Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

M'n order van nutraplanet, welke ik besteld had op 28-2-2008 en welke verzonden is op maandag 3 maart, heeft volgens track & trace van de USPS website gisteren Miami verlaten, en zal dus hopelijk vandaag of morgen in nederland aankomen.

Ik verwacht en hoop het dinsdag of woensdag binnen te krijgen.

Mijn bestelling is trouwens:

1 x Life Support (120+ caps)

1 x Green Magnitude Sample (1 packet)

1 x MassFX Maximum Strength (120 caps)

1 x Purple Wraath Sample (1 packet)

1 x Hyperdrol X-2 (120 capsules)

1 x Complete Capping Kit ("00")

Mm.. nutraplanet heeft veel kans op douane controle dacht ik ;)
Ik heb net enkele pg's hier terug zitten lezen en ik heb ook in het "spiermassa.com is een klucht topic" gepost, om te samenvatten:
spiermassa.com heeft nu een nieuwe verkoper = hij suckt = gaat failliet verklaard worden ;)

Dussss we gaan nu terug naar de "good old bb.com" :D

of...bulknutrition.com

Ga over 2maanden 2potten Hydroxcut bestellen denk ik.

Proficiat!

Waarom?:D

vandaag ook een bestelling gedaan bij Nutraplanet.com

2x Jungle Warfare
2x BAM
1x meetlintje:P

zal wel zien wanneer het binnenkomt

waarom niet bij bb.com als je weet dan 9 op 10x nutraplanet door de douane wordt gecontroleerd?

Ik heb net enkele pg's hier terug zitten lezen en ik heb ook in het "spiermassa.com is een klucht topic" gepost, om te samenvatten:
spiermassa.com heeft nu een nieuwe verkoper = hij suckt = gaat failliet verklaard worden ;)

waarom niet bij bb.com als je weet dan 9 op 10x nutraplanet door de douane wordt gecontroleerd?

Ik heb in totaal al een stuk of 8 keer pakketjes via USPS laten verzenden (4 keer daarvan van Nutraplanet). En het is nog niet 1 keer door de douane gecontroleerd.

1x Drive (110 caps) By: Applied Nutriceuticals

1x Diesel Test Hardcore Twin Pack (Twin Pack) By: Get Diesel

1x L-Glutamine Powder (100 grams) By: NutraPlanet

hotsiekidee. nog 1... en ik heb naar luke geluisterd... Nutraplanet besteld... deze keer was het goedkoper dan bb.com... ik heb nix illegaals... dus komt wel goed...

hehe gelijk ik zei, kben blij dat er nog mijn mening delen

gisteren nog bestelling gedaan bij bb.com, maar de coupons marcheerden niet.. :(
nog iemand zelfde ervaring?
moet er wel bijzeggen dat ik anders voor meer geld bestel, deze keer maar 100$ of zo.. misschien is dit de reden..?

neej, de couponnen zijn veranderd... je had door moeten zoeken naar andere... ze zijn wel wat minden. je hebt minder korting..Helaas...

Vraag gwn een kortingcoupon bij hun online chat, zeg dat je je coupon kwijt bent geraakt

mss nog eens een grote inkoopactie van 10lb ON whey met de lage dollar :cool:

5kg=50euro (excl.verz.)

Volgens Track & Confirm van USPS is m'n pakketje van Nutraplanet gisterenavond aangekomen bij de postdistributie. 90% zeker dat ik hem morgen binnen krijg. De verzending heeft dan 10 dagen geduurd + 2 dagen wachten tot nutra het verzonden had = 12 dagen, best redelijk dus.

Het is me trouwens opgevallen dat Nutraplanet vaak op het pakketje zet: Gift of no commercial value.
En 1 keer hebben ze bij "inhoud:" gezet: Leather Care Products! Misschien zijn dat de redenen dat ze niet controleren bij de douane.

Pakketje net binnen gehad!! :D:D:D

Wat heb/had je besteld?

Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen op hoeveel invoerrechten/douanekosten ik moet rekenen wanneer ik uit VS bestel? Heb zo'n beetje de helft van de thread doorgenomen maar kon niet echt wat vinden. Als ik het goed heb betaal je bij bestellingen tot 22 euro geen extra kosten, maar wat betaal je nou precies wanneer dat bedrag hoger is dan 22 euro? Er van uitgaande dat ik niks illegaals bestel en het pakket gecontroleerd wordt natuurlijk..

Voedingssupplementen vanuit VS
Invoerrechten: 12,8% op aankoopwaarde + vervoerkosten
Btw: 21% (of 6%) op aankoopwaarde + vervoerkosten + invoerrechten
Douane aanbiedingskosten: volgens FedEx tarief
tot volgende keer ziet u onze invoertarief op TARWEB

Dit bericht heb ik van belgische douane gekregen, niet van toepassing bij IPS verzendwijze.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven