Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Zo weer even een bestelling geplaatst voor de komende cut.

2x San Thyrocuts II
1x RPN Dcp
1x Purple wraath 2.39lbs
1x Now Relora
1x Primaforce Zma
1x Primaforce Creaform 400gram
1x Higher Power Bcaa 1000 Caps
1x BB.com Pill organizer
1x Valeo straps
1x BB.com Petje zwart (free gift)

Even de 10% kortingscoupon gebruikt en nu wachten maar....

en die SAN thyrocuts..is dat wat redhead?

Top:D binnen 7 dagen mijn pakketje van nutraplanet!

zeer tevreden over

de snellere (3 tot 5 dagen tot de grens) van Nutraplanet, de USPS.

kreeg 2x een mailtje waar hij was, de 1e van dat hij klaar lag om het vliegtuig in te gaan. En de ander van dat hij in NL was.

Nu maar gaan beginnen met de JW+BAM stack:cool:

naheffing>?>??? of neit??

2 fatburners besteld van de bb.com shop (hydroxycut hardcore & hyperdrive 3.0) en had ze binnen 5 dagen in huis (fedex). geen naheffing oid.

he ik kwam op mijn bestelling ( 3 potten vendetta) coupons tegen....waarvoor zijn die ?

Net m'n pakje binnen gehad na 13 lange dagen wachten!

IPS geshipped en toch geopend door de douane maar m'n potje epi zat er nog steeds bij :rocknana:
Wel 10€ opleg moeten betalen voor een bestelling van net iets meer dan 75$ (excl shipping) maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles er bijzit.

Als bij fedex ook alles mooi toekomt en het enige nadeel de naheffing is (ook in de buurt van de 10€ voor een dergelijk aankoop bedrag??), dan overweeg ik volgende keer toch zo te shippen. Heb ik op z'n minst de spullen wat sneller ;)

Als bij fedex ook alles mooi toekomt en het enige nadeel de naheffing is (ook in de buurt van de 10€ voor een dergelijk aankoop bedrag??), dan overweeg ik volgende keer toch zo te shippen.

Er al eens aangedacht dat die naheffing berekend wordt op de het totaalbedrag van wat je gekocht hebt ?
Mijn laatste bestelling was voor meer dan 200 Euro, daar wacht ik liever 2 weken op ipv invoertaxen en BTW te moeten betalen.

Er al eens aangedacht dat die naheffing berekend wordt op de het totaalbedrag van wat je gekocht hebt ?
Mijn laatste bestelling was voor meer dan 200 Euro, daar wacht ik liever 2 weken op ipv invoertaxen en BTW te moeten betalen.

Mijn pakketjes zijn meestal tussen de 100-200euro waard, ik moet altijd tussen de 28-32euro naheffing betalen met Fedex.
Dit is eenmalig, ik moet nix aan de deur betalen terwijl dat met UPS altijd het geval is, bij mij toch.

Dus 30-10= 20, ja Fedex is 20euro duurder, maar wel een pak sneller.

Tis maar wat je wilt he

Grtz

Mijn pakketjes zijn meestal tussen de 100-200euro waard, ik moet altijd tussen de 28-32euro naheffing betalen met Fedex.

21% BTW van 200 Euro is al 41 Euro. En dan de invoertax er nog eens bij, weet niet meer hoeveel % op voeding de douane rekent.
Met 10% heb je nog eens 20 Euro aan je been, zit je al aan 61 Euro.

Voor 1 of 2 potjes die je vergat te bestellen of dringend nodig hebt moet je het idd niet laten. Maar bij grote bestellingen bespaar je op jaarbasis een hele hoop uit door IPS te nemen.
Denk dat de meesten hier op jaarbasis al 10x bij bb.com besteld hebben, bij jou zou dat dan 10x 28-32Euro zijn die je mss anders uitgespaard hebt.

heb mijn nutraplanet pakketje binnen... 13 maart verzonden 20 maart binnen...

mijn bb.com pakket. 28 feb verzonden... 12 maart in NL aangekomen... en noghsteeds neit binnen :P. er zitten alleenmaar multivitamines en Omega's in... wtf willen ze onderzoeken...

heb mijn nutraplanet pakketje binnen... 13 maart verzonden 20 maart binnen...

mijn bb.com pakket. 28 feb verzonden... 12 maart in NL aangekomen... en noghsteeds neit binnen :P. er zitten alleenmaar multivitamines en Omega's in... wtf willen ze onderzoeken...

ze gaan gewoon alles controleren of er geen drugs worden verzonden :roflol::rolleyes::p

Terug
Naar boven