AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Nutraplanet trouwens heel netjes. op de doos stond nergens nutraplanet op vermeld. werd gestuurd als free-gift en ze zeiden dat het pakketje $36,- waar was... zat 1x drive, 2x Diesel Test Hardcore en 1x L-Glutamine in... (klein doosje dus)

Ik heb met veel interesse dit topic gelezen en besloten om zelf maar eens een bestelling te plaatsen bij bb.com. Ik heb de bestelling zondagnacht/maandagochtend (17/03) geplaatst en vandaag, vrijdag (21/03) is hij netjes door de Fed-ex koerier om 13:30 uur bezorgd, zonder bijbetaling! Het pakket is wel opengemaakt voor controle, gezien de tape die de douane heeft aangebracht.

Ik heb voor mijn doen een flinke bestelling geplaatst en ben zo brutaal geweest om korting te bedingen door een fictieve coupon in te vullen tijdens de bestelprocedure, dit heeft geresulteerd in een korting van maar liefst $23,70! Daarnaast mocht ik een kado uitkiezen en heb voor de sporttas gekozen, waar ik overigens erg blij mee ben.

Na de bestelling heb ik overigens een korte mailwisseling gehad met enkele medewerkers van bb.com om mijn identiteit vast te stellen. In deze mailwisseling werden o.a mijn NAWT-gegevens nogmaals gevraagd en een kopie van de paypal betaling. Dit heeft de verzending misschien iets vertraagt. Rest mij nog om te vertellen dat ik maar liefst 50% goedkoper uit ben dan als ik de bestelling hier bij mijn lokale sportshop had besteld. Anytime again!

Hier een paar plaatjes om de bestelling te verhelderen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb met veel interesse dit topic gelezen en besloten om zelf maar eens een bestelling te plaatsen bij bb.com. Ik heb de bestelling zondagnacht/maandagochtend (17/03) geplaatst en vandaag, vrijdag (21/03) is hij netjes door de Fed-ex koerier om 13:30 uur bezorgd, zonder bijbetaling! Het pakket is wel opengemaakt voor controle, gezien de tape die de douane heeft aangebracht.

Ik heb voor mijn doen een flinke bestelling geplaatst en ben zo brutaal geweest om korting te bedingen door een fictieve coupon in te vullen tijdens de bestelprocedure, dit heeft geresulteerd in een korting van maar liefst $23,70! Daarnaast mocht ik een kado uitkiezen en heb voor de sporttas gekozen, waar ik overigens erg blij mee ben.

Na de bestelling heb ik overigens een korte mailwisseling gehad met enkele medewerkers van bb.com om mijn identiteit vast te stellen. In deze mailwisseling werden o.a mijn NAWT-gegevens nogmaals gevraagd en een kopie van de paypal betaling. Dit heeft de verzending misschien iets vertraagt. Rest mij nog om te vertellen dat ik maar liefst 50% goedkoper uit ben dan als ik de bestelling hier bij mijn lokale sportshop had besteld. Anytime again!

Hier een paar plaatjes om de bestelling te verhelderen:

meelij met je dat alle producten van bsn zijn, stelletje laaielichters.

Haha, tstaat wel mooi zo al die potten van 1 merk.
Hoelang kom je met die zooi toe?

ps: je krijgt nog een factuur van Fedex toegestuurd

meelij met je dat alle producten van bsn zijn, stelletje laaielichters.

Ach ja, zo ieder zijn eigen keus. Daar zijn overigens andere topics voor.

Haha, tstaat wel mooi zo al die potten van 1 merk.
Hoelang kom je met die zooi toe?

ps: je krijgt nog een factuur van Fedex toegestuurd

Ik denk dat ik hier voor zo'n 6 weken voorraad heb. De praktijk zal het uitwijzen.

Ben benieuwd naar de faktuur, de koerier wist er iig niets over te vertellen.

mag waqt gekkost hebben je BSN stackje.... track en trace is wel handig

Mijn pakketje is ook binnen, 13euro aan de deur moeten betalen aan Mr. tnt verder niks :d

mijn omega 3 en Now adam ligt nogsteeds bij de douane... stelletje drollen daarrro...

BB.com..

nutraplanet hattik zo binnen

Toen ik de eerste keer (nog altijd) besteld had bij bb.com had ik ook controle. Zo'n bodybuilding.com logo doet natuurlijk je pakket wel in het oog springen

precies.. alleen ik snap niet waarom de douane hem zolang houden.. zit nix bijzonders in... volgens mij hebben ze er nognieteens naar gekeken...

ik had mijn nutraplanet doos zonder logo en er stond op dat het een gift was..

maja ik bestel ook nooit echt super groot..

WTF om even terug te komen op mistah :(
die kerel die flikken controle had..
hij heeft sinds zijn laatste post hier niet meer op dbb.com gezeten
ik heb hem niet meer online gezien of niets meer van hem gehoord..
freaky!!

freaky!!

De:duh: flikken kijken mee natuurlijk hier

freaky!!

:rolleyes: Hoe zou dat nu komen ?

'Flikken controle' die hij verzonnen heeft voor hier wat paniek in dit topic te komen zaaien. Zijn zogenaamd huiszoekingsbevel kan hij niet posten, dus heeft hij geen andere keus dan hem niet meer te laten zien. Wat een afgang.

Terug
Naar boven