AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Zaterdag in de namiddag besteld bij bb.com, pakje is net geleverd met fedex. Was niet zoveel ($70), ben benieuwd naar de factuur. Hoefde aan de deur niets te betalen.

Jep, goeie service en heb men pakketje altijd snel (Fedex); qua prijzen iets goedkoper dan BB.com.

Grtz

:rolleyes: Hoe zou dat nu komen ?

'Flikken controle' die hij verzonnen heeft voor hier wat paniek in dit topic te komen zaaien. Zijn zogenaamd huiszoekingsbevel kan hij niet posten, dus heeft hij geen andere keus dan hem niet meer te laten zien. Wat een afgang.

Hahahah :D jij gelooft hem echt niet he :D
naja ik geloof hem wel en snap het niet..
mss is hij met alles gestopt uit veiligheid :cool:

naja ik geloof hem wel en snap het niet..

Is Mistah een kloontje van je mss ?

:D

Ik bestel nooit meer uit USA, enkel maar problemen !!
Morgen naar politiebureau... mag het daar eens gaan uitleggen !!:mad:

Hier heeft hij zijn eigen al verraden, het is de douane die pakjes uit het buitenland controleerd. Als zij iets illegaal vinden krijg je een uitnodiging (aangetekend schrijven) om het daar te gaan uitleggen. Evolution4you had het onlangs met nolvadex die hij besteld had.
Alsof de douane een potje 6-Oxo naar de lokale politie zal doorsturen zodat zij het verder kunnen behandelen zeker.

+ het feit dat Magnusje jurist is en ook al aanhaalde dat ze onmogelijk voor zoiets zo snel een huiszoeking kunnen verrichten

Als deze argumenten (+ het feit dat hij hem niet meer op DBB laat zien) jouw ogen nog niet openen, dan komt de sint en de paashaas wss ook nog elk jaar bij jou thuis.

Iemand uit mijn gym heeft het ook al mogen gaan uitleggen hoor op het Kantoor in Gent van de Federale politie, afdeling 'hormonen', nadat hij was gesnapt met een potje nolvadex uit de USA. Dus blijkbaar stuurt de douane de informatie wél door naar de Federale Politie (vroegere BOB), zo te zien !

Iemand uit mijn gym heeft het ook al mogen gaan uitleggen hoor op het Kantoor in Gent van de Federale politie, afdeling 'hormonen', nadat hij was gesnapt met een potje nolvadex uit de USA. Dus blijkbaar stuurt de douane de informatie wél door naar de Federale Politie (vroegere BOB), zo te zien !

:eyebrow:
maar ja, Winner is stiekem ook een kloontje van mij hoor :roflol:

Nolvadex jah, das andere shizzle dan een SUPPLEMENT als Jungle Warfare bv., ja JW is nog altijd een supp en staat nergens geregistreerd als ROID

Voor een potje 6-Oxo levert geen enkele onderzoeksrechter een huiszoekingsbevel af!:nope:

Indien er bij Mistah daadwerkelijk een huiszoeking is uitgevoerd, dan vrees ik dat hij ons het hele verhaal niet heeft gedaan en er een leuke bijverdienste (=handeltje) op nahield.;)

Hey kijk, Mistah zijn nieuwe account :rolleyes:

Posts 43 :roflol:

Hehe ja dat wasm ook denk ik.. hij bestelde met een vriendengroep denk ik.. dus ja.. dat kan mss wel aanzien worden als handel ofzo? maar ja ik geef toe, het fijne weet ik er ook niet van.. het viel me alleen op dat ik hem niet meer zag op msn en ook niet meer op dbb.com enzo.. soit nu terug on-topic

Hier heeft hij zijn eigen al verraden, het is de douane die pakjes uit het buitenland controleerd. Als zij iets illegaal vinden krijg je een uitnodiging (aangetekend schrijven) om het daar te gaan uitleggen. Evolution4you had het onlangs met nolvadex die hij besteld had.
Alsof de douane een potje 6-Oxo naar de lokale politie zal doorsturen zodat zij het verder kunnen behandelen zeker.

+ het feit dat Magnusje jurist is en ook al aanhaalde dat ze onmogelijk voor zoiets zo snel een huiszoeking kunnen verrichten

Als deze argumenten (+ het feit dat hij hem niet meer op DBB laat zien) jouw ogen nog niet openen, dan komt de sint en de paashaas wss ook nog elk jaar bij jou thuis.

Ik heb ondertussen een 2e aangetekende brief gehad, een ander 'kenmerk' op de brief bovenaan, en ondertekend door een andere persoon. Voor de rest zelfde 'layout'.
Ik vermoed dat ze van die site een 2e doosje opgestuurd hebben :mad: :(
Heb opnieuw dezelfde aangetekende brief teruggestuurd. Heb op de 1e eigenlijk nooit antwoord gehad

ik volg ripaf...

Wie woont er hier regio A'werpen?

Jep, goeie service en heb men pakketje altijd snel (Fedex); qua prijzen iets goedkoper dan BB.com.

Grtz

Dat weet ik nog niet zo zeker, als je de prijzen vergelijkt dan zie je dat het ene product bij BN.com geodkoper is dan bij BB.com en omgekeerd. Wat betreft hun service kan ik niks over zeggen want ik heb er nog nooit besteld.

Terug
Naar boven