AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Hello,

The delay is not the shipping time. It takes about just over a week to get to Netherland's customs, however customs officials take a long time with US orders for inspections because several US companies were shipping illegal products within different packaging and labeling. As well, a rumor I heard within the forums, is that the EU is making US orders late and go through longer routes in customs because they want citizens purchasing within the EU. So this is what causes delays. Please let me know if there is anything I can do to help you reach your fitness goals!

Thank You!
Maxed Out Mike

Best vrapand als ze dat bij de douane doen, iig goed om te weten.

Waarom zouden ze niet willen dat we dingen uit de VS bestellen? Het is goed voor de amerikaanse economie, en dus beter voor de wereld.
Als straks de dollar instort is het janken...

ja inderdaad zie het als ontwikkelingshulp.:D

haha ipv goede doelen lekker supplementen in de US kopen:cool:

Vorige zondagavond heb ik nog snel een bestelling geplaatst met enkele gratis staaltjes en Supercharged bij BB.com. Vandaag toegekomen.

16 dagen later nog niks ontvangen.. maar een mailtje gestuurd naar bb.com , kijk wel wat er gebeurt.

zal wel bij de douane liggen dan, helaas, als ik al die vorige posts lees.

En als het bij de douane ligt.. dan komt het toch wel gewoon aan? alleen vertraging dus?

Zojuist een mail gelezen van bb.com

Order is 20/2 weggegaan, volgens die vrouw geplant om onze douane te bereiken op 10/3.. ik weet niet hoe ze dan aan die 14 dagen levertijd komen, maar das iig al ver verstreken dan.. en dan moet ik het nog krijgen.

Mijn bestellingen komen altijd pas 15-18 dagen na bestellingsdatum, dus wach nog ff af.

IMG099.jpg

IMG100.jpg

IMG101.jpg

IMG102.jpg

IMG103.jpg

IMG104.jpg

Dan moeten ze maar niet zegge dat het 7-14 dagen duurt, terwijl het er 18 duurt fzo voordat het uberhaupt bij de douane is.

14 werkdagen = bijna 3 volle weken

Vetraging komt altijd van de douane of de koerier.
Als de douane teveel werk heeft of jouw koerier niet genoeg leveringen heeft in jouw gebuurte komen daar extra dagen bij.

Dus direct onnozele mailkes naar bb.com sturen help echt geen reet in mijn ogen.

Precieszzio

7-14 dagen betekent normaal 1-2 weken, dat is dus niet in werkdagen gerekend tenzij die shop een uitzondering is. Maar wat kunnen zij eraan doen? Niets.

Nee (sommige leveren trouwens op zaterdag). Maar als een winkel 7-14 dagen vermeld bedoelen ze dus 5-10 werkdagen.

Mij boeit het eigenlijk nie veel hoe lang ze erover doen, bestel toch altijd een tijdje voordat ik die dingen ga gebruiken. Zolang het maar aankomt vind ik het best :D

Inderdaad !!!

M'n order van nutraplanet, welke ik besteld had op 28-2-2008 en welke verzonden is op maandag 3 maart, heeft volgens track & trace van de USPS website gisteren Miami verlaten, en zal dus hopelijk vandaag of morgen in nederland aankomen.

Ik verwacht en hoop het dinsdag of woensdag binnen te krijgen.

Mijn bestelling is trouwens:

1 x Life Support (120+ caps)

1 x Green Magnitude Sample (1 packet)

1 x MassFX Maximum Strength (120 caps)

1 x Purple Wraath Sample (1 packet)

1 x Hyperdrol X-2 (120 capsules)

1 x Complete Capping Kit ("00")

Terug
Naar boven