dinsdag... als de douane niet gaat fokken dan... maar ga daar neit van uit...

net mn bestelling gedaan....toch met fedex. Heb het snel nodig en dan hebben we die ervaring ook weer :

1xRPM
1xDRIVE
3x Vendetta
en 3 samples.

Terug
Naar boven